hehe dan is mijn kind ouderwets soms truitjes van winine the pooh en pooh kamer hel soms vrije tijds setje stoere nikies de nieuwe heeft zo nu en dan overdags een speen tuurlijk merk kleding is mooi maar vind het zonde van het geld als ze er snel uitgegroeid zijn. nu heb ik het voordeel dat hij nu de leeftijd heeft dat hij wat langer in 1 mat zit maar dan nog
Haha ja dat zeker. Verschrikkelijk die foto's joh! Maar wat je zegt, misschien vinden onze kinderen het verschrikkelijk wat wij hen vroegâh! aandeden
hahahhaa, inderdaad. Ik was altijd of in kant, of in wol gekleed (hangt van het jaargetijde af). Maar echt die kant dingetjes, blegh! Ik hed ook zo'n kanten-muts op, die je met touwtjes vastmaakt onder je kin. Nou, dat vind ik dus niet kunnen anno 2010
Ik zag er vroeger best leuk uit eigenlijk! Ik was echt zo'n Oililylolly zoals ik het noem. Heel schattig. Ach, het is ook nog maar 22/21 jaar geleden.. En toevallig zag ik dat ik destijds op dezelfde soort All Stars liep als mijn zoontje nu doet!
Bij mij is dat nu ook 21 jaar geleden maar ik vond het toch wel gekke mode hoor Nu hadden mijn oom en tante een kinderkledingwinkel in die tijd dus ik liep altijd "volgens" de laatste trends wat dat ook wezen mocht! En daar hoorde 21 jaar geleden dus die kanten sokken/panty's ook bij! Verschrikkelijk!!!!
Gatver Oillily wij hadden ook zo een hoe ik het noemde "Oillily trutje" in de klas, heel aardig meisje maar echt vreselijk hoe truttig die kleding is... Maar goed we hadden er ook 1 die in groep 8 nog met een gebreide trui van oma zat met duim in de mond....
Ik liep in groep acht nog met t-shirts van Mickey Mouse en Paarden. Ben een vroege leerling en was toen echt nog kind. Speelde ook nog met barbie- poppen. Tegenwoordig zie ik meisjes uit groep 8 met dikke make up, skinny jeans en strakke truitjes en een dure mobiele telefoon. Moeten veel te vroeg volwassen zijn. Heb trouwens ook nog foto's van dat ik een jaar of 4 was met een jurkje en van die kanten sokjes. Ik vond het uberschattig, zal mij een zorg zijn wat ik 22 jaar geleden aan had.
Haha en een zakdoekje in haar andere hand om mee te kroelen Dat heb ik werkelijk nooit begrepen. Vooral jongetjes... ik zie het vaak op de peuterspeelzaal...die de hele dag met zo een poppetje met een doekje zit te pielen. Vreselijk gezicht vind ik dat.
Hahah mijn neefje van 2 heeft dat ook, maar dan vind ik het nog wel schattig, dat zijn vaak ook fases. Maar ik hou er ook niet van, mijn zoon mag zijn speen ook niet als het niet nodig is. Als hij verdrietig is mag hij hem, maar anders niet en hij hoeft hem ook niet. Thank God Zora ja dat vind ik dan ook weer het uiterste tegenwoordig. Ik heb er ooit eens een blog over geschreven, en dat ging dan over meiden van 14 geloof ik. Die moeten een luisteren naar Vrouw of Bitch van Rymzter...
Baby's zonder haar met haarband met zo'n gigantische strik hahaha net een paasei ! Verder idd figuren zoals bob de bouwer etc. Voor een pyama ok maar je laat je kind toch zo de deur niet uit?! Oorbellen en een ketting bij een jongen tuinbroek sandalen voor een jongen is echt de grootste no no !!! Knalkleuren, en dan ook nog zo fraai gecombineerd (felgroen shirt met een oranje broek oid) verder hier dan ook een 'not done' moeder want mijn zoontje gaat altijd in grote merken (burberry, dior, armani etc) de deur uit! Mij interesseert het trouwens ook niks als die kleertjes vies worden.. Jammer dan!
