wat kan echt niet meer in 2010...

Discussie in 'De lounge' gestart door mirell, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oeh! een donker groen gebreid truitje voor je dochtertje.... met rode bloemetjes erop... (hij is echt NIET! mooi)

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
  3. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Hahaha, ja! Of de Renault Espace. Haha, met een vent die een geruit overhemd draagt die over z'n magere schoudertjes hangt. En dan gezellig hetzelfde winterjack hebben om vervolgens op 2e Paasdag naar de Ikea te gaan terwijl je niets nodig hebt, met jengelde kinderen die dan vervolgens keihard worden toegeschreeuwd; NEEEE, MAAAIKOOLL, WAT HAD MAMA NOU GEZEGD? BLIJF VERDOMME VAN DIE DINGEN AF. *pets*... Oh, echt, daar krijg ik plaatsvervangende schaamte van.

4. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
  5. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
  6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Niet 2010:

De deur voor iemand open houden.
    Iemand vriendelijk goede dag zeggen.
    Handen wassen na het plassen.
    Mensen met u aanspreken.....
    bescheiden vechtpartijtjes met de buren...

En wat is wel helemaal hot in 2010?!

-deuren het liefst z.s.m. dichttrekken als er nog iemand poogt om naar buiten te komen.
    -mocht iemand het toch in zijn hoofd halen vriendelijk gedag te zeggen of een praatje te maken... Met een stalen gezicht doorlopen.
    -Ruzie met de buren het liefst op de t.v. uitzenden en op laten lossen door choco dream en verlepta froger.

Natuurlijk is dit allemaal sarcastisch, maar toch ook wel weer opvallend zichtbaar in de praktijk....

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Oh mijn god..!!!

Dit is soooooooo jaren 90;)
    Dat je er in deze tijd nog zo bij durft te lopen:$:$:$

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat auto's betreft vind ik de Renault Kangoo en Espace lang niet zo erg als de Fiat Multipla. OMG!!! Wat zijn dat een lelijke auto's zeg. Dat je je daarin durft te vertonen. Wie heeft dat ding in godsnaam bedacht.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ja, grappig hè, dat je in sommige auto's 9 op de 10 keer dezelfde soort types ziet zitten.
    Net zoals een Toyota beyaardis, daar zit vaak een oude knar in die denkt dat het veilig is om zo langzaam mogelijk in te voegen op de snelweg en zo'n Renault Espace meestal zo'n gezin met zo'n sticker van Apenheul of Koninging Julianatoren ofzo de achterruit.
    Zo kan ik nog wel wat merken en modellen noemen, maar straks stoot ik mensen voor het hoofd. Wij gaan soms al raden wat voor types er in een auto zitten voor we ze inhalen en meestal hebben we dat heel goed ingeschat.

10. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Eens! Wat een bizar lelijk ding is dat. In Rome waar ik vorig jaar was, was hij blijkbaar helemaal hot. Verder zijn Italianen meestal jaloersmakend stijlvol, maar met deze auto slaan ze toch de plank volledig mis. Hoewel er een nieuwe versie is van de Multipla die iets minder erg is, maar ik zou hem nog steeds niet snel zelf aanschaffen...

De Renault Espace vind ik trouwens helemaal niet lelijk, integendeel.

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ja,dat zijn de Nike Air Jeruzalem die ik bedoelde....vreselijk!

De Fiat Multipla,dat is toch die auto met die bochel voorop?:D
    Echt met stip de lelijkste auto ooit!! Hoe verzin je het?

Carlo&Irene: Met Telekids vond ik ze geweldig,Life & Cooking was ook wel leuk (de eerste seizoenen) maar nu heb ik dat tweetal wel vaak genoeg gezien.

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    En wat ook echt niet meer kan in 2010...

Je mobiel een uur lang niet opnemen als je bezoek verwacht;););)

13. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    strakke legging met uggs en dan hebben dames het ook nog aan die het niet aan moeten hebben , je weet wel, dikke kont en benen aaaaaaaaaaaaaa net een wortels op uggs aaaaaaaaaaaaaaa:$:$:$:$

je kan net zo'n mooi lijf hebben als je wilt maar dit staat alleen meisje tot 18 jaar

hahhahahah

14. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat idee heb ik ook wel een beetje bij die jeans-treggings die momenteel zo hip zijn hoor... ik heb er al veel gezien zonder zakken op de achterkant. Vind ik echt niet mooi, en het ziet er een beetje cheap uit. Alsof je inderdaad een Ter Stal spijkerbroek aanhebt :D

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @jo: dank je!
    ja dat patroon mag je wel hebben, het staat in de knippie van 1976!

ook SO niet 2010: die E-artiesten als frans duyts (ik weet niet hoe je dat schrijft en daar ben ik TROTS op!) enzo.
    jeuk!

16. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik maar in de rijstaan om mijn tieten door hem te laten signeren en dan te laten tatoëren bij tattoo Johan, en denkend dat ik zooooooooooooooooooooooooooooooow 2010 zou zijn. :(:(:(:(

Wat echt niet meer kan in 2010? Moeder en dochter die hetzelfde aan hebben als kleding. Of de dochter is te ouwewijverig voor haar leeftijd, of haar moeder kan niet accepteren dat ze te oud is.

17. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wat echt niet meer kan in 2010? Moeder en dochter die hetzelfde aan hebben als kleding. Of de dochter is te ouwewijverig voor haar leeftijd, of haar moeder kan niet accepteren dat ze te oud is.[/QUOTE]

Is dat niet al alle jaren zo?! ;)

18. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is dat niet al alle jaren zo?! ;)[/QUOTE]

In mijn ogen wel ja ;)

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wat ook echt niet kan is naar alcohol/kater stinkende mannen in de rij voor je.. die dan 2 halve liters goedkoop bier kopen.. GETVERDEMME!

sneu ook.

so.

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Die kopen ook altijd standaard een wit brood en gehaktballen of worsten is mij opgevallen. Verder niets, naast dat bier dan ;).

Deel Deze Pagina