wat kan echt niet meer 2010 voor je baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirell, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Weet je wat ik ook zo super ernstig vind?

Mama en dochter dezelfde kleren aan!

Laatst zag ik een vrouw met een klein meisje (jaar of 2-3). Het meisje was echt heel mooi, mooie krullen enzo.... maar die kleertjes.
    Echt hetzelfde als haar moeder; leren laarzen, legging, kort spijkerrokje, leren jasje erop. Echt tè.

2. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Dat dacht ik nou ook:) ik dacht gewoon zoie de uitspraak..

Mirell whaha! echt he! ik vind dat zo stom! ik heb ook zo'n vriendin!
    is 2 maanden jonger (en met 36 weken geboren) als mijn jongste en die zit in hetzelfde maatje als noa zegt ze.Nou ik zie meer kleertjes dan kind:D

Kind en moeder dezelfde kleren haha hoe kom je er al op! zie het al voor me dat ik me hetzelfde gaat kleden als mn kinderen haha! of andersom..

3. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis

Mijn dochtertje was 6 weken toen zij oorbellen kreeg!
    En die bleef gewoon heerlijk doorslapen in haar maxi cosie.
    Was niks aan de hand.
    Ik vind het zelf een groot voordeel dat ze er niet aan gaan zitten op zo een jonge leeftijd en dat de kans vele malen minder is dat het gaat ontsteken dan als je kind 9 jaar is.
    Als die net buiten hebben gespeeld in het zand of iets dergelijks en dan lekker aan hen oren gaan zitten is die kans vele malen groter.
    Maar om nou te zeggen hoe je je kind dat kunt aandoen vind ik zo overdreven...
    Was zelf ook erg vroeg met oorbellen, heb het altijd leuk gevonden en stel nou dat ik het niet leuk had gevonden haalde ik ze er wel uit.
    Zo moeilijk is dat niet...:(

4. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Nou ik heb een hele waslijst: dora, hello kitty, winnie de poeh, alle kleding met disney figuurtjes vind ik verschrikkelijk!
    Verder inderdaad zon roze haarband met megastrik erop bij een kale baby, die snap ik echt niet.
    En die vreselijke lelli kelli schoenen, er moet toch wel een hoop gebeuren willen die bij ons in huis komen... En ik moet zeggen dat ik 90% van de kleding van de hema ook niet leuk vind. Het ziet er zo hema-achtig uit :)
    Oh en oorbellen, ook al tig keer gezegd, maar dat is ook ouderwets.
    Ach, iedereen heeft zn eigen stijl en we doen allemaal ons best om ons kindje er zo leuk mogelijk uit te laten zien.

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Er is al veel gezegd wat ik niet vind kunnen. Maar een pasgeboren of hele kleintjes met sportschoentjes aan vind ik echt niet kunnen! Het ziet er echt niet uit, vind ik.

6. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    :) Grappig hoor. Hier juist een enorme HEMA-fan! Ik vind de kinderkleding van de HEMA echt geweldig. (nee ik heb geen aandelen en werk ook niet bij de afdeling marketing van de HEMA!).

Ik was het trouwens wel eens met veel van de andere dingen die je noemde.

Oh ja, qua 'moeder en dochter dezelfde kleding': ben ik het in principe helemaal mee eens, maar ik weet wel dat King Louie en Petit Louie echt hele leuke jurkjes hebben voor volwassenen en meisjes. Daar zou ik wel een uitzondering voor maken denk ik... Maar dan misschien niet tegelijkertijd aantrekken!

7. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Kanten randjes en froezeltjes en glittertjes en lakschoentjes... Ieeeeuw... Of van dat vreselijke zuurstok roze met glimmertjes enzo...
    (Maar goed, dat vond ik nooit echt kunnen...)

Ben niet zo'n type dat de laatste mode volgt. Als mijn meisje er maar netjes en verzorgd uitziet. Beetje trendy is natuurlijk altijd leuk... maar ze hoeft er niet uit te zien als een ontplofte suikerspinkraam...

Ik was laatst in een ecco winkel naar schoentjes aan het kijken... Hadden ze alleen van die zilveren / roze / glitter dingen... Aaaaaah !

Hema had gelukkig leuke gympen, dus die maar meegenomen.

8. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Merkkleding voor baby's! Dat vind ik écht pure geldverspilling. Binnen een maand zijn ze er uit gegroeid en wat hebben ze er in hemelsnaam zelf aan? Ik vind het altijd een beetje om te patsen met je kind. Koop dan voor jezelf die onzin.

En, Burberry! Dat is sowieso al verschrikkelijk ordinair geworden en het dan ook nog je kind aan doen :(.

