hahahahaha geweldig die benaming knuf de konijn!!!! Mijn moeder heeft een vriendin... En toen mijn moeder ging trouwen kreeg ze als kado een steen... Een blauwe steen.. Die moest ze in huis zetten die straalde energie uit en bracht gelukg..!! Mens word wakker...!! Een steen is een steen.... die doen niks..!!!
nee joh! dat geklots van de zee is niet goed voor je persdrang in combinatie met de maanstand! dat je dat niet wist! uitzicht moet zijn op 3 wilde boskoeien, die dan weer niet gevlekt mogen zijn! en uiteraard moeten ze niet naast, maar achter elkaar staan, maar dat is logisch.
geeft niet hoor, ik denk dat je in de war was met brandneteltaarten bakken? dat moet wel met uizicht op zee!
Haha, ik ben niet zo bijdehand, ik ben altijd totaal overvallen door dat geneuzel. Zo sprak ze ook altijd over 'zegeltjes plakken in je emotionele 'spaarboekje'. Neee, serieus hè? Dan wou ik altijd zeggen 'goh, wat ga je halen voor je volle zegelboekje, een nieuwe set handdoeken'?
Ja, dat zou kunnen, die les viel samen met ''hoe trek ik thee van vliegenzwammen en ander geneeskrachtige padden stoelen.'' Ik had niet goed opgelet.
ohja, wat trouwens ook niet kan: achterlijke opmerkingen tegen meisjes die in de MMM zitten. ' ach, het is ook wel druk hoor met kinderen, wees maar blij dat je nog rust hebt ' ' een vroege miskraam? ohhh dan is het niet zo erg ' ' dan neem je toch een hond? ' ' ga op vakantie, je weet maar nooit wat er dan gebeurt *knipoog* ' op die laatste heb ik een x gezegd: ' oh, denk je dat mijn ei dan opeens gaat springen, en het zaad top is, als we in frankrijk zitten? DANK JE WEL! nooit aan gedacht! ik zeg onmiddellijk mijn ziekenhuis en kliniek af! ' en de ergste: ' je moet er niet zo mee bezig zijn! ' reactie (allemaal instuderen meisjes die (moeilijk) zwanger willen (kunnen) worden!) : ' aha, ik moet er niet zo mee bezig zijn? dus ophouden met 2x per dag mezelf injecteren, niet meer om de dag met mijn benen wijd in de eendebek van de gyn liggen bedoel je? en dan ook geen punctie doen laat staat eitjes laten bevruchten of terug plaatsen? en dan al helemaaaaal niet 2 weken stressen of het gelukt is? zou dat helpen??? goede tip! ' so. nogmaals, domme opmerking=nog dommere reactie
Indd dat is soooooooo 2009 Maar idd zelfs ik word al kots misselijk van die opmerkingen van je moet er niet te veel mee bezig zijn... Als je straks een weekendje weg bent geweest zul je zien dat het raak is dan denk je er niet aan... BLEEEEGHHHHH
ze zullen t vast goedbedoelen.. maar ze denken niet na.. en dat is in dit geval vaak erg pijnlijk.. so, ik ga, bedankt voor het lachen meisjes. en vergeet niet: 2010 is SO 2010!
't Komt niet meer goed met mij.. Ik heb kort, rood haar.. Maar ik ben dan weer 'n súkkel in 't maken van sieraden, scheelt weer.. Pffhoei! (Wist angstzweet van 't voorhoofd...)
Die hou ik erin. Komt nog van pas over 3 weken op een verjaardag bij eerder genoemd schoonzus. (Mijn onderzoeken gaan in juni weer verder, in de bijna 3.5 jaar dat wij ''bezig'' zijn, heeft zij er bijna 2 uitgepoept, zij schijnt een kenner te zijn.) Meiden ik heb mij ziek gelachen. Ik moet zo weg, heb iets onbenulligs waar ik heen moet en wat ook totaal niet meer kan in 2010. Mijn werk.
Lach me rot om dit topic. En het soort mensen dat je hierboven beschrijft... erg herkenbaar! Wat een aanstellerige types zijn dat zeg.
@mijkeltje: HA! het is wat, dat/hoe we onbedoeld jou hier zo neerzetten! maar- zolang je niet met thee gaat schilderen en rechtsdraaiend glutenbroood bakt valt het nog mee he? misschien niet 2010, maar ook nog geen 1910! @knuf: naar je werk gaan.. dat is echt 2009 hoor! en wat betreft die opmerkingen over nietmeebezigzijn.. ook jij zal wel herhaaldelijk hebben uitgelegd dat het zo niet werkt, dat het na jaren wel iets wordt dat je dagelijks bezig houdt en pijn doet.. maar als ze het dan nog niet snappen.. dan klap je die er maar in! en als ze boos worden geef je mij maar de schuld! ik moet ook weg wezen. MvM verblijden met mijn piesemmers.
- roken - heupbroeken (zeker niet met spekrol erboven) - kapsels als die brabantse gasten (kort bovenop en een matje) - gouden tand of mega gouden ketting - naveltruitjes
Echt he, dat Gloria Vanderbilt! Bah! En mijn vriend vindt het zoooo lekker en het is echt zo'n bejaardengeurtje!! Maar ik vind 't zielig om te zeggen. Hij heeft me vorig jaar nog zo'n megafles gegeven Hoge broeken: beter dan zo'n brievenbus! Croqs zijn echt te lelijk. Boejuh dat ze lekker zitten!