- Vrouwen met van die 'praktische' afritsbroeken. - Te lage broeken waarbij je in zo'n bilspleet kijkt of zo'n string. - Van die ontzettend kunstmatige streepjeswenkbrauwen die ook nog in een totaal onnatuurlijk model zijn ge-epileerd of getekend (van die soort rare clownsboogjes noem ik het). - Kleding met van die schets/flits-printjes. - Een tattoo op een verschrompelde Benidormbruine hangborst. - Heuptasjes.
whaaaaaaaaaaaaa heb ik net een splinternieuwe tas gekocht supergaaf van kipling ben ik weer niet 2010 en iedereen vind m gaaf
o weet je wat ik ook echt niet meer vind kunnen........ sokken met printjes erop zoals mickey mouse betty boop enz
Oeps sorry.hahahahahaha! Het is ook mijn mening maar he.. Ik bedoel wel die kiplingtassen met van die stiksels en zo'n aapje er aan..misschien heb jij een nieuwer iets? Nogmaals sorry,wilde je nieuwe tas niet belachelijk maken.
Ja ik heb ook laatst mooie zwart met roze max gekocht omdat ze zo lekker lopen. Ook niet hip dus (wist ik wel). Wat vind ik nog meer niet kunnen van die bont sluitelhangers aan de auto spiegel geitenwollen sokken spijkerbloesje niet de poep opruimen van je hond bezuinigen Hoge bezine prijzen
* gouden sieraden. (alle gouden sieraden, vind goud gewoon niet mooi, sorry.) * je maat 38/40 kont proberen te wurmen in een maat 36 broek, en dan van die rollen over je broekrand. * te veel make-up op je gezicht smeren, bij sommigen word ik bang dat hun gezicht breekt als ze lachen. * muziekzenders zoals mtv & tmf. * leggings met een (te) kort rokje erover heen. * breezers & andere pre-mix drankjes. Kan er vast nog wel een paar verzinnen.
Sorry, maar die rugtasjes voor vrouwen vind ik ook verschrikkelijk, smaken verschillen zullen we maar zeggen. En zag laatst in de stad een vrouw (30-40 jaar) lopen met de nijntje tas die ik zelf voor mijn dochter van 14 maanden heb gekocht. Zij gebruikte 'm serieus als handtas... ???
Ik lees allemaal dingen die in 1990 ook al niet meer konden Ook las ik cowboylaarzen??? Helemaal HOT deze zomer... Ik heb ze ook en ben hooked. Maar is persoonlijk natuulijk Wat ik niet meer vind kunnen... Ff denken... Crocs, maar die vond ik al nooit kunnen. Die eeeeeeeeuwige birckenstockslippers. Was die vorig jaar al na 6 weken moe om te zien Capri broeken... Volle meiden die te kleine skinny jeans dragen hahaah... Ow ennum voor ik het vergeet: skinny jeans! Ik hou meer van wat wijdere pijpen... Zo kan ik nog wel ff doorgaan haha...
Inderdaad en dan zo'n fleecetrui er op en zo'n praktisch stekelvarkenkapsel erbij. Oh, nog iets wat ik om te kotsen vind: petjes die schuin en te ver achter op het hoofd gedragen worden. Brrr, ik moet me altijd inhouden om dat soort mensen niet te gaan slaan !