Toch nog iets van hun vaders genen! En wat een schatje is K. toch! *smelt* Staat hartstikke schattig die crocs! @ Female: Super schattig, hebben, hebben, hebben... Lijkt me ook wel heerlijk zitten idd!
Kinderen kunnen er niets aan doen hoe hun ouders hen kleden... Mijn nicht kleed haar dochter naar mijn mening niet leuk! Maar goed, mijn nicht kan het wel mooi vinden... Ik zou het alleen mijn kind nooit aandoen, ik kan me er trouwens niet aan irriteren dat ze haar dochter zo kleed!
Persoonlijk vind ik crocs echt TE erg. Als eerste zijn ze gewoon vreselijk lomp en als tweede slecht voor de voeten... En wat ook al jaren niet meer kan, kinderen (of volwassenen) met een hanenkam (zoals Beckham ooit met die trend begonnen is... ) Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak anders liep iedereen er hetzelfde bij!
mijn pa is 65 (bijna) en laatst paste hij op en amy-lynn spuugde alles onder maar mooi dat ie een bijpassend vestje bij haar kleertjes had gevonden juiste kleur.
Ik weet niet of je dit nu ter plekke verzonnen hebt maar dat crocs slecht zijn voor de voeten is dus absoluut niet waar. Ze hebben zelfs kenmerken waardoor ze uitermate goed zijn voor de voeten ! Bij mij op mijn werk worden ze ook aanbevolen overigens...
ja dat snapte ik ook niet helemaal hahahaha weet wel dat in het ziekenhuis 90 % van de verpleegsters ermee loopt dus lijkt me sterk als die dingen slecht zijn dat hun ze nog aantrekken dan
hihi ja bij ons lopen er ook veel mee (verpleeghuis), maar volgens mij was het juist zo dat ze goed waren voor je voeten en rug enzo... @lovelydk ze staan je zoontje wel schattig hoor
In de laatste 3 maanden van mijn zwangerschap kon ik alleen nog maar op crocs lopen. Normale schoenen, zelfs slippers, daar kon ik niet meer in. En ik kreeg heel snel last van mijn onderrug en voetzolen. Maar met die crocs kon ik uren gaan wandelen! Ben er zelfs nog 1 week voor de uitgerekende datum mee naar de Efteling geweest! Ik vond ze ook verschrikkelijk, maar nu zweer ik erbij!
Nou ik heb een hekel aan figuurtjes in het algemeen , en die kom je veel tegen hoor! Ik koop nu veel merkkleding, dat is meestal figuur vrij
dat lukt niet meer met ralph lauren sinds ze het logo verhonderdvoudigd hebben ik wil alleen nog maar met het kleine polopaardje die grote is zo ontzettend lelijk (ook bij volwassenen)
Inderdaad zeg! Het ziet er echt niet meer uit. Zo jammer. Maar het voordeel ervan weer is dat de polo's met het kleine logo nu zwaar afgeprijsd zijn. Ik had er laatst een voor 11 euro.
oei ik ben ook absoluut een NO-NO dan mijn beide dochters hebben oorbellen... ik vind de kleding van winnie the pooh, hello kitty en barbie heel leuk en schattig staan... niet alles maar als ik het mooi vind staan bij één van de kids dan koop ik het... baby-sportschoentjes heb ik ook in alle soorten gehad... meestal wel gekregen maar toch... mijn oudste had ook een haarbandje in met een strik op sommige dagen... en vind de jasjes met berenoortjes enorm cute als ze zo klein zijn... volg niet de mode, ik koop gewoon wat ik leuk vind staan, als ze wat ouder zijn en ze willen absoluut die dingen niet aan, dan zal ik ook met hun mening rekening houden mij gaat ht dus niet echt om de mode, als ze maar altijd proper zijn ik bedoel goed verzorgd ze mogen zich gerust vuil maken hoor
hahaha, bij je eerste zin dacht ik: ze koopt alleen kleding van NO-NO (wat ik een vreselijke merk vind ) Maar toen zag ik dat je iets anders bedoelde