wat kan dit zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lievemama19, 5 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ook heb ik nergens zin in, ik ruim normaal altijd op en alles moet schoon zijn, maar heb er echt ff helemaal geen zin in :( en eten ook, ene moment geen zin in eten en andere momenan ik hele kast leegeten : :)

2. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    gisterenavond had ik buikpijn :( drukkend gevoel op de buik en vooral links weer enkele steekjes en mijn linkerzij. moe ben ik ook nog steeds verder eigenlijk heel weinig verschijnselen. vandaag zou mijn cycles van 32 dagen zijn.... moet ik nog wachten met testen? denken jullie dat mijn ongie gewoon komt? het oelt steds natiig in mijn slipje, denk steeds dat ik ongie ben :( maar is niet zo :D

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Meiden,

Lievemama is gewoon onzeker en heeft wat vragen. Geef daar nou normaal antwoord op, en probeer iemand niet belachelijk te maken. Kijk nou eens lekker naar jezelf, want dit gaat nergens meer over!

@Lievemama
    Ik heb als ik ongi wordt regelmatig krampen in mijn liezen. Wacht je NOD af en als je menstruatie niet komt, testen.

Groeten
    Elvira

4. Lindaa1988

Lindaa1988 Niet meer actief

wat een mooi kindje heb je...! ;)

5. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    @lievemama18
    het is idd slimmer om gewoon je nod af te wachten
    en als je daar overheen gaat kan je er een testje aan wagen

en aub dames hou nu eens op met iemand belachelijk maken die ook in haar entosiasme een antwoord geeft

daar is niemand mee geholpen en wat mij opvalt zijn het meestal de zelfde dames die de draak steken daarmee

ik geef hier een officiele waarschuwing "stop hiermee " anders zijn we genoodzaakt stappen te ondernemen

"genoeg is genoeg"!

succes lievemama18 hopelijk horen we snel goed nieuws van je :)

6. Mama van Maud

12 sep 2007
    92
    0
    0
    Zorgkundige
    Gelderland
    Dankjewel Deb en Elvira,

Helaas zijn er altijd op forums mensen, die het leuker vinden om hun tijd te verdoen met anderen belachelijk te maken, dan dat ze oprecht zijn en een ander gewoon helpen, als ze een vraag hebben.

Doordat jullie mij op mijn antwoord afvallen, is de vraag van Lievemama18, helemaal niet meer aan de orde, en wordt zij zo ook belachelijk gemaakt.
    Fijn dat je hier op heb gereageerd Deb.

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Het was niet de bedoeling iemand belachelijk te maken.Maar ik vind het gewoon te ver gaan als iemand aan ander het advies geeft om vooral maar weer te gaan testen, een wéék voor NOD! Hiermee maak je zo iemand alleen maar onzekerder en de teleurstelling des te groter als ze gewoon ongesteld wordt na misschien een posi test.Hierdoor krijgen we al die \'miskramen\' die alleen maar een verkeerde innesteling geweest zijn...
    Vandaar mijn .....(Ik had er echt geen woorden voor!)

8. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    @Lievemama, ik zal voor je duimen maar bij mij was het ook vals nieuws. Ik dacht ook dat ik zwanger was maar helaas, neemt trouwens niet weg dat het bij jou raak kan zijn!

Duim, duim, duim!

Liefs Monique

9. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik snap het niet zo goed. Ik heb de teksten dus helemaal niet zo opgevat zoals ze zijn opgevat. Ik vind daarentegen dat ze juist wel ingaan op de vraag van de topicstarter en ze beargumenteren hun mening ook nog eens. Dat ze de topicstartster niet zouden helpen en niet oprecht zouden zijn, is in mijn ogen niet zo.

Ik snap die waarschuwing dan ook niet. Ik vind dat er de laatste dagen veel waarschuwingen te lezen zijn hier op het forum. Gezellig. :rolleyes:

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Dankjewel! :D

11. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ik ben nog niet ongie geworden en ook geen krampen ofzo meer. alleen erg moe, soms beetje misselijk. dacht daarstrax wel ongie te zijn geworden, ikke naar wc en al balen... is het alleen behoorlijk wat witverlies :)

12. Mijntje

Mijntje Lid

10 jun 2007
    87
    0
    0
    Nou, als ik jou was zou ik nu onderhand wel gaan testen hoor! Mocht het zo zijn, dan zou er nu wel zo'n beetje een streepje moeten staan toch?

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Als ik ongesteld moet worden, wordt het witverlies juist altijd veel minder.Het droogt als het ware op en dan krijg ik bruinverlies!
    veel sterkte met afwachten!

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ik keek ff naar je cycli duur en ik zie dat je er een van 44dgn bij hebt staan.Mij is altijd gezegd (door m\'n gyn) dat je altijd moet kijken naar de langste cyclus van het afgelopen half jaar en dat je pas moet gaan testen al je dáár overheen komt...

15. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    goedemorgen

nog steeeds niet ongie,

ben met vlagen misselijk, ben moe
    donderdagavond paar flinke krampen... nog steeds wat witverlies, baarmoeder staat erg hoog.
    gisteren hele dag met vlagen misselijk, moe en last van de navel, was beetje rood en rondom de navel deed t ook beetje pijn. en niet altijd ,maar soms wel last van mijn linkerborst

wat moet ik nou doen?

16. Milla

Milla Niet meer actief

Gewoon testen, wat dacht je anders ;)
    Je kunt wel uren vanalles gaan zitten bedenken, en je afvragen hoe het zit, en over en weer er over praten, maar alleen een test kan zekerheid bieden. Jij bent al over je NOD heen dus in principe kun je die test de hele dag door doen.
    En of je zwanger bent of niet weet alleen je lichaam, het is toch al zoals het is... Alleen een test kan het jou nu vertellen, dus waar wacht je nog op? :D Het kost je maar een paar euro en je bent van je onzekerheid af, gewoon doen meis. Nogmaals: Niemand kan je vertellen of je zwanger bent alleen de test!
    Ik wens je veel succes!

17. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    ik heb sinds donderdag avond als ik gaap,hoest,rare beweging maak en als ik op me rechter zij lig heel veel steken in mijn linker zij.
    ik wil maandag naar de dokter ik dacht eerst aan mijn ribben zijn gekneust maar dat kan voor 99%gewoon niet en het voelt niet als de rib maar bijna op me rug.diepe zucht doet ook pijn.zal het met zwanger kunnen zijn of heb ik wat anders?ik begrijp het gewoon niet dit heb ik nog nooit gehad.

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Succes lievemama,

Gezien jouw verhaal zou ik gewoon testen. Scheelt een hoop onzekerheid.

Hier ook misselijkheidsvlagen en pijn in mijn onderbuik. Lijkt me erg vroeg in mijn geval, moet nog lang wachten met testen. Dus ik hoop nergens op.

19. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    En vandaag nog steeds geen ongie te bekennen, maar testen durf ik nog niet. gisteren wel nog beeje krampen, niet heel veel witverlies (voelde soms meer beetje droog) gisteren last van me onderrug, zat meer aan de rechterkant... hoop zoooo dat die ongie wegblijft....morgen misschien als ik dan nog niet ongi ben.

20. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Op welke dag van je cyclus zit je nu?

Deel Deze Pagina