vocht uit tepels

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door beebie82, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hallo allemaal

ik heb even een vraagje..
    ik kan nu sinds een paar dagen vocht uit mijn tepels knijpen.
    nou vraag ik mij af is dit een zwangerschaps verschijnsel. ik heb dit nog nooit eerder gehad. ik moet volgende week pas ongesteld worden, dus het kan volgends mij helemaal nog niet
    heeft iemand dit ook?

2. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Misschien zou het kunnen?
    Maar ikzelf heb ook weleens dat er vocht uit mijn tepel komt, en dat mijn bh een beetje nat is, maar ik ben niet zwanger. Dus het hoeft niet altijd iets te zeggen.

3. Trees

Trees Niet meer actief

bij mij was het tot tweemaal toe wel een teken van zwanger zijn

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik lees ff mee of meerdere mensen hier "last" van hebben ;)

Ik sta namelijk vanavond in de badkamer om me om te kleden van kantoor-kloffie naar makkelijk thuis-kloffie en ik sta mijn boobs te inspecteren :oops: zie ik een puntje in mijn rechterborst. Dus ik vraag aan hubbie (hij kijkt vaker naar mijn borsten dan ik ;) ) "zie jij iets raars?" Waarop hubbie zegt, ja, je hebt een puntje (een deukje, weet ff niet hoe ik het anders moet omschrijven). En terwijl hij dat zegt, knijp ik erin en komt er een klein druppeltje wittig vocht uit :confused:

Alleen ... zie onderschrift ...

5. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hoi
    nou ik vond het dus ook super raar..
    nou heb ik wel op internet gelezen dat als je er zelf steeds in knijp dat je het op die manier stimuleer. dus ik blijf er maar van af
    ik zou het wel super vinden als we zwanger zijn moet namelijk 17 juni voor het eerst na de gyn. en 17 juni moet ik ook ongesteld worden dusss
    we zijn al lang bezig en mijn vriend blijkt verminderd vruchtbaar

groetjes

6. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    nog ff wat vergeten nu ik even terug denk hebik dit vocht 1 keer eerder gehad ik was toen 5 dagen over tijd en dacht dat ik zwanger was maar werd toch ongesteld heb toen niet getest.... ik hoop het zo

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik heb dit dus nog nooit gehad ... en wij zijn al bijna 5 jaar bezig ...

mijn menstruatie was al minder dan normaal ... zegmaar gehalveerd en ik heb altijd zware menstruaties.

Hubbie is net holderdebolder naar de avondapotheek gereden om testen te halen. En hij is toch echt van de nuchtere afdeling ...

8. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    ooo spannend ik ben benieuwd ... ik hoop het voor jullie laat je het ff weten ga je zo al testen dan? :D

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    hmmm test was negatief ... maar dan ook echt ontzettend negatief :(

Ik blijf het raar vinden. Misschien morgenochtend nog eens proberen met de ochtendurine, maar anders moet ik maar aannemen dat het een hormoon-iets is. De menstruatie die ik vorige week had was wel rood en nog steeds meer dan voldoende om maandverband te hebben, maar ik heb maar 2 dagen dagen echt vloeien gehad, en de rest was licht... tegen 6 dagen normaal.

en jij? is 17 juni de eerste keer bij de gyn?

10. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    aahhhh shit man ik zou het morgen gewoon nog eens proberen wel gek :rolleyes: ja vind het wel spannend allemaal.. en ben benieuwd wat de gyn zegt en wat er gaat komen ook een beetje eng eigenlijk maar goed ik kan niet anders doen dan het over me heen laten komen en jij zit je ook in de mmm..

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik heb het altijd voor me uit geschoven, de mmm, maar nu ontkomen we er niet aan. Hubbie heeft vanochtend heb potje bij het ziekenhuis ingeleverd en ik zal morgen of overmorgen even met de HA bellen voor de uitslag. Ben er best een beetje zenuwachtig over, ik weet niet wat ik moet verwachten namelijk.

Ben de jongste ook niet meer en hubbie ook niet en 5 jaar is best een lange tijd ...

12. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    mijn vriend heeft nu 2 keer een potje weg gebracht wij zijn nu bijna 1 jaar bezig nog niet zo heel lang maar mijn vriend is vroeger geopereerd aan zijn niet ingedaalde balletjes maar dit is te laat gebeurt
    dussss...
    daarom heeft de huisarts ons best snel door gestuurd.

ik ben ook behoorlijk bang wat er gaat komen en waar we instappen... ik weet gewoon dat het goed komt maar ik ben gewoon super ongeduldig. dat je zo lang kon wachten met het naar de dokter gaan
    nou ik ben benieuwd wat de uitslag is van jou hubbie zijn test zal voor je duimen..

groetjes beebie

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    We hebben ons heel lang voorgehouden dat het kwam zoals het kwam. Druk ook met andere dingen en ook een beetje angst.

Nu dat het dan toch heel lang duurt ben ik toch maar gegaan, maar daaroor heb ik best wat moed bij elkaar moeten rapen. Mwah, we zien wel.

Voorlopig is het allemaal niet geweldig begonnen. Het spermaonderzoek van mijn man heeft niets opgeleverd. Letterlijk: "het is niet goed, het is niet slecht" volgens de huisarts. M.a.w. we weten nog niets, behalve dat de HA vond dat het in ieder geval niet helemaal negatief uit te leggen viel, maar ik baal natuurlijk wel als een stekker. Blijkbaar hadden ze te weinig testjes gedaan of zoiets en kon de HA er niets uit opmaken. Nu zal ie het ongetwijfeld nog een keertje moeten doen ...

Zucht, na jah, we zullen zien ...

14. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    mijn vriend heeft het ook 2 keer moeten doen. onze huisarts vond het best moeilijk om het te ontcijferen en heeft navraag gedaan bij het lab. in het ziekenhuis. vergeet niet dat het een moment opname is he.... volgende keer kan het wel heel goed zijn. nou heel veel succes

groetjes beebie

Deel Deze Pagina