Pasgeboren kindjes spijkerkleding aantrekken "omdat het zo leuk (????) staat . Dat moet toch echt afschuwelijk aanvoelen voor die kleintjes. Oorbellen, ook omdat het zo 'leuk' staat
oorbellen vind ik ook niks bij die hele kleintjes.. hier krijgt iris ze pas als ze het zelf wilt ze is nu 3.4 jaar
Neeee kei lief juist! We hebben er hier al 1 liggen sinds haar geboorte maar ze past er nog net niet in, kan net wachten tot het wel past haha!
haha ben blij dat ik mij om deze dingen niet druk maak, mijn zoontje heeft kleding, of dat nu 2010 is of 1900, maakt mij niet uit
ahh nee vind het zo ontzettend stom een kind met extra oortjes maar ja ik ben meer dat designers oorbellen typje
ZO NIET 2010 VIND IK DAT MENSEN NOG STEEDS RAAR OPKIJKEN VAN DAT SMAKEN VERSCHILLEN en sorry maar soms vind ik dat er echt op een harde manier over andere baby's wordt gepraat met afschuwelijk dit en dat....sorry maar dat vind ik echt zielig voor zo'n onschuldig schoon blaadje dat niets aan e ouders hun smaak kunnen doen, maar goed ik zal we te soft zijn
Inderdaad! Wat afschuwelijk voor een baby. Wat ik ook niet vind kunnen: -baby nikes of andere sportschoenen - haarbanden voor babies (die met haar eraan zijn helemaal erg!) - spijkerbroeken voor kindjes die nog niet eens kruipen, erg comfortabel... - een palmboom!!!! das pas echt erg.
Alle soorten sieraden, staat al snel ordi. En volwassen kleren in het mini. Ik vind shoppen echt lastig, kan alleen bij de H&M en Hema slagen, want bij alle andere winkels zie ik alleen van die kak-truien met strepen en polootjes en shirts met university of grote cijfers erop, verschikkelijk! Mijn zoontje loopt in Sesamstraat en Barbapapa en traktors en gitaren van de Hema. Gewoon, kleding ontworpen voor baby's dus.
Ik was vandaag bij Sterre & Tijl in de Amsterdamse Beethovenstraat... die prijzen kunnen echt niet meer! hahahahahah...
Ik ben echt een ontaarde moeder, want mijn dochters krijgen EN een haarbandje (zonder strik erop) en een staartje boven op het hoofd. Gewoon omdat ik dat ongelooflijk schattig vind En het zijn en blijven baby's, die hoeven van mij echt niet uit te zien als 25.
@tonneke aaaah cutie!!!!! Hmm kweet niet, bij sommige baby's staat het wel zo een staartje maar sommige worden er nou niet mooier op Ik had zelf al veel haar toen ik net geboren was, allemaal krullen dus mijn moeder had geluk hahaha. En mijn zus was net een jongetje
kleding met bedrukte dingetjes vind ik echt niet mooi zoals hello kitty, dora, winnie de pooh enz. en dan ook nog eens van die schoenen, nee daar zullen ze hier niet in lopen. Ook een kametje in die figuurtjes ingericht vind ik niet mooi. Maar wat ik me afvraag wat is er mis met sportschoentjes bij baby's??? Ik vind dat juist leuk staan onder een spijkerbroekje! ik heb ze dan ook van nike, k-swiss en puma! En haarbandjes vind ik ook altijd zo schattig staan haha! val niet in de smaak dus Hier mijn paaseitje
Zit het wel lekker bij die kindjes,vraag ik me af. Dat is toch het belangrijkste als ze zo klein zijn?
zo te zien wel want ze kan er nog bij lachen Nikki niet overtuigd? ik vind het iig erg schattig bij dr staan hihi!