wat kan echt niet meer 2010 voor je baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirell, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik vind meerdere dingen niet kunnen maar dat is meer een persoonlijke smaak dan '2010' ....
    En dat is, op een gedeelde eerste plaats, oorbelletjes en winnie the poeh. Verder hou ik niet van trainingspakjes en kinderen die de hele dag met een speen in hun mond lopen, getsie! Ook tshirts met 'leuke' opdrukken vind ik helemaal niks. Ook geen blingbling shirts, veel ruches, overdaad schaadt en dat vind ik ook bij kinderen zo. Ze zijn zo mooi, lief en puur van zichzelf, ze zijn mooi genoeg!

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hier all stars voor de kleine meid :D en die zijn echt niet ordi hoor 8)

- winnie de poeh op kleding of dora ..
    - oorbelletjes ben ik ook geen fan bij baby's van maar dat is meer een kwestie van smaak en niet van trends ..
    - tuinbroek ..

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat ik echt vreselijk vind zijn kleertjes met figuren erop als:
    - Barbapapa
    - Nijntje
    - Winny the Pooh
    - alles van Disney
    en ga zo maar door.
    Dat hangt bij ons dus ook niet in de kast voor de a.s. beeb.

Maar ja, da's meer gewoon mijn smaak. Anderen zullen het weer helemaal te gek vinden. Smaken verschillen nou eenmaal.

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hier wel joggingpakjes, dit voor als we een lekkere thuishangdag hebben en als ze ziek is. Zodra we de deur uitgaan gewoon normale kleding aan.

Winni the pooh, prinsessen, cars enz kleding maar vooral de sportschoen variant daarvan! Echt heel erg!!

Oorbelletjes, bij jonge kindjes. Vanaf 3 of 4 dan wel weer oké, ligt er dan wel aan wat je als oorbel in doet dan.

Teenslippers voor kids. Ze kunnen net lopen en dan al op die dingen lopen. Snap ik niet. Ik heb zelf al een scheur tussen mn teen als ik dan op mn knieen moet zitten enz, laat staan een spelend kindje.

Zo'n pispot kapsel wat we vroeger allemaal hadden. In duitsland zie je dat nog veel, zo zielig :(

Haarbandjes, als kids geen haar hebben

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    boxpakjes....lelijk...maar zoooo ideaal als pyama...jammer dat ze in grotere maten niet meer verkopen.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat merk Lief! mogen ze van mij ook verbannen, vreselijke kleding, veel te truttig, gatver....

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Haha, ik lach me rot om dit topic. Wat maakt het nou uit wat een kindje aanheeft. Dat vind ik zo onbelangrijk, het is veel belangrijker dat je kind gezond is en zichzelf er fijn in voelt. Als je kind graag een Bob de Bouwer shirt wil, mag dat dan niet omdat mama zich dan schaamt?

Tuurlijk lijkt het mij leuk om straks leuke dingen te shoppen voor onze kleine, maar het belangrijkst vind ik dat het prettig zit voor het kind. Of er nou Winnie the Pooh opstaat of Dora dat zal mij een worst wezen. Het gaat om baby's en kinderen niet om topmodellen.

Mijn neefje van 6 heeft een kettinkje om. En nee het staat niet mooi en zijn ouders vinden het ook niet mooi. Maar hij is er zo trots op, dan denk ik laat zo'n kind toch.

Het enige wat ik niet zo mooi vind bij de echt hele kleintjes zijn oorbelletjes. Voor de rest vind ik dat een baby heel veel kan hebben, schattig blijven ze toch.

8. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Hier zijn figuurtjes ook een dikke NO-NO. Gelukkig was iedereen hier wel van de op hoogte en hebben we dit ook niet als cadeautjes gekregen haha. Ik heb echt een hekel aan Nijntje, Winnie the pooh (en zijn stomme vriendjes) en de rest van die bende van ellende.
    Maargoed, anderen zullen de kleding van mijn zoontje niet mooi vinden en die vinden Winnie The P. misschien wel helemaal geweldig.

Vrienden van ons showden vorig jaar vol trots de babykamer. Het was 1 groot Winnie the Pooh hol. Euhh.. mooi stamelden wij en we lagen achteraf in de auto echt helemaal in een deuk. Die vrienden van ons zijn namelijk helemaal niet het 'Winnie the Pooh' type mens en we waren ook blij dat we nooit onze mening over die gekke beer gegeven hadden in hun aanwezigheid hihi.
    :D
    Maargoed, ook een volledig in het teken van W. the Pooh staande kinderkamer vind ik dus een NO-NO. :D

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo lang ik nog kan bepalen wat mijn kindje aanheeft dan komt er hier geen Winnie the Pooh e.d. in, maar idd, als ze ouder worden en persé iets aanwillen wat ik als ouder niet mooi vind, nou ja, jammer voor mij dan. Ik zou daar geen hele strijd om gaan voeren. Mijn broertje had bijv. ook heel jong een oorbel en gewoon kort haar met zo'n klein staartje in zijn nek. Echt TE lelijk voor woorden, maar hij vond het geweldig. Nou ja, mijn vader en stiefmoeder vonden het prima. Daar gingen ze echt niet met hem over in discussie.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0

Haha, mee eens:D

11. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Kan me weinig schelen als ik het zelf maar leuk vind.
    Heb ook een roze jasje met beren oortjes gehad toen ze zo klein was en hier ook baby adidasjes.

