Hoi, ik heb afgelopen zaterdag IUI gehad. Sinds zondag middag heb ik ook vreselijke last gehad van trekkende onderbuik (voornamelijk links onderin), hele strakke(beetje gezwollen) onderbuik en met vlagen misselijk. De "pijn", als je het zo mag noemen, links onder in mijn buik, straalde ook uit naar mijn linkerzij.............heel apart allemaal. Vanochtend merkte ik dat de "buikpijn" nu niet meer linksonder zit maar als het ware verschoven is naar boven......voel nu trekkend gevoel achter mijn navel......misselijkheid is sinds vandaag wel over. Weet niet goed wat ik hier allemaal van moet denken. Ik had trouwens tot en met gister ook steeds wat bruine afscheiding.........Iemand hier allemaal ervaring mee ? Ik moet volgend weekeinde (dus nog 1,5 week ) ongesteld worden. Vanaf wanneer mag ik dan testen ?
Hey Vlindertje, Ik ben vanochtend naar de dokter geweest voor dezelfde klachten als dat jij hebt. Alleen bij mij houden ze nu al meer als een week aan. Volgens de dokter was het niks speciaals. Als ik volgende week niet ongi word en nog steeds negatief test moet ik terug komen. Geloof dat je kan testen vanaf de 1e dag dat je overtijd bent. Heel veel succes.
Hee mupkuh! Was je weer naar de dokter geweest? Jeetje meid wat shit! Ik hoop echt dat je binnekoert positief test hoor! Ik kan vandaag over een week testen heb nog steeds met vlagen krampen in mijn onderbuik en soms bij mijn navel. ook heb ik erg dikke ontlasting. kan met moeite 1 keer per dag voor een grote boodschap haha sorry voor de details. Verder voel ik me vandaag niet helemaal lekker, maar of dit met een eventuele zwangerschap te maken kan hebben ik weet het niet? Misschien krijg ik gewoon griep haha! Liefs Wendy
Hey Wendy, Echt weer toevallig, heb net gereageerd op het andere forum Maar: Ik heb vanochtend inwendig onderzoek gehad, alles was gelukkig goed. HA dacht dat de pijn lange nasleep van mijn ei is. Als het volgende week niet over is of als ik nog niet ongi ben, moet ik terug komen. Het kan dus nog steeds vanalles zijn. Lastig he dat wachten. Zal voor je duimen meid, en voor de andere ook natuurlijk. Liefs
Hallo Wendy en Mupkuh, Het is absoluut niet vervelend bedoeld, maar misschien kunnen jullie een ander topic openen, omdat lievemama dit topic had geopend, met een andere vraag. Sorry als ik nu aan het zeuren ben. Lievemama, heb je inmiddels al getest, of ben je al ongesteld geworden. Hoop nog steeds dat je gewoon zwanger mag zijn.