Hoi allemaal Ik ben deze maand gestart met tarwekiemolie. Gisteren kreeg ik opeens een enorme steek in mijn buik in de ochtend. Daarna roze met afvegen. Verder geen bloed meer gezien, wel veel afscheiding. Sinds vanavond weer lichtroze met afvegen en beetje in maandverband.. Verder weinig en lijkt maar moeilijk door te zetten. Zo'n lange aanloop herken ik niet. Nooit gehad ook. Meestal verlies ik even bloed bij afvegen en paar uur later hele vloed met veel afscheiding. En dat zet door 4 a 5 dagen lang. Sorry voor de details. Ik denk dat dit komt door de tarwekiemolie. Mijn cyclus schommelt van 24 tot 29 dagen. Vandaag is CD27 Het rommelt wel maar verder geen krampen meer gehad. Komt dit soor de tarwekiemolie (ik heb elke dag na eisprong een klein theelepeltje genomen) Wie herkent dit? P.S. Ik ben vorig jaar naar de huisarts geweest omdat ik erg veel last had rondom mijn menstruatie (mentale schommelingen) hij adviseerde mij teunisbloemolie en/of tarwekiemolie. Aangezien wij wel bezig zijn met zwanger worden las ik dat je beter na de eisprong geen teunisbloemolie kan gebruiken. Los van vage bloedverlies nu heb ik verder geen schommelingen gehad. Dat is het enige positieve tot nu toe
Geen ervaring, maar heb het weleens overwogen maar toen kwam ik er ook achter dat tarwekiemolie en teunisbloemolie je cyclus ook juist nog meer door de war kunnen brengen. Ik ben er dus ook niet echt een voorstander van.. Maar ik denk dat het even afwachten is wat je lichaam de komende dagen doet. Al een zwangerschapstest gedaan om het uit te sluiten? Wanneer had je je eisprong?