Hex schoenen bedoelde ik niet eigenlijk het waren die met stof beklede met gaatjes er ook in en zool van een cm zaten ook veters in je had er ook neppe versies van net als met uggs nu.... Weet iemand miss wat ik bedoel
O ja, wat echt niet meer kan is het wegscheren van lichaamsdelen die NIET geschoren hoeven te worden: Bij vrouwen: - wenkbrouwen scheren en dan zo'n streepje tekenen WALGELIJK! - onderarmen scheren... ik vraag me altijd waarom iemand dit zich aandoet?? Bij Mannen: - geschoren benen en borstkas vind ik zo NOT mannelijk... ga je dan alvast om laten bouwen of zo
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww whahahahahhahahhahahahahahhaahhahhaha ik vroeg mijn man net of hij het wist en toen zei die: Dumbo I like to fuck. hahahhahahahah
Eiken meubelen. Harige Lichamen. Mensen die andermans Ideeën inpikken. Nep-Vlechten. Spice-Girls Schoenen (zag er serieus laatst iemand mee lopen!) Beeldbuizen. Rib-Broeken. Mannen die Uggs dragen. Geruite fleece vesten. J.P Balkenende. W. Bos.
verkopen ze die nu nog Weet wel dat toen ze nog hip waren ze onwijs lekker liepen maar ga ze nu toch echt niet meer dragen..!!
hahaha, ik moet schaamteloos bekennen dat ik heel veel not done dingen toch echt doe!!! Geweldig dit... Ik vind het echt verschrikkelijk als ik mensen zie die zo graag aan hun jeugdigde uiterlijk vasthouden dat het zielig is!!! ow, en haren op het gezicht, behalve de wenkbrauwen (bij een vrouw dan he!)
Je zegt het al zelf, 10 jaar geleden was dit vét hip maar nu helaas niet meer zo.. So Don't Worry! Ik ga er iig niet vanuit dat je er nu nog zo bij loopt, anders heb ik je nu wel erg gekwetst denk ik
Ja ik had ze al in mijn lijstje staan, ze heten idd zo.. Voor de liefhebber.. ze stonden vorige week in de uitverkoop in de schoenenwinkel hier in de stad.. dus grijp je kans en kopen die dingen, je kunt maar beter een extra paartje achter de hand hebben
Mannen die uggs dragen not done? Uggs zijn uberhaupt zoooooo lelijk... ook voor vrouwen! Ik zeg: weg ermee in 2010
Rita Verdonk en Geert Wilders mogen daar ook bij, weg ermee. Nike Air Max, en dan met gouden kettingen en een trainingsjasje en dan op zo'n sneu Tomos brommertje stoer zitten zijn.