Hahaha ja de mijne gaat nu ook nog niet hoor maar als ik zie hoeveel lief! ik toen al om me heen zag vind ik dat niet echt een argument waarom het niet zou 'kunnen'
oja, maar zo een had ik niet. hij had bovenaan gewoon 2 knoopjes en helemaal aan de binnenkant van de voet naar het kruis en weer naar de andere voet. dus hij moest wel over het hoofd. maar idd, we dwalen af. wat ik ook niet meer vind kunnen, zijn die shirtjes met 50% mama 50% papa. ik had hem zelf ook hoor, maar nu vind ik het niks meer!
hihihih me too. Vind het Emma ook heel schattig staan haha Maar goed dat mag een ander natuurlijk heel lelijk vinden. Ik vind hele korte rokjes voor baby's. Vind het zo apart!
ik bedoelde die pakjes incl. voetjes bij kinderen die al kunnen lopen kruipen enz. als ze ergens zijn, dus in een restaurant, speelgedoe enz. niet thuis als ze net uit bed komen. die van mij heeft er ook nog een paar om in te slapen. ik bedoelde het als gewone 'uitgaans' kleding. dat vind ik echt niet kunnen, zag er laatst een kindje van 1 jaar en 2 maanden in, nou dat zag er gewoon niet uit!
Sowieso vind ik die boxpakjes ondingen!!! Hier heeft ze er een paar gehad toen ze heel klein was nog, maar al snel droeg ze gewoon lekker zittende pakjes, gewoon broek en truitje los van elkaar!
Nee dat vind ik ook niet kunnen! Mijn zoontje slaapt regelmatig nog in die katoenen boxpakjes! Maar ik zal hem dat toch niet aandoen als we ergens heen gaan!
t zal ongetwijfeld al genoemd zijn, maar ik ga voor kleding met winnie de poeh erop. vreselijk.. nijntje mag wel blijven! en meisjes alleen roze, jongetjes alleen blauw hoeft ook niet in 2010
Het is vast al gezegd, maar toch: Zo'n haarbandje met een strikje voor meisjesbaby's. Dit in combinatie met een vrijwel kaal hoofd doet mij altijd denken aan een paasei.
haha mijn moeders buurmeisje van 7 jaar heeft zo'n haarband met strik, als je t bij meisjes al niet vind kunnen is dit helemaal erg: mijn zoontje met zo'n haarband!! (en hij lijkt ook nog op een meisje zo ook, terwijl ie echt een jongenskoppie heeft ) Bekijk bijlage 63855 heel erg fout en echt als geintje gemaakt, durfde hem niet eens aan vriendlief te laten zien