Goed zo meid! Je eigen ding volgen en niet met de meute meelopen! Ik koop ook wat ik leuk vind (zowel merk als geen merk, duur als niet duur) en wat een ander er van vind intresseert me geen biet.
lelly kelly schoenen !!!!!!!!!!!! echt verschrikkelijk en dan ook nog hakken eronder kan me niet voorstellen dat dat goed is voor die kleine voetjes !!!!!!!!! mijn dochter krijgt ze iig nooit !!!!
ze is trouwens no klein dus ze past ze niet eens ,maar vraag me af wat er over 6 jaar in de mode is NAALDHAKKEN!!!!!!!!!!!!! wwahhhaaaa
zeg nooit nooit! als je dochter 10 of 12 is,en ze wilt dan zulk soort schoenen? mag het dan niet? ik weet dat ik van mijn ouder schoenen met akken kreeg dat ik 10 was ofzo (gewoon lage hakken) en die mocht ik alleen aan met verjaardagen enzz
Als mijn dochter echt graag elly kelly schoenen zou willen dan zou ze ze wel krijgen. Maar niet met hakjes. Je hebt hele 'leuke' zonder hakjes, die zou ze wel mogen.
hahaah wat is dit een geestig draadje! Ik lach me suf. Had ik ook ff nodig dus thanx. Hier ook geen mutsen met berenoren of andere toestanden. Wel een winnie shirtje en een bob de bouwer vest. Geen oorbellen want 2 jongens! Ik houd ook niet van die boxpakjes en al helemaal niet als je die in maar 86 krijgt! Sommige hebben dan ook nog de drukkers op de rug ter hoogte van waar de luier eindigt....heel praktisch?! Gisteren in de stad allemaal kinderen in een maxi c mét voetenzak en wollige jas en muts.....en dan maar sussen met een speentje omdat ze liggen te gillen. ("haal me eruit!!! het is hier zo heet!") : ) : )
ik loop met dochter bij de orthopeed en die raadde af om crocs en teenslippertjes te laten dragen. maar denk dat dat komt omdat t voetjes in de groei zijn
ik vind het wel leuk zo een bandje in dr haar ze heeft ook een bos haar maar zo lijkt ze ook meer op een echte meisje..
Ik denk niet dat je corcs en teenslippers in 1 categorie kunt stoppen. Teenslippers zijn inderdaad heel slecht maar ik heb over Crocs (hoewel ik ze voor volwassen verschrikkelijk vind) alleen maar positieve dingen gehoord hoor.
Ik hou dus helemaal niet van haarbandjes, maar ik moet bekennen dat het jou dochter erg leuk staat! Wat een lekker koppie zeg!
hey dank je wel! ja bij kale baby s zal het ookwell niet staan waarom een elastiek of bandje erin doen als ze toch geen haar heeft
Ge-wel-dig topic! Er zijn ook dingen die zo fout zijn dat ze weer leuk zijn. Zo kreeg ik van mijn Amerikaanse vriendin een Kerst-outfit voor mijn zoontje (die nog geboren moet worden!!!) compleet met rood puntmutsje. Had ik zelf nooit gekocht maar lijkt me ontzettend grappig, al is het maar om een foto te maken voor de kerstkaart dit jaar
die sanaaltjes in de zomer gaat wel maar ik vind die op de reclame komen zo dom en die reclame is ook zo nep ren dom , maargoed ik denk als britt 10 is is er weer iets anders in de mode ..
Oh, in de VS heb je de meest geweldige outfits met 'the holidays' van complete rendieren, elfjes, pompoenen, paashazen, cupido's met Valentijn etc etc... Je lacht je rot. En die armen kinderen worden allemaal vereeuwigd! Dus voordat je een kerstkaart maakt dit jaar... bedenk dat je het ook nog leuk vindt als je - straks 25 jarige zoon - komt eten met kerst
Haha, goeie! Wat ik vind dat helemaal niet meer kan in 2010, is een kerstkaart sturen met je kind of huisdier verkleed in de kerstsfeer (of als rendier of zo). Dat is zooooooo 2007 zelfs!