Whaahahaha mvliam geweldig!!! Maare ff zonder dollen... Ik denk dat wij moeders van baby/dreumessen makkelijk kletsen hebben maar als je dochter van 7 supersuper graag lelly Kelly schoenen wil (zonder hakken) is t denk ik toch wel lastig om nee te moeten zeggen.. Zelfde als bijv een cars trui oid
ik vind mijn kinderen zo leuk dat ik alles leuk vind staan en met orenmuts waren ze om op te vreten. Zelf hou ik niet van oorbelletjes of kettingen. Ook vind ik zwarte kleidng bij die hele kleintjes geen gezicht. Of baby's die nog niet kruipen maar wel de hele tijd schoenen aan hebben
Mooi hè? Zelf bedacht... Kay mag wel...maar vind persoonlijk Kai mooier Die laarsen!!! Geweldig!!!! Ben het met je eens dat je niet alles kunt tegen houden maar schoenen met hakken horen in de verkleedkist en mogen alleen gedragen worden buiten op je verjaardag (bijvoorbeeld). Als ouders stel je toch de regels vast?
Hoezo? Beetje ruggengraat he? Nee hoor, je hebt wel gelijk eigenlijk. Ik was laatst met een vriendin en haar 8-jarige zoon in de stad. Nou, die wist heel goed wat hij wel en niet aanwilde. Sjongejonge zeg. Die heeft ook helemaal een mening over hoe zijn spijkerbroek dan precies moet zitten en welke kleur hij dan precies moet zijn. En inderdaad ook allemaal spullen met een doodshoofd willen. Gelukkig luikt het mijn vriendin nog wel om ergens een lijn te trekken, soms mag het gewoon niet van haar, maar het lukt haar ook niet altijd meer om hem iets te laten dragen wat zij leuk vindt... Wel jammer natuurlijk. Daarom maak ik er nu dan ook gretig misbruik van
Ja vandaar dat ik zei zonder hakken , die met hakken kan gewoon echt niet! Maar als mijn kind (thank God heb ik geen meisje ) bijv. schoenen mag uitzoeken en dolgraag die lelly Kelly gympen wil maar de enige reden dat ze ze niet krijgt zou zijn omdat ik ze lelijk vind zou ik dat sneu vinden...
Juist! Kinderen van een jaar of 8 beginnen echt wel al een eigen wil & smaak te krijgen en daar is naar mijn mening echt niks mis mee... Dat hij dan niet 24/7 met een doodskop op z'n trui hoeft te lopen Oké, maar dat hij bijv 1 trui zelf mag kiezen oid vind ik niet meer dan normaal op die leeftijd...
Lovely: Inderdaad.. Mijn broer heeft een dochter van 8 en die liet zich altijd nog helemaal kleden door mijn broer en schoonzus. Ze zag er ook altijd hartstikke leuk uit. Maar sinds een paar maanden is ze een "eigen smaak" aan het ontwikkelen, of beter gezegd: een gebrek daaraan. Er moesten en zouden dus Lelli Kelly schoenen komen. Mijn broer en schoonzus vinden ze AFSCHUWELIJK maar ze heeft er nu wel 2 paar. Mijn broer heeft er wel iets op gevonden. Hij heeft haar verteld dat dat haar schoenen "voor bij mama" zijn (Mijn broer en zijn ex zijn niet meer samen) en daar gaat ze mee akkoord.
O de Lelli Kelly's van mijn nichtje zijn inderdaad ZONDER hak. Dat was de enige eis die mijn broer stelde bij het uitzoeken van de schoenen haha.
Ik vind alles lief (mijn dochter heeft een vestje met hele kleine, subtiele berenoortjes, Cute!!!), maar je moet serieus voor dit soort dingen in Duitsland wezen. Echt té erg!! - Baby's tot een jaar (!) die nog de hele dag in van die zoet blauw/roze voetenpakjes (met mouwen én voeten) rondkruipen van zo'n plakkerig warm fluwelen stofje... - Mutsjes met een strikje onder de kin worden daar serieus nog als 'hip' verkocht... - De gemiddelde kledingwinkel (C&A, H&M, Baby-Walz) had weinig tot geen unisex babykleertjes Wij wisten niet wat Julia zou worden (j/m), dus we hebben echt moeten zoeken naar wit/beige en jongens/meisjes kleding die ook wel voor de andere sexe zou kunnen... Dramatisch! Verder maakt het me geen drol uit. Julia heeft ook wel eens een Tokkie-dag, maar verder ziet ze er wel leuk uit
hahahhhahahaha *ligt helemaal in een deuk*... En ik wilde binnenkort ik Leuven gaan winkelen voor de kids Onze vrienden uit Duitsland hebben dan hard moeten zoeken, want wij hebben wel leuke kraamkadootjes gekregen. Supercute Esprit-setjes. Gelukkig zonder strikjes e.d.
ik het ook een hekel aan pooh, nijntje etc. maar mijn zoontje heeft zwarte nikes, en ook puma's. ik vind dat superstoer, kan me niet voorstellen waarom iemand dat ordinair vind maar goed. een leren jasje vind ik trouwens ook superstoer voor een jochie. wat ik ook fout vind zijn die berenpoot-sloffen.8) oja, wat iemand zei, dat burberry printje, en dan de complete outfit in die ruit kan er niet bij dat iemand dat mooi vindt. maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak.
duhhhhhhhhhhhhhhhh????????????? moeten baby's ook meedoen aan die massahysterie van wat in of out is?
Vind juist als baby zijnde het zo schattig om ze echt als baby te kleden. De enige periode waarin ze dus onschuldog/klein/schuttig kunnen zijn. Voor nu vind ik dat poepige niets meer natuurlijk (hij is bijna 2) maar als baby wel hoor, zo een lief zacht boxpakje in maatje 46 (hij was 44cm bij de geboorte). Lekkere zachtje stofjes. Een babay moet wel een baby blijven hoor imo.
Hihi dan heeft mijn dochter volgens sommigen wel een heel foute poppenwagen, zie foto. En we waren net zo trots dat ie zo mooi was geworden
ik denk persoonlijk dat smakenheel erg verschillen!!!maargoed sommige dingen kunnen idd niet meer maar zoals nikes enz...past bij de een wel en de andere niet net zoals oilily of weer een ander merk!! zo hebben we hier de discussie oorbellen ik wel echt NIET dat onze meid nu al oorbellen krijgt maar papa vindt het helemaal geweldig......)ze krijgt ze echt niet hoor