dag 37 het voelt niet alsof ik ongie ga worden... soms is het wel erg natiig maar gewoon slijm en andere moment voelt het droog... aan de buitenkant alleen
ik voel dat altijd als ik ongi moet worden..... maar ik hoop voor jou dat het niet zo is...ga je morgen wel testen? succes!
Ben je zo bang om te testen? Ben je erg bang dat de test negatief zal zijn? Ik snap het wel hoor, maar als je test ben je wel van je onzekerheid af. En als het negatief is, dan is dat jammer, maar dat gevoel zul je ook wel hebben als je ongesteld wordt. Ik wens jou morgen heel veel succes toe! Het is toch al zoals het is Ik hoop voor je dat het raak is!
ja ben best bang om te testen... nog steeds niet ongie en ook geen ongiepijnen geen krampren niks meer, alleen droog gevoel daarbenede
Gewoon even een testje doen morgen, denk er maar aan dat honderden duizenden vrouwen je voor zijn gegaan. Je hebt geen enkele zekerheid. En als het negatief is, is dat niet het einde van de wereld.. toch? En als het wel is, heb je al 2 dagen gemist van het bewust zwanger zijn. Geloof me zo'n zwangerschap is zo voorbij daar mag je elke dag van genieten! Ik hoop dat je er wat aan hebt! Heel veel succes!
ik denk dat ik toich ongie ga worden, zit net gewoon achter me computertje, ineens een flinke kramp in mijn rechterlies... het blijft gewoon
nog steeds niet ongie, misschien dan toch maar testen, maar ben zo bang dat hij negatief is en ik mezelf gewoon voor de gek hou... geen klachtjes meer.. gisteraaf nog 1 goede kramp die ik wel eventjes bleef voelen. mijn baarmoeder kan ik bijna niet meer voelen, die opening helemaal niet.. verder weinig klachten
Misschien moet je gewoon een dag zeggen dat je een test ga doen en hem dan ook gewoon doen. Bijvoorbeeld vrijdag en dan ook echt vrijdag testen als je dan nog geen ongi ben. Ook al heb je krampen of wat dan ook. Dan heb je lang genoeg gewacht en dan kan je daar ook naartoe leven. Dat is het makkelijkst misschien.
Heej Lievemama! Ik hoop echt het beste voor je! En ik zal duimen! Ik weet hoe onzer je je kan voelen, dat heb ik ook. heb geen idee of mijn lichaam me voor de gek houdt. ik heb bv.: steekjes onderin mijn buik veel plassen wit verlies pukkeltjes op mijn tepels extreem hoge temp. voor mijn doen 37,6 en slaap erg onrustig ook ik heb geen idee of mijn lichaam me voor de gek houd of niet misschien kan iemand anders me helpen? Succes meid! liefs Wendy
Ik denk echt dat je zwanger bent. Dat je ongi krampen hebt is heel normaal in het begin van een zwangerschap even als steekjes ed. Als je zwanger bent moet je baarmoeder uitdijen. En dat voel je.. Je kunt je vriend natuurlijk ook verassen! Je kunt wel eeuwig gaan zitten wachten met testen, maar daar wordt je ook niet wijzer van. Wat is het ergste dat kan gebeuren, dat het negatief is? Nou dat is toch ook niet zo'n ramp.. Je hebt weinig te verliezen en ontzettend veel te winnen, maar dat is mijn mening. Ik wens je heel veel succes!
Hey Wendy, Heb veelal dezelfde klachten als jou. Spannend dus! Vanochtend toch maar ff plasje gebracht naar HA. Ze dachten aan blaasontsteking, maar niet dus. Ze onderzoeken nu verder, krijg over uur te horen wat het wel is.
ik heb al getest net, hij was negatief, maar controlestreep was ook niet helemaal goed. je zag hem wel, maar begin was donker en daarna onduidelijker
Hee Mupkuh! Ik ben ondertussen ook weer thuis van mijn werk en heb nu een hoofd zo rood als vuur ken je dit ook ik gloei aan alle kanten haha. ben benieuwd naar je uitslag hou je me op de hoogte! Liefs Wendy
Wow wat vreemd! Ik heb bij mijn tweede zwangerschap ook als eerste een valse test gehad maar die gaf helemaal geen enkele streep aan.. geen controle en geen zwangerschapsstreep. De volgende dag deed ik een nieuwe en daar was het meteen raak op. Ik ben bang dat je niet zwanger bent, maar ik zou het nog eens proberen.. Succes hoor!
Hoi Wendy, Jouw rode hoofd gevoel ken ik niet, hihi. Maar ik heb het wel met vlage erg heet. De HA heeft niks geks kunnen vinden, uitslag was dus goed. Moest wel een test van hem doen, die was negatief Dus hoop nu dat het gewoon nog te vroeg was voor een HCG test. Als de pijn blijft moet ik terug naar de HA. Blijft afwachten dus... Sterkte verder hou je me op de hoogte. Liefs
hee Mupkuh! Ben blij dat da huisarts niets geks heeft gevonden. ik heb hem vandaag ook gebeld en hij zei ook dat ik het beste een test kon doen, maar ja ik weet niet een nega test is ook niet leuk maar ik wil wel graag testen maar kan ook eigenlijk pas over 9 dagen pfffff wat een onzekerheid he! Liefs Wendy
Hey Wendy, We zitten zeker dicht bij elkaar in de buurt. En voelen we ook nog eens hetzelfde. Denk dat je het beste ff kan wachten met testen. Hoor net van iemand dat het nog te vroeg is om positief te testen. Stomme HA ook had gewoon niet moeten luisteren Liefs