Sandalen neeeee!!! Hahaha dat is iets wat mijn zoontje echt niet aankrijgt, afgrijselijk. Net als die waterschoentjes van vroegah, bleeegh nooit gehad gelukkig. Slippers waren meer mijn ding
Ik heb niet alles gelezen, maar ik heb er nog wel twee: - zwarte kleding - t-shirts met tekst erop (lief, stoer, 50% mama, 50% papa, born in 2010, etc.) Verder sluit ik me behoorlijk bij de rest aan, behalve dan wat betreft tuinbroeken, want daar ben ik dol op! Alleen dan wel zonder winnie de poeh of snoopy erop (verschrikkelijk). En geloof mij maar, mijn zoontje ziet er geweldig uit in die tuinbroeken. Ik kreeg er vandaag nog een compliment over. Ach, en mode... Je trekt je kind toch gewoon aan wat je leuk vindt, en wat handig is voor de situatie.
Je kind verheffen tot een modeaccessoire (neem dan een minihondje zoals Paris Hilton... ook sneu maar goed...) Namen waarin de "Y" (uitzonderingen daargelaten zoals Ymke) voorkomt of de "H" overbodig wordt toegevoegd. (voorbeeld: Shayyendrah ) Oorbelletjes (ook en in het bijzonder bij jongens) Haargel in overvloed (en dus ook stekels bij dreumessen) Meer dan één stuks kleding met Hello Kitty, Sesamstraat, Disney etc erop tegelijk aan hebben hakschoentjes voor meisjes (ooh How Suri Cruise maar zo afgrijselijk!) Leren jassen bij kleine jongetjes iets verder terug in leeftijd: buikbanden met 50% mama 50% papa (of de namen) en alles in diezelfde categorie) Haarbandjes met strikjes bij kale babies! (dolkomisch) gouden of zilverensieraden voor beide geslachten (dus reguliere sieraden. Niet een ketting voor een keertje met veel kralen e.d.) En bovenstaande is naar mijn idee van alle tijden!!
Lelly Kelly. Dat is echt zooooo fout. Niet alleen vanwege de vormgeving, maar ook vanwege het feit dat de ruggetjes er helemaal aan gaan als ze zo vroeg al hakjes dragen.... en als ik dan zie hoe kleine meisjes op hakjes lopen. Of beter: strompelen... Doe dat kind fatsoenlijke stappers aan, denk ik dan... Verder die haarbandjes voor meisjes idd. Of zo'n staartje pal bovenop het hoofd. Maar dat is niet eens meer zoooo 2009, dat is gewoon zooooooooo middeleeuws ofzo
O, en wat wat mij betreft ook wel weer mag verdwijnen; kleren met doodskoppen voor die kleintjes. Doe ff normaal zeg, mag een kind gewoon kind zijn, ipv kleren te moeten dragen die pubers uit zichzelf wel gaan dragen om zich overal tegen te kunnen verzetten? (no offense)
Ik vind het er niet uitzien als kleintjes op die "hakjes" lopen. Maar mijn gozertje draagt wel een leer jasje vind dat zo stoer staan! Zo draagt mijn meisje ook een kort leer jasje staat ook echt leuk! Heb ook leuke replay schoentjes voor allebei en veel merk kleding maar omdat ik het leuk vind staan niet zozeer voor het merk. Want als ik iets leuks zie hangen bij de hema neem ik het ook net zo goed mee! En ik vind ook die kale meisjes met zo een grote haarband ook geen gezicht! Of zo een "ploep" staartje! En wat ik zo zielig vind is als ze het gaan vlechten als ze zo weinig haar hebben. Ik heb een Afrikaanse buurvrouw en dat kindje is net 4 maanden ofzo en al helemaal ondergevlecht. Ik zag echt gewoon rode plekken op haar hoofdhuid...zo zielig!