Als ik 1 ding geen onzin is het kwaliteitsverschil bij duurdere vs goedkopere merken. Alle merkkleding hier in huis blijft hartstikke mooi, hoe vaak ik het ook was. Daarnaast vind ik het er gewoon veel mooier uitzien, het zit gewoon mooier. Ik koop ook wel eens iets bij de Hema of H&M voor hem en dat is na een paar keer wassen echt alweer pillerig of er laten alweer naadjes los enzovoort. Mijn zoontje heeft momenteel een Tommy spijkerbroek aan die ik toevallig van mijn zus heb gekregen. Haar twee jongens (4 & 3) hebben deze spijkerbroek ook aangehad en serieus hij ziet er echt ZGAN uit. En geloof mij er is met deze spijkerbroek echt door het gras gerold hoor. Laatst had ik rompertjes gehaald bij de Henk ten Hoor. Na 2x dragen lieten de stiksels al los en kon ik ze weggooien. Daarnaast vind ik de pasvorm van merkkleding vaak veel mooier. Ik vind kleding van de Zeeman echt niet mooi zitten bij kindjes, het ziet er zo goedkoop uit. En als een ander daar een andere mening over heeft is dat prima, maar het ziet er in mijn ogen gewoon goedkoop uit. En die spijkerbroeken daar vind ik zóó fout hihi.
nu moet ik wel toegeven, ik heb voor jayla n pakje van airforce broek (189 euro) jasje (210 euro) jasje niets mis mee blijft ook echt mooi maar de broek is echt lelijk geworden en nee heb m niet te warm oid gewassen gewoon op handwas maar hij is er dus echt niet mooier op geworden en voor dat geld verwacht je wel iets betere kwaliteit...
Haha, zie je Ach en ik moet toegeven dat ik mezelf ook wel eens te buiten ga aan American Apparel voor Fenna . Maar goed, dat kennen niet zoveel mensen haha.
tja je hebt soms ook weleens een miskoop he zo heb ik kleren van tommy, monnalisa, miss grant e.d. en die blijven echt supermooi terwijl dkny weer wat minder is in mijn ogen... en ik vind de truitjes van H&m trouwens ook altijd wel mooi blijven hoor want daar heb ik ook veel van hte is dus echt niet alleen maar duur wat ik heb hoor hahaha
Ik vind de truitjes van H&M gigantisch lubberen. Mijn zoontje heeft 2 truitjes van H&M die in de kast wachten om elk moment weggegooid te worden. En hij heeft ze slechts 2 keer aangehad. Ik vind bijna alles van H&M etc echt troep. Het ziet er hartstikke leuk uit, maar het is een kwaliteit van 3 x niks. Dan maar liever meer geld uitgeven aan zijn kleren. Veel kleren (voornamelijk broeken) kan hij prima heel seizoen aan. Hij ziet nu in een periode dat hij echt niet elke 2 maanden een andere maat hoeft, dus zo zonde van het geld vind ik het niet.
Lachen, die verschillende meningen. Ik koop weleens wat van Mexx of Benneton als ik daar toevallig in de uitverkoop tegenaan loop, maar 't spul kost nooit meer dan 25 euro, dat weiger ik uit te geven aan iets waar meneer binnen de kortste keren weer uit is. Er komen hier merken voorbij waarvan ik nog nooit heb gehoord. En iets van over de 200 euro? Geef ik aan kleding voor mezelf ook niet uit, ik besteed m'n goeie geld liever anders. Ik ben juist heel tevreden over de kleding van H&M. Blijft mooi en staat altijd leuk. Vind ik. In een Wibra of Zeeeman kom ik niet.
wat een lang topic tja merk geen merk hier kopen we wat we leuk vinden of het nu wel of geen merk is en net zo goed bij de wibra/zeeman als bij villa happ v&d of prenatal bijvoorbeeld dat van kwaliteit is onzin... heb genoeg dure kleding ondanks het zorgzaam wassen wat ik al heb weggegooit maar ook een zeeman jurkje gekregen die nog helemaal nieuw uitziet en de doos is ingegaan. en bij elke winkel of merk verschilt het per kledingstuk hoe het valt heb zelf een aantal jaren bij prenatal gewerkt en heb heel wat kledingklachten gehoord en zien terug komen, van eigen merk maar net zo goed van mex/esprit ect o ja en darbij kan je ook niet in iedereens portomonee kijken iedere mama doet haar best!
ik vind de kwaliteit van h&m ook goed. idd wibra en zeeman vind ik de kwaliteit wel slecht. en sommigen zeggen dan, het is maar voor eventjes, maar als een truitje na 2 of 3 keer dragen al lelijk is hoeft het voor mij niet. ik kocht er altijd de pyamaatjes maar ook daar zit na 1 keer alweer een gat in. de vorige ging de naad helemaal los. maar kom nou, ik geloof niet dat de meiden die hier over de 100 euro voor 1 kledingstuk uitgeven, het (alleen) om de kwaliteit doen. die kicken gewoon op dure merken. daar is niks mis mee! alleen kunnen heel veel hier (ik ook) dat niet begrijpen. ook al zou ik heel rijk zijn, dan nog zou ik nooit een pakje van een paar honderd euro kopen.
ehehehe ff voor de mensen die koeienpakken haten mijn stoere meisje in haar koeienpak van de H&M 8)8)
Top!!! Ik heb hetzelfde pakkie ook voor mn zoontje, maatje 62 was het geloof ik. Vind het echt leuk voor die kleintjes!
Sorry voor de late reactie. De tweede namen is wat ik bedoel: Mensen die de namen anders schrijven dan 'hoe het hoort'. Sommigen gaan daar heel ver in en dat vind ik verschrikkelijk.
Ik shop ook wel es bij de Zeeman voor mijn kindje, soms zitten er echt hele leuke kleertjes bij! En het kost weinig, dat is echt leuk winkelen hoor! En de kleertjes die ik heb gekocht zijn allen nog mooi na tig keer gedragen + gewassen te hebben! Maar ik stop ze niet in de droger maar dat doe ik met geen enkel truitje/broekje van L.