Ik ben ondertussen zo'n 3 dagen overtijd. Eergisteren had ik bij het afvegen 2 kleine plekjes rood bloed, gisteren een miniplekje dat iets roziger was, en vandaag heb ik even een tampon ingedaan en daar zat een beetje bloed op. Maar voor de rest: Niets! Ik had vanmorgen al wat urine opgevangen om te testen, maar na die tampontest heb ik dat weer in de wc gekiept. Ik durf niet echt testen. Heb al regelmatig negatieve testen gehad en nu weer het idee dat het wel weer niet raak zal zijn. Ik heb verder wel geen ongigevoel of zo. Zijn er meiden die dit ook gehad hebben en toch zwanger bleken te zijn?
ik zou nog even een paar dagen wachten... mocht het geen menstruatie zijn dan zal het over een paar dagen misschien wel een positieve test zijn.
Ikzelf ben 6 dagen overtijd maar al 1 keer negatief getest, na de eerste dag. Het kan dus heel goed zijn dat ik te vroeg heb getest, maar voor hetzelfde geld zit mijn lichaam mij gewoon te pesten. Ik heb mijzelf voorgenomen pas na het weekend opnieuw te testen omdat ik toch steeds het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden en ik niet teveel teleurgesteld wil worden door een negatieve test.
zoooo heee 6 dagen overtijd...dat je zo lang kan wachten Wel heel verstandig hoor Maar sommige vrouwen worden wel een heeeeel klein beetje ongesteld terwijl ze toch zwanger zijn... Een testje kan nooit kwaad natuurlijk
Ik durf gewoon niet.............ik haal ook niet zo'n ding in huis, dan is de drempel hoger, haha. Het is een strijd tussen hoofd en hart. Spannend hoor!
Ik ben ook 2 dagen overtijd zoals jullie zien. Ik heb al getest maar negatief helaas, ben nog nooit overtijd geweest werd altijd mooi op de woensdag ongie. Als ik morgen nog niet ongie ben ga ik zaterdag een testje doen. Ik hoop zo dat ik nu eens niet ongie word en zwanger ben en blijf! Jullie ook succes meiden, ik duim voor jullie. liefs noes
Het is beter om te wachten misschien maar ik vind het erg knap als je het kan. Ik ben daar veel te ongeduldig voor. Ik trek die testen bij wijze van al 1 dag voor mijn NOD uit zijn verpakking.
Ik voel me ook niet echt anders als anders. Mijn borsten doen rete-pijn maar dat doen ze ook als ik ongesteld moet worden. Ik ben niet misselijk, ik ben alleen misselijk geweest op de mogelijke innesteldagen, maarja dat kan ook gewoon een virusje zijn geweest Alle andere meiden die ook nog eventjes wachten met testen, succes met die nare wachtdagen!
Ja dat is echt heel vervelend! Alle klachten die je hebt kunnen ook komen doordat je ongesteld moet worden! ik heb nu ook menstruatiekramp, dus zal ik ongesteld worden of is het een zwangerschapsverschijnsel? Kun je nooit echt weten. In ieder geval succes meiden ik hoop voor jullie allemaal (en voor mezelf) dat jullie zwanger zijn!
Wat mijn hoofd kennelijk toch al een beetje wist.......zojuist ongesteld geworden, balen. Op naar de volgende poging. Ik hoop dat jullie meer geluk hebben!