TE veel make up TE veel sieraden getoupeerd haar Hawaii shirts ( zag er toevallig vandaag 1 in lopen zooo not done..!! ) En over die broeken tot aan je navel Ligt er aan wat voor figuur je hebt Ik ben niet een van de slankste dus als ik een heupbroek aan heb en ik zit dan heb ik een bouwvakkersdecolete en dat vind ik dus echt not done Dan maar een hoge broek
* je ondergoed zichtbaar dragen, zó lelijk * witte sportsokken * t-shirt onder een colbert, dat heb ik nooit begrepen, net als een polo, er hoort toch gewoon een net hemd onder?! * gouden naamkettingen (sorry, niks persoonlijks ) * crocs, vreselijk vind ik ze... komen er hier nooit in! * mannen met stekeltjeshaar * okselhaar kan zowiezo niet, dus niet alleen in 2010 * .... dat was wel het belangrijkste geloof ik Ben trouwens nog wel fan van een spijkerjack, als je het maar niet op een spijkerbroek of -rok draagt, is het echt wel leuk hoor!
Zo'n rood perzisch achtig tapijt op de salontafel. Heeft mn oma ook..verschrikkelijk maar het mens is 83 dus ja
vind thunderdome jassen juist vet! beter dan lonsdale en idd gabber kapsels voor vrouwen is niet van deze tijd
Mijn mening wat niet meer kan permanent extreem geblondeerd haar (dat het er groen van ziet) en dan zwarte uitgroei Jongens met lang haar Ollily Lavalamp gebreide truien cavello nokia 3310? Ursul de Geer Fiat panda game boy
@chantal nou ik vind het Justin Timberlake toch wel mooi staan hoor, zo een colber+t-shirt+spijkerbroek en sneakers...mjam En idd bomberjacks,thunderdome jassen enz zooo not done
haha leuk topic dit. Die nepstaarten, bijvoorbeeeld een pluk haar aan een elastiek (ben naam kwijt) Broeken die gewoon modelloos zijn. Van die vrouwen met een kilometer hoog water en dan hoog opgetrokken sokken eronder. Die lelijke shoenen met knallende veters. (tja, je moet er van houden) ik haat het! Crocks.
Haha geweldig. Als iemand er zo een voor me heeft, graag!!! Dat lijkt mij juist weer helemaal 2010 Wat ik zelf al jaaaaren niet vind kunnen zijn driekwart of die zgn capri broeken (voor dames en voor heren trouwens). Veel vrouwen blijven dat dragen, vooral in de zomer, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr volkomen on-elegant. Sorry, tja, smaken verschillen, ik weet het.
Oh, en de lelly kelly schoenen zijn ze zo fanaat van.. Ik vind het net kermisschoenen! Tja, ik ben nogal uitgesproken, en wanneer mensen mij zien kunnen ze echt wel wat bij me vinden hoor. haha.
Lavalamp probeer ik mn vriend vanaf te krijgen die heeft er nog 2, gelukkig staan ze in de berging nokia 3310 was de bom! geen 1 telefoon was zo goed als die. Was in bad gevallen, had m uitelkaar gehaald, laten drogen/fohnen en deed het weer
Oh ja matjes....vreselijk. Die moeten ze echt verbieden. Of mannen die in trainingspak lopen met witte sportsokken en van die badslippers....oh oh wat een afknapper
Ik kan nou ook niet zeggen dat ik zo'n jogging broek erg mooi vind. Bij slanke jonge kids/dames gaat het nog maar voor de rest brrrrrr Tupperware party kan ook niet meer hoor En haar op de rug vind ik ook vreselijk
of zo'n dun staartje bij jochies (weet geeneens hoe het heet, in ieder geval zo'n dun lang plukje haar aan de achterkant bij jongetjes)..
Of vrouwen of mannen met een blousje aan in de zomer en daaronder een wit hemd of een te strakke witte bh.
Oh ja of zo een vlechtje bij die klein kids aan de achterkant, ook zooo vreselijk en dan voor de rest geen haar...
-Leggings met kant aan de onderkant. -Volwassen vrouwen met een tas van Winnie the Pooh. -Zo'n minirugzakje voor vrouwen ipv een handtas of schoudertas. -Kipling -Nike air max
Phoe, waar zal ik beginnen? - naamkettingen, die goude bedoel ik dan - een glitter op je tand - gouden tanden - met een biertje in de bus/trein zitten - vlechtjes in je haar. En dan bedoel ik alles. - neusknopjes/ringetjes - mini rugzakjes (al schijnen die weer in te komen dit jaar) - jogging truien. Die met zakken aan de voorkant en een capuchon - roddelen, kan eigenlijk nooit, maar laten we er dit jaar maar mee ophouden. - de LINGO-tas, dat weten we nu wel Kan zo nog wel even doorgaan
Ik hou van mijn crocs! Niemand neemt ze me af, of ik ben boos=) verder witte sokken, thunderdome jassen, renault twingo's(man wat heb ik er een hekel aan) , gezicht getattoeerd, string boven broek, veel te smalle jeansbroeken
huhhh let jij wel op de mode blauwe oogschaduw is hip(wel de chanel kleur he!) grote oorbellen zijn in en spijkerjasjes van die superkorte zijn superhot deze zomer