Even een vraagje, Ik moet eigenlijk zondag ongesteld worden, maar nu heb ik vandaag (donderdag) bloed in mijn inlegkruisje. Het is een beetje bruinig bloed en het is heel licht. Zou dit nu al een innestelingsbloeding kunnen zijn? Groetjes Banjabes
Zou kunnen, maar maak jezelf niet gek he Zou ook kunnen dat je menstruatie al op gang is. Afwachten tot zondag, kijken of je ongesteld wordt. Succes!
Ja spannend hoor! Dank je wel voor je reactie trouwens. Weet jij of dat eigenlijk sowieso kan een innestelingsbloeding voordat je eigenlijk nog ongesteld moet worden? Ik las ergens dat dit meestal na je NOD gebeurd. Groetjes
Ja, dat wachten op je NOD is zeer spannend, ja Zou het wel, zou het niet, komt die of niet? haha Geen dank hoor! Innestelingsbloeding kan rond de dag vd innesteling zijn, maar komt ook vaak voor dat ze rond je menstruatie komt en daar komt dan vaak de verwarring bij vrouwen van, ja ben ik nu wel of niet ongi en vaak denken ze dan toch van wel, terwijl ze dan toch zwanger blijken te zijn.Dat heb ik gelezen tenminste.
Hoi Banjabes, Spannend hoor. Een innestelingsbloedign kan vòòr, op of zelfs nog nà je nod nog komen. Het is dus inderdaad even afwachten. Ik weet wel bij mezelf dat mijn nod zich aankondigt met rose afscheiding, ook al een paar daagjes van tevoren. Ik weet eigenlijk niet van de meiden die wèl een innestelingsbloeding hebben gehad dit rose of juist een beetje bruinig was? Nou succes met afwachten. groetjes Vanilia
Hoi Vanilia en MieniMe! Whoej, het is wel heel spanned hoor! Zit in de eerste ronde nu, dus alles is zo nieuw voor me. Ben er constant bezig mee eigenlijk. Soms denk ik inderdaad wel eens dat ik er teveel aan denk en dan denk ik ook: wat nou al het inderdaad niet zo is. Volgens mij komt dat dan wel goed hoor, want ik ga een mega mooie reis maken deze zomer. Ik denk dat ik dan na de zomer weer met frisse moed begin. Vandaag trouwens weer een klein beetje bruin bloed (hetzelfde als gister). Groetjes Banjabes
Meestal als je deze verschijnselen hebt, wordt je ongesteld. Ik hoop het niet voor jou. Bij mij begint mijn ongi meestal wel zo.
Hoi Poeki, Ja, wie weet! Normaal heb ik dit niet! Ik word altijd gelijk goed ongesteld. In de ochtend heb ik weinig rood bloed en tegen de avond is dit al echt veel! Maar het zou natuurlijk best kunnen dat het gewoon iets anders is dit keer. Ik denk dat je ook bepaalde dingen met je hoofd kan veroorzaken. Je denk er zoveel aan, zou je lichaam daar dan niet op kunnen reageren?