Wanneer naar pretpark?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Denise787, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik wilde even weten wanneer je met je kleintje naar een pretpark mag, en wanneer hij ook in attracties mag?

(bv draaimolen enz.)

Iemand toevallig een idee?

Want wil graag met m'n verjaardag (duurt nog even, in Juli) met ons gezinnetje naar een pretpark toe, en dan is Kyano 3 maandjes oud..

Dus wilde even vragen, of hij dan al ergens in mag met een ouder erbij natuurlijk!

2. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Je kunt ze wel bij je op schoot houden, maar ik denk dat ze er dan echt nog niets aan hebben, voor jezelf is het wel leuk dus waarom niet?

Afgelopen week was het kermis bij ons en mijn man ging met onze dochter op de draaimolen, ze snapte er niets van, maar het was wel hartstikke leuk!

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Als je gaat, ga je voor jezelf. Je baby heeft er niets aan. Tenminste, zo zie ik het. Met 3 maanden zou ik persoonlijk niet in attracties gaan oid. Maar ieder het zijne natuurlijk.

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wij gaan toevalling dit weekend met mijn mans werk naar de efteling.

We nemen haar wel gezellig mee, Maar ze heeft er idd nog niet veel aan. Denk ook dat wij meer in de sprookjesbos rond hangen dan in de achtbaan;) (LOL)

Nee echt leuk wordt het met een jaar of 3 á 4 jaar denk ik zelf.

5. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ja, snap wat jullie bedoelen.
    Tis ook wel voor mij, maar kan moeilijk met hem naar een discotheek gaan :p

Zal er idd niet veel van merken, maar de foto's zouden erg leuk staan in zijn foto-album ;)

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Dat het voor jou is wil ook niet zeggen dat je niet zou moeten gaan. Jij kent je kindje het beste dus als jij het idee hebt dat jouw kereltje goed tegen al die indrukken kan en evengoed lekker drinkt en slaapt, dan ga je toch gewoon lekker? Jouw leven gaat ook door. Als hij bij jullie is, vindt ie het vast en zeker allang goed.

7. Niet meer actief

het verschilt ook per kind... sommige kunnen slecht tegen teveel prikkels en andere weer niet...

ik zou danisha zelf niet mee nemen en een oppas voor regelen.. al die drukt en ze heeft er niks aan.. en zou al helemaal niet ergens met haar in gaan op zo'n leeftijd. daar zijn ze nog veels te klein voor!

Danisha is laatst voor het eerst in de draaimolen gweest.. ik zat achter haar maar ze snapte er niks van haha

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik zou het ook niet doen. Alleen voor de foto's?
    Ik zou best een dagje kunnen gaan en niet in de attracties, maar als ik eenmaal daar ben zou ik er toch van balen.
    Die parken zijn ook niet gebouwd voor babies ;)
    Vind je de dierentuin niet leuk?

9. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Mijn schoonouders hebben weekendje Efteling geregeld als ons meisje 6 maanden is. Hmmm ben benieuwd. Hoop niet dat het drama wordt door teveel rpikkels enzo. Ze kan hier soms nogal heftig op reageren.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Ik had het niet gedaan, maar dat moet iedereen voor zichzelf weten. Voor zo'n kleine is er niks aan en is er alleen maar risico dat ze erg overprikkelt raken.

11. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Ik zou het ook niet doen. Je moet ook gewoon oppassen dat dat hoofd en zijn nekje niet zo heen en weer geslingerd wordt op een draaimolen. Gebeurd misschien niet maar kan wel. Lijkt me allemaal veelst te druk voor een kleintje. Al dan niet het lawaai er omheen. Heb je thuis weer een dag een huilbaby.

M

12. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wij gaan binnenkort ook naar een pretpark, (mijn man had gratis kaartjes in zijn kerstpakket. Altijd leuk :) ) maar dan gaat Fenna mooi een dagje naar mijn schoonouders. Stel dat het gaat regenen, het koud is, de prikkels teveel zijn etc.

Laat Fenna maar mooi in een rustige omgeving. De foto's zouden me echt gestolen kunnen worden.

13. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik zou haar ook lekker bij een oppas laten. je kindje kan zwaar overprikkeld raken met die drukte, lawaai en kleuren.

Dano was 4 maanden, mee naar een verjaardag. Heb savonds tot 01:00 snachts met een kreisend kind gezeten. elk kind is anders, maar dagje pretpark zou ik bewaren voor als ze ouder zijn.

Wij zijn laatst naar Duinrell geweest, maar we hebben Dano bij opa en oma gebracht want ook al is hij bijna 1 hij heeft er echt niks aan, en zo konden wij overal in.

14. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Dierentuin lijkt me ook leuk ja :D

Nou ja, het was maar een vraag, snap niet dat mensen dan meteen zo hard reageren.
    Dit is toch een forum voor vragen ook?

En tuurlijk wil ik hem niet overstuur hebben, maar bleek dus een stom idee te zijn, dan gaan we wel gezellig naar een dierentuin toe.

Bedankt voor de antwoorden

15. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ik zou het zelf ook niet doen. amy reageert zo sterk op te veel prikkels en nieuwe dingen, ze slaapt niet meer in de wagen. dus volgens mij zou het een drama dag worden! maar ja misschien ben ik wel te voorzichtig.

16. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Wij zijn toen sven een maand of 5/6 met mijn werk naar de efteling geweest.
    We zijn niet in draaimolens geweest maar wel in de atracties zoals droomvlucht en daar vond hij de lichtjes heel mooi en verder gewoon lekker gewandeld door het sprookjesbos en hij sliep tussendoor gewoon lekker in zijn kinderwagen. Op zich had hij er niet zoveel aan maar hij heeft er geen last van gehad en het was een gezellig dagje met zijn drieen.
    Het was een gezellige dag, enige minpuntje aan het einde van de dag kregen we een lekke band ;).
    Verder waren we wel met eigen vervoer zodat we konden gaan als we wilden.
    Denk dus dat je goed naar je eigen kindje moet kijken.

17. Niet meer actief

ik vind niet dat er iemand is die hard reageert.. denk dat de antwoorden je gewoon niet aanstaan ;) ik bedoelde het in elk geval niet verkeerd

18. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik bedoel, hij kan ook tegen muziek die erg hard gedraait word hier in de straat, slaapt hij ook vrolijk door (had ik nog niet verteld) maar waarom zou hij dan niet tegen een pretpark kunnen?

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Meid, als jij tegen die tijd denkt dat hij er goed tegen kan, moet je gewoon lekker gaan! Ik denk niet dat je kereltje er veel aan heeft in de zin dat hij geniet van het pretpark. Maar hij geniet ongetwijfeld van een dag z'n ouders/moeder om zich heen.

20. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Wij zijn een paar weken geleden naar een pretpark geweest en dat was geen enkel probleem. Ik heb ook nog een dochter van 4 jaar en die wil ook wel eens wat leuks doen in haar vakantie. Kim heeft in de wandelwagen heerlijk gelegen en had nergens last van.
    Dus als je zin hebt om te gaan: ik zou zeggen probeer het uit en als het echt niet gaat kun je altijd nog weggaan.

Deel Deze Pagina