@Aaliyah Mijn zoontje heeft soms nog wel eens een boxpakje aan omdat ik het zo schattig vind staan Maar ook heeft hij gewone pyamaatjes. Zo heb ik pas nog gave voetbalpyama's bij de h&m gekocht van italia en brazilië echt superstoer staan ze. En hier hetzelfde hoor als ik geen afspraak heb ga ik mijn kind toch niet aankleden? Hij gaat 's ochtends ook nog vaak een uurtje naar bed dus alleen maar extra werk en zie er ook het nut niet van in.
Ooh dat is wel gaaf hihihi. Ach ik vond die boxpakjes leuk staan dus ja en vele anderen met mij Hij had er 3 of 4 van Noppies. En idd soms heb ik ook wel eens een lekkere pyjama dag en dan heeft hij dat ook!
btw in mn album staat ook een foto van hem in een boxpakje en het staat erg schattig al zeg ik het zelf
Haha ja ontzettend lief! Die groene met die rits had mijn zoontje toen ook! Zo schattig! Lekker ventje hoor!
ik heb lekker bijna de hele tijgertje serie van de h&m inlc die geweldige tuinbroek, staat haar zo lief. winnie the pooh vin dik ook geweldig, en dat berenpakje, die was superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. alles wat fout is vind ik geweldig. ik loop vaak expres tegen de mode in ihihihihihihihihi. iedereen moet weten wat zijn of haar kind aan doet.
Heb wel moeten lachen hoor om sommige reacties. Maar ik denk dat het erg moeilijk is om te zeggen, zo las ik 2009 shirtjes en dan denk ik aan de prenetal shirtjes en idd die vind ik niet leuk. Maar besef me nu dat Jamila een heel mooi shirtje heeft van peek en kloppenburg (schrijf je dat zo ?) en dat shirtje staat haar zo leuk en daar staat ook op Born in 2008 (Geen 2009 dus maarja ze komt dan ook uit 2008). Verder had ze als baby hele lieve nikes daarna Reebok classics (hoog modelletje) nu adidasjes (met verschillende kleurtjes) en voor de zomer AllStars en het staat er super leuk en krijg er eveneens vaak leuke cmplimenten over. Ook als baby had ze zo een super schattig berenpakje. Wat van mij niet hoeft is kleding waar ze amper in kan bewegen en het net lijkt alsof ze van de golfclub komt (zo extreem kakkerig). Oorbellen komen er voor haar 7de niet in! Verder vind ik het vooral belangrijk dat kleding goed past zowel te kleine al grote kleding vind ik er erg armoedig uitzien. maarja smaken verschillen gelukkig anders zouden als onze kindjes er het zelfde bij lopen
Ach ja, dat is ook zo. Soms zou ik willen dat ik er wel van hield (winnie de pooh enzo), dan had ik het een stuk makkelijker. Ik zoek me meestal een ongeluk voordat ik leuke kleren heb, omdat ik niets mooi vind in de winkels.
hield (winnie de pooh enzo), dan had ik het een stuk makkelijker. Ik zoek me meestal een ongeluk voordat ik leuke kleren heb, omdat ik niets mooi vind in de winkels.[/QUOTE] Ja dat heb ik nou ook altijd!!! Als ik met vriendinnen naar de stad ga komen zij echt met tassen vol kleding thuis, ik heb dan 3 of 4 dingetjes. Ik zou ook wel eens willen dat ik wat makkelijker was..... OF de winkels hangen vol met Dora, Hello Kitty, Winnie de Pooh OF het is belachelijk duur....
het hoeft toch ook niet mooi te staan.. wat meen je als jij de heledag moest kruipen en bewegingen maken die baby's maken.. heb je dan liever een broek en trui aan.. dan een super comfortabel boxpakje dat lekker los zit. ??
even iets over die pakjes aan een stuk he, jullie vinden dat handig?! ik had zo'n pyama, omdat het me lekker leek zitten voor mijn zoontje, maar elke keer dat hele ding over zijn hoofd trekken en dan al die knoopjes.. dan vind ik een truitje en een broekje toch echt veel handiger. mijn zoontje vond het ook altijd een nachtmerrie als ik hem dat aan ging trekken
De hele bedoeling van al die knopjes is dat je het niet over het hoofd aan hoeft te trekken, maar gewoon pakje openleggen, baby erin, armen en voeten door de juiste gaten en knoopjes dicht -> klaar! Wij hebben ze in maat 44-50 veel gebruikt ook overdag. Ik vond de babys veel te klein voor 'echte' kleding en al helemaal voor van hardere stoffen. V.a. maat 56 tot nu (68) hebben we nog een aantal eendelige pakjes die we hebben gekregen. De dunne van puur katoen gebruiken we als piyama. Ik vind het fijn idee dat het truitje tijdens het slapen dan niet omhoog kan kruipen. De dikkere van fleeze-stof gebruiken we niet, die liggen op zolder en zullen weer weggegeven worden
goh dat klinkt me wel bekend wahahahhahaa me zoon staat winnie the pooh ook super laat hij nou toevallig een wit shirtje met winnie the pooh aan hebben ik hoor van iedereen dat hem dat geweldig staat zo nu en dan ook en tuinbroek en hoor er altijd goede en leuke dingen over
- Ik houd helemaal niet van al die stripfiguren! Komen er alleen in als pyjama en verder niet. - Haarband met zo'n strik vind ik ook afschuwelijk, mijn meisje is ook kaal maar aan haar kleren en kun je ook wel zien dat het een meisje is. - Oorbellen en ketting zo jong al. - berenpakjes/boxpakjes - joggingpak met sportschoenen. Maar goed dit is erg persoonlijk en heeft niets met 2010 te maken.
Maar ik denk dat wij met zn allen heel erg afdwalen van de topic-vraag. De vraag was niet wat je wel of niet mooi vindt qua outfit van je kleintje, maar wat je in 2009 wel oke vond om te dragen, maar in 2010 niet.... Ik kan dan alleen op 1 ding komen: 'LIEF' spul. Vorig jaar vond ik dat best gaaf, maar nu loopt elk kind op de creshe met zo'n tekst op de borst en hoeft het niet meer van mij.