Zwarte rok weer zwart verven

Discussie in 'De lounge' gestart door Wardi, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Hij is beetje erg vaal geworden maar het blijft een leuke rok. Wie verft er weleens kleding en met welk merk? In de wasmachine of zijn er ook andere effectieve manieren?

Ben benieuwd naar ervaringen en tips.

Heb ook nog wel een tuniek en broek (alles van katoen trouwens) die wat zwarter mogen, kan dat alle drie samen uit 1 verfbeurt?

Nou, wat een boel vragen eigenlijk...

Grt,
    Wardi

2. Tink

Tink Niet meer actief

Schijnt inderdaad te kunnen in de wasmachine, met van die verfblokjes die je bij de drogist kunt kopen.
    Ik lees met belangstelling mee, heb het nog niet gedurfd en ik heb een broek (een van de weinige die me nog goed past) die ook wel erg vaal begint te worden...

3. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb vroeger wel eens t-shirts geverft, paars om precies te zijn.

Ik denk dat je het sowieso kunt proberen, het is toch al zwart en als het werkt is het mooi, en als het niet werkt is er nog steeds niet verloren.

Koop gewoon een pakje bij de drogist en kijk gewoon even wat daar op staat, hoeveel kleding je er tegelijk mee kunt verven.

4. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ook kleding geverfd.
    Met het merk Dylon, gewoon in de wasachine(wel met zout)

5. het kan gewoon in de wasmachine
    er moet wel een pak zout bij

en je moet de wasmachine daarna wel leeg laten draaien met waspoeder/ of azijn

op het pakje staat precies hoe het moet ;)

6. Dylon Kleurvaste machineverven
    De kleurvaste textielverf voor de wasmachine biedt de oplossing om katoen, linnen en viscose permanente intense kleuren te geven. Op polyester/katoen mengelingen verkrijgt men een lichter resultaat.
    De kleurvaste textielverf voor de wasmachine bestaat in 27 verschillende kleuren. Ze zijn verpakt in doosjes van 200gr, inclusief de verf en het fixeermiddel
    De kleurvaste textielverf voor de wasmachine werd speciaal ontworpen voor het verven van grote artikels. Eén doosje kan tot 1.250 kg droog gewogen stof verven.

7. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Dank jullie wel voor de reacties!
    @ninien, erg duidelijke info!! : D Thanks!

Deel Deze Pagina