wat kan dit zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lievemama19, 5 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja ik weet dat het ook nog veel te vroeg is haha maar heb echt zo weinig geduld!

xxxx

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Begrijp helemaal wat je bedoelt. Toen de HA zei testen, was ik ergens wel blij. Totdat ik de uitslag zag natuurlijk.

Lijkt wel of wij de enige hier zijn, bezetten heel het onderwerp ;)

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ja haha!

Maar wel gezellig!
    xxx

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat is zeker gezellig.

Als je msn heb voeg me maar toe als je wil.

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ja haha ik heb wel msn maar ik doe er niets mee al een jaar niet meer. Ik heb er zoveel mensen in staan en iedereen begint te gelijk te kletsen haha!

xxxx

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dan kletsen we gewoon zo verder. Ben ondertussen eten aan het koken. Mijn vriend komt zo thuis, and men are hungry...

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha! Wij zijn net klaar met eten. Mijn rode kop is gelukkig wat gezakt maar mijn temp gelukkig niet haha 37,6 echt wel hoog voor mijn doen! vrouwen zijn vreemde wezens.

xxxx

8. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    morgen doe ik nog een test als ik nog niet ongie ben, hou jullie op de hoogte

9. Mama van Maud

12 sep 2007
    92
    0
    0
    Zorgkundige
    Gelderland
    Spannend lievemama, hoop nog steeds dat je gewoon zwanger bent. Een nieuwe test en weer nieuwe kansen.

10. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @ lievemama suc6 morgen! hopelijk geeft die test meer duidelijkheid. mocht je menstruatie uit blijkven en je testen negatief, kan je misschien langs de ha gaan voor een bloedtest op hcg.

suc6.

11. Milla

Milla Niet meer actief

Succes morgen!

12. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    goedemorgen nog steds niet ongie...

gister vroeg na bed gegaan ma was alweer om 3 uur wkkr en voelde het al komen toen ik op bed lag... ik na wc en ja hoor overgegeven. geef nooit over

laaste x was half jaar geleden omdat ik toen heel ziek was, en daavoor 1 x toen ik 5 maand zwanger was

13. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

gos....enne zou je dan niet eens een keertje of meerdere keren testen?

14. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ja wou wel weer testen vandaag maar zit tog nog met die test van gister, die was negatief maar controlestreepje waarschijnlijk ook niet goed, zag die streep wel ma ene helft was donderder als de andere

15. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Gewoon nog een test doen of naar de ha bellen of je je plas mag brengen voor een test.
    Dan weet je het misschien zeker.
    Ze kunnen ook bloed afnemen om daar in te kijken.
    Zou het nu inderdaad wel willen weten als ik jou was.
    Gewoon even bellen joh.

16. Mama van Maud

12 sep 2007
    92
    0
    0
    Zorgkundige
    Gelderland
    Hallo lievemama,

Ik volg je het hele onderwerp al, en heb ook al meerdere keren gereageerd, en ik hoop echt dat je gewoon zwanger mag zijn.

Maar ik vind eerlijk gezegd dat je een beetje aan het zeuren bent. Elke keer berichtjes waarin je je symptomen weergeeft en dat je dan waarschijnlijk zwanger bent. En dan durf je niet te testen, nou heb je getest en is de test niet goed gegaan.
    Dan test je vandaag toch opnieuw....

Je bent nog steeds niet ongesteld en al vijf dagen overtijd. Gewoon testen joh. En als je niet zwanger bent, dan volgende ronde beter.

Sorry als het een beetje hard overkomt, zo is het niet bedoelt, maar ik heb meer zoiets van: kom op joh.

17. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    als je dan goed gelezen heb en gekeken, zie je ook dat ik bijna hele dag niks meer post en dat ik vanmorgen ook negatief heb getest

18. Mama van Maud

12 sep 2007
    92
    0
    0
    Zorgkundige
    Gelderland
    Hai,

Nee heb niet gelezen dat je vanmorgen getest hebt. Dat kan ik niet teruglezen, alleen gister dat de test niet goed was gegaan.

Vervelend dat het zo lang duurt voordat je duidelijkheid hebt.
    Maar geen bloed geeft moed. En anders een afspraak maken bij de huisarts voor een bloedtest.

Succes

19. Milla

Milla Niet meer actief

Ik wist ook niet dat je vanmorgen nog een keer getest had. Dus als ik het goed begrijp heb je nu 2 testen gedaan?

Maar ik ben het met de dame van hierboven wel eens, ik zou ook gewoon een bloedtest bij de huisarts doen.. gewoon vandaag nog bellen en regelen! Gewoon even wat actie gaan ondernemen, ik zou je een virituele maar vriendelijke 'schop onder je kont' (zoals ze dat in brabant noemen) willen geven ;)
    Een beetje af gaan zitten wachten en het forum volschrijven (ik zie dat er al 2 topics over jou wel/niet zwanger zijn) is gezellig maar daar je schiet er geen bal mee op. Niemand hier kan jou vertellen of je zwanger bent of niet, alleen een bloedtest!
    Nogmaals succes.

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Meiden!

Alles goed met jullie? met mij wel, ben eindelijk weer thuis na een dag hard werkn ben echt helemaal kapot haha! vanavond maar lekker op de bank tv kijken en een beetje internetten haha hoezo verslavend!

Liefs wendy

Deel Deze Pagina