ik heb een laktas en er hangt idd een aap aan die nu bij mijn dochter in haar speelmand ligt. maar het is een superstoere tas. beetje als guess alleen tweifelde ik tussen guess en kipling
ik ook heerlijk! heb ze nu ook aan. maar mn tenen zijn wel bevroren nu nog ( nog niet buiten aan hoor)
ooh ja ook zooo vreselijk, die al het antilliaans, hindoestaans en jeugdvantegenwoordig(van watskebeurt) door elkaar gooien
Ik volg de mode ook echt niet klakkeloos... Brrrr.... Ik combineer veel vintage, haal ook veel dure kleding goedkoop van mp en daarbij koop ik wel veel basiskleding enzo...
Sorry, maar ik heb ook een hekel aan lipbroeken. Vrouwen waarbij je het hele zaakje ziet zitten.. Of bij mannen dan, zitten ze lekker te wielrenneren.. haha, en dan staan ze naast de kant van de weg met een paar grote paaseitjes. Nouuuuu denk ik dan Maar dat heeft niets met mode te maken. (daar moet je dan wel weer naar kijken, ook al zo vaag) Wat ik laatst zag was een vrouw met een glinstersteen op de tanden. Vreselijk.
Wat ik dus ECHT niet vind kunnen, en geloof me ik heb ze nu al in verschillende winkels in blitse rekken zien staan: Schuurman Schoenen | Dat past me wel http://www.outfitters.ca/App_ProductList/Items/2009000001597/Img-0.jpg De SKECHERS (oke, gewone sketchers kunnen ook al echt niet) maar dan hebben ze nu ook nog de SHAPE UP modellen. Dit kan nu niet, dit kon 10 jaar geleden niet en ik verwacht ook niet dat het over 10 jaar wel kan!
ik heb een tante en die epileert haar hele wenkbrauw en dan tekent ze ze terug en ze kijkt altijd zo , maar dan met haar mond dicht (en haar ogen ook vaak, ze valt vaak in slaap op een verjaardag ofzo) dat vind ik zo erg. elke keer opnieuw moet ik hard lachen (zie haar niet zo heel vaak) ze blijft verbaasd kijken (omdat ze haar wenkbrauwen in grote bogen tekent) ik wilde ook heuptasjes schrijven, maar heb er zelf ook een (en vind hem af en toe handig) maar draag hem over mijn schouder zeg maar. (dus niet voor mijn buik)
wat ik vind dat in 2010 echt niet meer kan is wat in 2008 ook al echt niet meer kon, namelijk: -UGGS -KOTS ik bedoel ik bedoel CROCS -harembroeken wat nooit heeft gekund: -leggings zonder lange bovenkledij, mits je heidi of doutzen heet.. -oorbelletjes bij (baby)jongetjes (en meisjes) -'lekker praktische slobberkleding omdat je de deur niet uit hoeft' ja hallo! het eigen oog wil toch ook wat? -kleding waarop een merk schreeuwt. of dat nu D&G (iew) of O''NEILL of RALPH LAUREN ofzo. zo stom! maar ach, eigenlijk vind ik gewoon dat alles moet kunnen, als je je eigen stijl maar consequent doortrekt (ik hou van tasjes die bij schoenen passen enzo!) en met flair draagt. juist iemand die er in mijn ogen 'niet uitziet' maar het vol overtuiging en brutaliteit draagt kan ik onwijs waarderen!
wat gewoon echt niet meer kan (en eigenlijk nooit heeft gekund) is een dvd met hardvuur of aquarium... als ik ze ergens in een winkel zie vraag ik me altijd weer af wie er in godsnaam zn geld aan uit geeft
wat een leuk topic.... Wat ik echt niet meer vind kunnen is de ''typische schoolmoeder''...in de 40, kort kapsel van eigen haarkleur, maat 40/42, met wortelbroeken witte sokken met printje en ''dichte'' sandalen en daarop een prachtig wijd t-shirt of nog erger een trui in het lelijk groen ofzo...van lekker makkelijk....ik zie die typjes zo veel aan school staan, en zo wil en ga ik over een jaar of 4 toch echt niet worden. Wat ik nogmeer echt niet vind kunnen: haar toupperen lippen omlijnen met donkere lipliner en inkleuren met lichte lippenstift Bont...maar dat vind ik eigenlijk nooit kunnen cowboy laarzen (sowieso het hele inline dance thema vind ik te fout) jongens met figuurgeschoren haar vollere vrouwen met 100 lagen kleding over elkaar en ook nog allemaal 5 maten te groot. crocs zijn echt te afschuwelijk voor prive gebruik 3d ooievaars die zo ''grappig'' naar binnen vliegen je chocolade bruine labrador spike noemen van die donaldson kleding met kinderachtige disney erop neppe uggs.... zo flinke lijst kan zo nog wel even doorgaan......
Ik bedoel niet de standaard hoge broek hoor...maar echt dat mega hoge model. Ik zie wel eens vrouwen die dan maatje 34 hebben en dan zo'n broek tot bijna onder de oksels... Je ziet geen heupen meer, geen kont meer...vind ik jammer.
Ik vind nike air-max echt niet meer kunnen ( en al helemaal niet bij vrouwen en als ze ze onder een rokje hebben )
@aura: helemaal eens met alles van je no-go's! vooral die wortelbroeken! argh! ook heel erg fout (volgens mij al genoemd): getatoeerde liplijntjes/wenkbrauwen! arg!!! enne: als stel gaan wandelen in precies dezelfde kledij! dus allebei zo'n fijne praktische windstopper en outdoor-broek! meestal donkerblauw of als ze wild doen misschien groen. WAAROM?? argh! ik zie ze wel eens lopen en dan toeter ik even. 2x als ze ook nog nordic walken!