Hoi, Na m'n vroege miskraam wil ik graag een ronde kijken of en waneer m'n eisprong komt. Ben bang dat m'n cyclus op de hobbel gaat. Is action goed? Of andere beter. Niet met eerste urine toch?
Ik vond action erg duidelijk uiteindelijk. Ik teste einde middag zo ongeveer. Hoengaat t verder met je? Succes meid!!! Hoop dat t snel weer raak is.
vindt de zwanger&kids erg fijn! Knallen mooi. Al kon ik mijn piek ook altijd wel vinden met de action testen hoor. (3 rondes)
Op zich goed. Merk wel dat ik het erg mis. Had zo uitgekeken naar mei. Begin mezelf af te vragen of ik iets fout heb gedaan ofzo. Teveel pepermunt gegeten ofzo slaat nergens op maar toch he zn stemmetje.
Ahw wat jammer dat t fout gegaan is, ik gebruikte 2besure, daar kon ik wel goed mn piek mee vinden de zwangerschapstesten van hun zijn kut.
Ahh wat jammer dat het fout is gegaan! Maar wat heel belangrijk is... het is niet iets wat jij fout hebt gedaan! Ik deed bij de eerste zwangerschap altijd action testen. De eerste paar rondes een cb digitale erbij voor de zekerheid en dan kon ik goed zien wanneer een action bij mij positief was. Ze knallen niet bij iedereen.
Ik heb de action testen gebruikt. I.p.v. 10 sec in het urine dopen heb ik steeds 1 sec gedaan. En gewoon even goed laten drogen en dan zie je daarna duidelijk het resultaat. Ik heb mijn piek heel goed kunnen vinden in combinatie met vruchtbaar slijm.
Geen ervaring met de action testen. Ik had ze ruim 6 jaar terug van sensitest. Ik teste altijd savonds voor het slapen gaan.
Ik heb twee maanden de clearblue advanced ovulatietesten gebruikt omdat ik echt nerveus werd van gewone ovulatietesten. Dat geteur en getwijfel of het nu eindelijk eraan komt... Had een maand die van de action gebruikt. Ik was erg te spreken over de cb advanced testen, omdat alle 4 mijn meest vruchtbare dagen werden aangegeven. Hij test dus niet alleen de piek vruchtbaarheid maar ook de twee dagen ervoor waarbij de kans om zwanger te worden groter wordt. Toen goed geklust en het was raak! Omdat ik zo snel zwanger was heeft het me weinig gekost, als ik nog lang moest doorgaan was het wel een duur grapje geworden en had ik denk ik toch over gemoeten op een ander merk.