Ik moet wel zeggen dat ik best veel merk kleding heb maar dat komt omdat mijn tante in de kinderkleding zit en party's enzo geeft.
    Zodra er weer een leuke aanbieding is (en die heeft ze vaak) dan ga ik altijd even kijken.
    Maar kleding bij de zeeman of hema vind ik ook leuk, niet alles maar ik kijk altijd even.

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    trainingspakjes......brrrrr :$

kindjes die heel weinig of van dat vlassige haar hebben en dan zo'n staartje bovenop het hoofd, doet mij altijd aan zo'n schoothondje denken.....brrrr :$

schoenen met van die glittertjes en sowieso glitterspul.....brrrrr :$

kindjes die de Godganse dag met een speen in hun mond rondlopen....brrrrrr :$

oorbelletjes bij hele jonge kindjes.....brrrrrr :$

13. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    En als mijn zoontje over 2 jaar de grootste Winnie the Pooh fan wordt van heel Nederland dan ligt onze hele familie in een deuk.
    En tuurlijk zullen wij dat verschrikkelijk vinden, maar dan hebben wij dikke pech en zal hij vast en zeker in een Winnie the pooh trui mogen lopen en slapen in zijn Winnie the pooh bed.

Maar zolang hij er geen behoefte aan heeft zie ik niet in waarom ik hem in kleding zou kleden dat niet mijn smaak is.

14. lien123

lien123 Niet meer actief

ik heb een jasje met roze oortjes voor mijn kindje en ik krijg bijna dagelijks complimenten dat het haar zo schattig staat! Dus daar ben ik het niet mee eens! ;)

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dat bedoelde ik ook inderdaad. Ik hou ook erg van mooie kleren en shoppen. Maar vind sommige dingen hier erg overdreven.

Kan me voorstellen dat bijvoorbeeld Winnie the Pooh niet je smaak is, maar dat betekent niet dat het niet zou kunnen zolgens 2010 vind ik. ;)

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier komt ook geen Winnie the Pooh in huis:D Sowieso disney prut enzo niet. Als ze straks een mening krijgt mag ze hooguit een onderbroek ofzo. Ik ga niet beginnen met een kamer inrichten of zelfs een dekbedovertrek van zoiets. Dat doet ze maar als ze het huis uit is:D

Hier trouwens wel sportschoentjes, maar alleen all stars. Die zijn cool:)

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat vind ik nou ook! Veel kleertjes lijken op 'gewone' kleren, maar dan in het klein. Ik trek Ilias ook vaak een leuk broekje en t-shirtje aan, maar net zo vaak van die pakjes uit één stuk, met voetjes. Of een lekker pyjamaatje.

Ilias heeft trouwens een Tigger broekje en jasje van de H&M en daar zitten ook kleine oortjes op de capuchon. Die zijn echt heel schattig! Ik zou niet weten waarom dat niet meer zou kunnen anno 2010...

18. adi

adi Niet meer actief

hahahaha, waar maken sommige mensen zich druk om?

Ik probeer mijn kinderen iig niet te kleden zodat ze uit gaan zien als kopie van ieder ander kind op straat. En mode/ trend bij een baby tot 3 jaar? Boeien, als het maar lekker zit, en het niet als een clown bijloopt.

Wat ik wel zielig vind bij kleine babys is:
    - vesten met muts eraan -> baby ligt dan met zo'n opgevouwde muts onder zijn nek/rug. Dat ligt toch helemaal niet lekker, hoe hip ook?
    - hetzelfde met rokjes voor baby-meisjes. Die kindjes krijgen dan alleen maar bulten onder hun rug als ze liggen. Als ik dat bij de KDV zie, denk ik altijd, wat doen mensen hun kinderen aan zeg?
    - ik probeer mijn kinderen zo weinig mogelijk stijve/ spijkerbroeken aan te trekken. Je ziet dan echt verschil in bewegingsvrijheid. De baby kan dan bijvoorbeeld bijna niet met hun voet bij de mond komen.

Maar wat wel kan? Ach ja, ieder zijn smaak. Ik heb bijv. heel veel eendelige boxpakjes gekregen. Die van puur dun katoen gebruik ik als piyama, wat dikkere trek ik niet aan. Dat vind ik niet mooi. Een ander misschien wel, why not?

19. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Wat ik niet vind kunnen zijn baby's die onder 8 wollen dekens in de kinderwagen liggen.

Of van die "schattige" kanten sokjes boven die gympen:D:D

Zo jaren 80/90, als ik mijn jeugdfoto's bekijk kan ik mijn moeder wel een klap verkopen:):)

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    whahah nou anders ik wel! Man, man, wat heb ik voor l*l gelopen vroegah. Maar goed dat zeggen onze kids later ook;)

Deel Deze Pagina