Zegt al meteen wat over de ouders... Ik strijk alleen blouses en overhemden. De rest is een kwestie van recht ophangen aan de waslijn. Ik gebruik de droger ook niet, omdat ik dán wel alles kan gaan strijken.
Hier worden alle 'boven'kleren gestreken (gaan ook niet in de droger). Handdoeken, slabbertjes, rompetjes, piyama's, slaapzaken e.d. strijk ik niet, deze vouw ik meteen als ze uit de droger komen (en nog warm zijn), is net zo goed als strijken. Crogs bij kleine kindjes vind ik wel schattig voor in de zomer, maar alleen voor in de achtertuin of mee naar het strand. Niet naar de opvang of op straat e.d. Dan moet het van mij toch wat netter.
Jayla heeft ook crocs van die roze met hardroze ballerina crocs met n bloem voorop ik vind ze superlief en lopen ook nog eens heerlijk!
Waarom irriteren mensen zich eigenlijk aan dingen die andere kinderen aanhebben?? Snap ik niet. Ik let niet zo op andere kindjes. Dat je iets niet mooi vindt oke, maar je eraan irriteren?! Ik ben niet in die mate met anderen bezig, ik zie het vaak nieteens. Ik vind alleen mijn eigen kind boeiend
Och ik irriteer me er ook niet aan hoor, maar ik denk wel eens: jeetje wat ziet dat kind eruit (maar dat zullen mensen ook wel eens over mijn mannetje denken ) Ik vind het trouwens wel schurft irritant dat als ik kleertjes ga kopen ik alleen maar kleertjes zie met van die rot figuurtjes erop. Ik wil geen winnie de poeh op de kleertjes!!!!!!!!!!
ik irriteer me ook niet op wat kinderen aanhebben.. kinderen kunnen er tenslotte niets aan doen dus irriteer me aan de ouders die hun kind er zo lullig bij laten lopen nee geintje.. zoals mijn bovenstaander al zegt denk ook ik inderdaad af en toe wat ziet dat kind eruit! thats it
Die hebben ze toch alleen bij Kruidvat en C&A en zo? Zelfs bij Prenetal zie ik nooit tekenfilm-figuurtjes op kleertjes.
Ach, jullie willen niet weten hoe mijn kinderen uitzien als mijn schoonmoeder komt oppassen. En ook leg ik kleren klaar husselt ze alle 3 setjes door elkaar (expres?) Ik vind mijn zoontje regelmatig terug in meisjestruitjes (ach joch, truitje is paars, niet rose, waarom zou het geen jongens-hemdje kunnen zijn?? ), en kinderen in combinaties gestreept, gebloemd, rood-wit met groene sokken enz. Inmiddels heb ik het opgegeven en hoop ik van harte dat ze niet met ze de straat op gaat
hahahaha mijn moeder heeft dat ook weleens gehad dan vroeg ik van goh trek jij jayla ff aan?? en dan trok ze gewoon het oudste en lelijkste wat in de kast lag eruit! dat ik af en toe zei ma ga please n cursus styling voor kinderen doen dus nu doet ze het niet meer haha
volgens mij eten ze al elke dag het goedkoopste van het goedkoopste. En ze doen nooit wat voor hunzelf. En de kinderen zijn ook al wat groter dus ja...
jayla die crocs zijn super leuk! Ik kijk ook niet zo naar andere kindjes, ook niet naar andere mensen zowieso. Intresseert me niet zo wat andere mensen aanhebben, het is maar kleding. maar ik vind het wel leuk als IK mijn dochter er mooi aangekleed uit vind zien. schoonmoeder... die heeft helemaal geen smaak. het goedkoopste van het goedkoopste neemt ze mee en dan ook nog datgene wat er over is gebleven op de rekken en dan 6 keer afgeprijsd. Vorige keer had ze een shirtje maat 98 aangedaan bij mijn dochter. ook nog spuuglelijk. Maar als maatje 74 kon het makkelijk voor een jurk doorgaan vond ze... en ze kent zoveel mensen die er blij mee zouden zijn...
Oh dat lijkt me zo klote!! Ik heb wel geluk met mijn schoonmoeder Die heeft wel smaak, koopt Mexx en dat soort merken.