wat kan echt niet meer in 2010...

Discussie in 'De lounge' gestart door mirell, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Haha, als je je eens heel hip wilt voelen, moet je voor de lol eens in Wageningen uit gaan. De gemiddelde landbouwuniversiteitstudent (oh nee, om van dat imago af te komen hebben ze het nu iets van Wageningen University ofzo genoemd) heeft een soort kapsel van een schaap dat allang geschoren had moeten worden, zo'n tie-die shirt, een okselbroek, een bril in een model van 20 jaar geleden etc.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh Jo...vind je dat niet mooi???????????? Noujaaaa zeg *proest*

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @mijkeltje! :$ tie&die EN sandalen!
    maar jij bent dan weer leukliefblijdehand, vind wel dat dat veel goed maakt hoor! ;)

@knuf: smokey eyes vind ik juist geweldig! maar ik loop er dan ook altijd overdressed bij.

ik vind eigenlijk ' de broek ' in t algemeen (wortel en harem) gewoon niet kunnen :p, maar ik besef me dat dat mijn afwijking (rokjesjurkjes) is hoor!

alles wat nietvrouwelijk is kan ook niet. vind ik. soms lees ik (bv bij 'wat draagt de ZP babe vandaag) dat iemand in de NIKE-trui XXXXXXL van haar vent zit, met een pyamabroek met gaten, 2 verschillende skisokken aan en dan ook nog zo'n deken-met-mouwtjes om zich heen.

en dan is het dus 15:15 en is diegene niet ziek!
    :$

lekker tollerant van me (maar dat zijn we hier nu toch allemaal even heerlijk niet ;)) maar dan denk ik echt ' daar ga je jezelf toch ook niet lekker van voelen? '

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Oh ja, van die vieze plukken haar, laat moedertje natuur haar gang maar gaan, yeah right!
    Ik zat op aquagym en daar zaten 2 van die harige vriendinnen op, echt erg, de een had pikzwart haar en de andere oranje haar. Een keer waren ze voor me gaan staan, moesten we van die oefeningen doen waarbij je je armen steeds in de lucht moest doen...brrrr!
    En dan hadden ze ook van die hoog opgesneden badpakken met zo'n struik die er uit groeide aan.

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    veel zelfbekweekte linksdraaiende naar wierrook riekende radicaal linkse veganistische zelfgebreide ultra biologisch dynamische types bedoel je?

YEK!

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    PROESTTTTTTTTTT wegens de beschrijving alleen al! :D

ook fijn: ' ik draag geen deodorant want ik wil puur natuur blijven '

puur zuur zal je bedoelen!

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wat echt niet meer kan is dat je dreumes het uitknopje van je laptop toch nog indrukt terwijl je bezig bent met de laatste 150 woorden van een reflectieverslag. Vista vraagt zo vaak of ik het wel zeker weet dat ik iets wil installeren, waarom maken ze dan geen laptops waarbij je in kan stellen dat je een bevestiging moet geven om de laptop uit te schakelen. En als ik toch bezig ben met klagen over mijn laptop... Waarom zit juist onder de uitknop zo'n interessant lichtje??

Overigens typ ik dit in een outfit die al in het jaar 0 al niet meer kon: zo'n oerlelijk nepsatijnen bigshirt in een afgrijselijke roze kleur, met als overmaat van stijlramp er een ikea veloursen huisbroek eronder. Maar wees gerust dames als ik naar buiten ga ben ik fris en fruitig gekleed in meestal een rokje/truitje met pumps of hoge laarzen.

Oh en nog iets. In principe vind ik dat iedereen moet dragen wat hij/zij lekker vindt zitten of zelf mooi vindt. Wat ik wqel jammer vind is als iemand een oversized fleece-vest draagt omdat ze zichzelf wil verstoppen. Ik wil er dan Gok Wan (of hoe heet die man) op afsturen om te laten zien dat iedereen er goed uit kan zien met wat voor figuur dan ook (ok als je 300 kilo weegt is dat misschien een uitdaging).