Of shirtjes met; 'Mama's best friend'. Dat vind ik ook altijd een beeeetje apart..

En! Shirtjes met een niet bestaand polo-team zijn uberhaupt al verschrikkelijk en in maatje 62 is het al helemaal geen gezicht :)

9. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Prrsam en zo vinden mensen die hun kinderen in merkkleding steken, kwaliteit, het onzin om je kind goedkoop aan te kleden ;)

10. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Als het een merk is wel écht niet zeggen dat het een betere kwaliteit heeft hoor :). Je betaalt meestal een meerprijs voor het merk zelf.

11. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Prrrsam nou dan kom hier maar het verschil bekijken na 3x wassen! Al mijn kleertjes kunnen na een seizoen nog als zgan verkocht worden... Niet pillig, niet vaal, niet kapot, niet uit formaat etc dat kan ik van de goedkopere spullen niet zeggen!

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hi-la-risch topic!

Cavalli, LellyKelly (die naam alleen al is fout) nooit eerder van gehoord of gezien.

Maar als je het over luipaardprints hebt. Maxi-Cosi met koeienprint ziet er natuurlijk ook niet uit!

En nep-uggs voor kindjes die net kunnen lopen. Oh, zag laatst een meisje van amper twee ermee sloffen, hoe haal je het in je hoofd!

13. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    zal ff wat redenen opschrijven waarom ik merkkleding voor mijn dochter koop :D

1 de kwaliteit!
    2 ik ben alleenstaande moeder en ja ik laat graag zien dat ik het toch goed alleen kan :) dus kan je patsen noemen maakt me toch geen reet uit hahaha ik wil niet dat mensen denken omdat ik alleenstaand ben dat ik financieel zielig ben want ik ben allesbehalve financieel onbemiddeld ;)
    3 vind het gewoon mooi

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

jayla had ook uggs :D:D zag zo schattig uit!! maar toen liep ze nog niet haha maar ga ze deze winter zeker weer halen voor haar! ze zijn lekker warm, zitten lekker, zijn waterdicht (denk aan sneeuw) en zien er leuk uit :D

15. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    1. Dat vind ik niet per definitie waar.
    2. Okay, dat kan. Ik ben ook een alleenstaande moeder :). Ik heb ook voldoende te besteden, ik vind het alleen jammer van mijn geld.. Mij maakt het alleen niet zoveel meer uit wat andere mensen van mij denken, omdat ik alleen ben. Ze vinden toch altijd wel wat :).
    3. Dat mag, het was ook maar mijn mening :p.

16. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    het is ook meer zo dat ik ze n poepie wil laten ruiken want in me zwangerschap is er ontzettend veel gekletst geworden over mij en mijn dochter dat ik nu zoiets heb van zo! zelfs alleenstaand kleed ik me kind beter dan dat jij doet (tegenover die mensen dan he :D)

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    en dat voelt wel goed ja :p kan het tenslotte missen so why not! :D

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dit waren misschien nep-uggs. Weet niet of de echte wel goed zitten, maar ze liep er helemaal scheef op, zo half op de zool die zo naar buiten stond. Niet echt gezond dus.;)

Ik koop merkkleding, Hema, H&M alles door elkaar. Merkkleding wel in de uitverkoop, want het geld is het me niet waard. Koop het alleen als ik iets mooi vindt, niet omdat het van een bepaald merk is.
    Ik had een Ducky Beau-pakje gekregen. Reteduur! Applicaties lieten na 1x in de 30 graden was met cetrifugeren op 600 toeren al los, nou ja! (Vond het geeneens mooi...).

19. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    dat zullen dan idd de nep uggs zijn geweest denk ik... maar je hebt tegenwoordig ook lfa en die zijn echt helemaaaal niet fijn! die slippen constant uit dus die kan ik alleen maar afraden als iemand die wil kopen :D

20. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik vind alle Uggs lelijk!!! Echt niet om aan te zien, en zeker niet in de zomer...
    En idd trainingspakken van die glimmende stof vind ik ook echt niet kunnen.
    En tijger/leeuw/koeien printjes ed vind ik ook geen gezicht, niet op kleding, niet op kinderwagens of maxicosies....
    En namaak merk kleding zie je vaak ook en dat vind ik ook niet leuk. Doe dan een echt merk of gewoon een ander naamloos iets aan, staat vaak veel leuker!
    En idd haarbanden bij kleine baby's, en oorbellen en ketinkjes...

Wat ik wel erg leuk vind zijn stripfiguren. Cars, Snoopy en Bob de Bouwer zijn hier erg favoriet bij de jongens.

Deel Deze Pagina