Ik zou alleen een rode lipstick opdoen, maar damn, sexy hoor. Als mijn man jou ziet, hij laat mij dan direct staan.
Haha,zo'n kaal "eiland" op je hoofd noemen wij een vleespet Wat ik ook heel fout vind (sorry) is als een man zn telefoon in zo'n hoesje aan zn riem heeft hangen...vreselijk! Of van die gehaakte onderleggers voor onder een bloempot ofzo..
Whahaha, die houden we erin! Zijn witte sportsokken trouwens al genoemd als iets wat echt niet meer kan in 2010? Je hoeft bij een leuke man alleen maar naar zijn sokken te kijken; als die wit zijn wordt het wat mij betreft nooit wat.... Gelukkig heb ik al een man, en die draagt geen witte sokken!
ik heb nog iets waar ik me soms best aan stoor namelijk de uitspraak: je ding doen. (ik ga mijn ding doen enz) Mensen gooien het er te pas en onpas uit. Irri!!!
mee eens maar...................................... als mij man sportschoenen aan heeft heeft hij toch ook geen zwarte aan. dan toch witte. anders is het toch ook geen gezicht????
Meisjes/Dames met shirtjes met daarop : If you think i'm a bitch you should meet my mom, Miss Sexy, Just did it. Etc Etc.
die stoel vind ik niet mooi maar die bank best aardig hoor. beter als al dat moderne spul. sorry mijn mening dan weer
Ik vind het echt frans bauer stijl , maar das mijn mening Ik hou juist wel van het moderne strakke. Smaken verschillen en das maar goed ook !
klopt tis een beetje bauer. weet je wat het is je moet daar een huis voor hebben. ( heb ik ook niet hoor by the way) en ik vaind dat ultrastrakke moderne van tegenwoordig echt vreselijk. bij sommige mensen is de woonkamer net een operatiezaal
Tell Sell programma's kunnen ook echt niet meer, en dan vooral die slechte nederlandse voice overs daarvan