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

hahahahahah ik trek ook vaak een vest van mn kerel aan!
    Heerlijk :D
    Maar moet wel zeggen dat als ik me leuk aankleed enzo, ik me ook een stuk beter voel!

9. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Mocht ik ooit posten dat ik er zo bij zit, zouden jullie dan direct hulp in willen schakelen? Dan zit ik namelijk echt HEEEEEEL diep in de put :D

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    zullen we die afspraak wederzijds maken?

@devy: :D
    huidkleurig satijn? IEKS!!!!!!!!!!!!
    dat was in 1990 al SO 1980!

11. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Haha zoiets kan ik ook zijn. Tsja prioriteiten stellen he. :) Tussen spelen met Kyra, even mijn gedachten weer helder maken tussen het lezen van die oh zo wollige literatuurwetenschappelijke artikelen en het schrijven van verschillende opdrachten schieten er verschillende dingen doorheen. Zoals eten, drinken, maar ook het aanschieten van wat fatsoenlijks. ;)

Edit: Oh en dit shirt heb ik trouwens gekregen als bv-shirt voor na de bevalling, en als ik niet ook giga achterliep met mijn was zou ik het echt niet aantrekken. :)

12. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Deal. (Is dat nog wel 2010?)

:D

13. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja, dat heb ik juist altijd aan. Het zit zo lekker, en makkelijk, en ik voel mij dan zo verschrikkelijk sexy, mijn man vind dat ook hoor. :p:p:p:D:D:D

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Dat zeg ik ook altijd tegen mijn man, als het ooit zover komt, schakel dan alsjeblieft hulp in! Kunnen ze daar geen algemeen hulpnummer voor maken wat je kunt bellen. Ook anoniem :p.

@Klingel, haha, ja inderdaad, dat soort types :D!

15. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Leuk topic hoor, nou ik reageer ook maar even en wellicht ga ik een hoop mensen voor de borst stoten.

Wat kan in 2010 écht niet meer;
    * Roken (en helemaal BUITEN roken met z'n allen)
    * Zelfbruiningscreme wat oranje uitslaat
    * Zichtbare navelpiercings
    * Met zomerkleding aan terugvliegen naar Nederland terwijl het
    buiten 6 graden is
    * LouLou
    * Nepnagels

Niet boos op me worden hoor, dit is mijn persoonlijke mening.;)
    P.s. ik draag wel birkenstocks

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wat ik ook niet vind kunnen is zo'n coupe a la jan kooiman of justin bieber!

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    :$
    ahem...

@liam: ik denk dat DEAL ook echt niet meer kan eigenlijk! maar hij staat wel! ;)

@devy: tuurlijk zijn er prioriteiten. maar weet je wat ik nooit snap (in het algemeen dus he)
    als je je dan toch aankleedt, waarom dan niet grijpen naar dat fijne hippe vestje ipv naar die slobberlobber-unit?

@jo: hulpnummer, HAHAHHA!
    bel 06-HIPHELP! 24/7 bereikbaar!

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Of broeken met zo'n grote glimmende tekst over je reet als 'Chicky' ofzo.

Oh ja, inderdaad, van die oranje uitgeslagen zelfbruinende crème, of van die benidormbruine gebakken huidjes met een lading gouden kettinkjes en armbandjes.

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    argh die broeken met zon tekst op je reet!
    ARGH ik had ze net verdrongen!

weet je wat ik ook heel erg vind, en waarvan ik vrees dat ze hier op ZP wel (behoorlijk?) vertegenwoordigd zijn...
    :)

van die tribal-tattoo's op je onderrug/kont.

in duitsland noemen ze ze ' arsch-gewei ' en dat dekt ook precies de lading.

sorry hoor, maar vind ik echt geen teken van originaliteit

*duikt weg*

20. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat niet sexy?

Deel Deze Pagina