Hier jammer genoeg momenteel even geen strijkplank, maar ik vind strijken zelfs leuk! Strijkplank voor de tv, soapje erbij en het is zo klaar hahaha. Ongestreken vind ik ook niet netjes, helaas is het even niet anders hier.
idd hop plank voor de tv (tijdens zwangerschap pakte ik de bureaustoel) en hoppa strijken maar, bonez,csi zappen en het ergste is ik vind het t vreselijkste klusje in het hele huishouden.... maar die kreukels vind ik nog erger whaha betreft kapsels toen ik manlief 11 jr geleden leerde kennen had ie zon heel dun staartje in zn nek YAK! ja en toch op hm gevallen als een bakvis maar op een avond dat ie een biertje zat te drinken met mn vader en hij een beetje tipsy was achter hm geslopen met de schaar..... en je raadt al wat ik heb gedaan hij heeft het me vergeven whahaha!
mee eens! Vind Winnie the Pooh kleding echt niet leuk en mickey mousse eerlijk gezegd ook niet. Persoonlijk vind ik Hello Kitty ook echt Brrr..
sja is wel erg. Helaas ken ik mensen die soms echt geen geld hebben voor kleding en af en toe hun kinderen met hoog water laten lopen. Dan schaam ik me af en toe wel wat ik aan kleding voor mijn dochter uitgeef...
winnie the pooh trui heeft ze alleen aan als mn schoonmoeder oppast, die schijnt de functie van slabbetjes niet te snappen strikjes... jaloers! heb hele stoere speldjes maar er is hmmmmmm te weinig haar oorbellen... daar let ik eigenlijk nooit op ze mag later zelf kiezen irriteer me eigenlijk verder aan niets, maar let er ook niet echt op veel te druk in mn eigen wandelwagen te kijken
Wat ik een pagina terug al poste... het heeft bij ons dus niets met geld te maken maar simpel weg omdat hij zo irritant tussen twee maten bungeld en hij sowieso al een rank jochie is.
Strijken? Wasdadan? Haha, heb niet eens zo'n ding en toch lopen we er kreukvrij bij hoor! Gewoon laag toerental centrifugeren, nat ophangen of buiten laten drogen. Heb van m'n moeder zo'n energievretende droogtrommel gekregen MET strijkfunctie; heerlijk voor in de winter. Nu wordt bijna alles door de wind gedroogd. Ik vind strijken het meest vreselijkste en onzinnigste klusje dat er bestaat!
nouja waarom nou weer kamperig?? zijn alle woonwagenbewoners zo? we kunnen niet alles over 1 kam scheren he?
voor baby's vind ik ze niet kunnen maar voor mezelf op mn werk (in de zorg) ideaal! of met verbouwen ect ze zijn oerlelijk maar in sommige gevallen gewoon praktisch
Tja, bij de wibra heb je hele goedkope broeken. 1 dagje brood eten is niet ongezond en je hebt voor het verschil een passende broek. Ik heb zelf ook echt zooo aan de grond gezeten, maar ik eet liever een week zelfs brood dan dat ze aan mijn kind zouden zien dat we geen geld zouden hebben. Gelukkig is bij mij die situatie voorbij.
Hahaha nou ik vind t idd wel schattig maar volgens mij vind ik een vuilniszak op hem nog wel schattig hoe is t met N.?
Ik vind het bij kindjes ook wel schattig hoor, ik zou ze zo aan doen in ieder geval bij haar, met een leuke outfit erbij vind ik het wel kunnen! Whahaha, dat geloof ik graag dat een vuilniszak hem nog leuk staat! Met N. gaat het goed, ze is een pittige tante! Met K ook alles goed?
crocs is te erg.... voor alles en iedereen. Net als uggs, ze heten niet voor niets zo..uglies. Maar ik begrijp wel iedereen die zegt dat het zo lekker zit maar dat was niet de vraag toch? een jogging zit ook heerlijk maar daar ga je ook niet mee het huis uit (tenminste ik niet - en mijn kids ook niet). voor schoeisel qua jongens ben ik fan van converse (en look-a-like) onder een goede jeans of cargo. Tja jongens kleden is gewoon makkelijker. Leuke polo erop en veste van Gap en klaar is klara. Over merken, ondanks alles ben ik wel een mega Baby Gap fan en ik weet dat sommige mensen dat ook niets vinden omdat het vaak er groot opstaat. Maar die vestjes zijn ideaal en blijven mooi en de cargobroeken zijn mooi gesneden (niet van die zakken). But in de end... iedereen moet lekker hun kind aankleden zoals zij het mooi vinden en wat mogelijk is volgens hun budget. Niet iedereen kan er veel geld aan spenderen. Maar ik vind wel dat je kinderen kan kleden voor weinig geld als je gewoon goed om je heen kijkt en meerdere merken / winkels met elkaar combineert.
Haha nah ik vind ze niet echt leuk maar iig stukken beter als sandalen hahaha met K. ook goed ja.. Ook zeer temperamentvol! Maar dat zal er bij onze kids bij horen hihi