Ja, of vrouwen die de veertig ruim gepasseerd zijn en nog steeds denken dat ze een lekker wijf zijn van net 20. Nu 'cougars' ineens hip zijn, denkt iedere 45 plusser dat ze het is .
Vrouwen die TE veel foundation gebruiken en het dragen als een "masker" zodat je over al het verschil ziet van haar normale huidskleur en maar zeggen dat ze bruin zijn van zichzelf
Ik ook niet gebruik t niet Maar ik heb een collega die is echt witter als wit.. En die doet dan donkerbruine foundation op en tis net een masker want dr hals enzo neemt ze niet mee
o ja, wat ik echt af-af-afschuwelijk vind is dat neppe zonnebank-bruin, dat oranje-gele-bruine kleur. Je ziet van 2km afstand dat het niet door de zon komt.
Hahahah geweldig vind ik dat altijd. Mijn schoonzus heeft ook altijd zo een lekkere poederlaag, geen gezicht! Hahah ik gebruik het ook niet maar heb t dan ook niet nodig @adi jaaaah dat is ook zooo fout! Pink maakte een mooi statement in die ene clip dat ze al die celebs afzeikte
Speciaal voor Aaliyha Bekijk bijlage 63823 Maar je snapt dat dit niet mijn normale look is he. Beetje te overdressd zo.
nog wat gevonden mensen die gewoon voor je neus doorrijden als je net het zebrapad wil overkopen (oke dit kon in 2009, 2008 enz ook niet , maar ach ja nieuw jaar nieuwe kansen zal ik maar zeggen)
de renault kangoo dat iemand die ooit bedacht heeft ( sorry als iemand hem heeft. maar ik vind hem vreselijk) liefs luusje
not done in 2010 vind ik eetschema's! bv maandag: Visdag, woensdag Frietdag,..... eet toch gewoon waar je zin in hebt?? ow en van die kuitbroeken en dan hoge laarzen er onder vind ik ook echt niet mooi en bij ons in de winkel zie ik heel vaak een vrouw en die plakt haar ponny (of hoe noem je dat nog?) tegen der voorhoofd aan met gel en maakt er dan figuurtjes in :S:S!!! ziet er echt niet uit! ik ga kijken of ik ergens een foto vind
oww nou wij hebben donderdag frietdag. Die dag moet ik altijd hele dag werken tot kwart over vijf en zoonlief heeft om half zeven training. voordat ik kinderen gehaald heb is het zes uur, dus ik ben erg blij met mijn frietdag
oke, zo'n rare pony heb ik dus niet gevonden! maar wel iets anders wat ik ook echt afschuwelijk vind! http://album.partyflock.nl/10998619.jpg
oke, een frietdag om praktische redenen is nog toegelaten dan maar maandag visdag dinsdag pasta dag woensdag frietdag donderdag stampotdag vrijdag.... mijn inspiratie is al op dag! dat is toch te erg voor woorden?
weet niet of het al gezegd is maar Housebroeken! Echt afschuwelijk! dat had nooit mogen bestaan hihi! En nog steed in trek want ze zijn hier uitverkocht!! Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.030303.nl/housebroek/housebroek03/01.jpg
jaa hahahahah, ik snap het wel hoor. Mijn schoonouders hebben dit nog wel. donderdag vis dag, zaterdag frietdag en de rest weet ik zo niet, maar wel elke week hetzelfde. op zich is het wel handig, je hoeft niet iedere dag na te denken wat eten we vandaag??? pasta dag kun je alles van maken, spagetti, macaroni, tagliatelli, tortelinis. denk dat ik het toch maar ga invoeren.
Tranen met tuiten hiero op de bank!! En bedankt! omg.... echt erg..... die moet ik onthouden want ik werk in een bejaardenhuis!
Wat kan niet? DAgen maar dan ook dagen achter elkaar de serie 24 kijken.... (je komt aan niets anders meer toe... sociaal leven? wat is dat?) *wink wink*