Hallo Allemaal, Wij zijn nu al een hele lange tijd bezig met zwanger worden. Onderzoeken gehad, alles blijkt goed. Nu vraag ik mij af of ik misschien iets kan doen om de innesteling te bevorderen. Iemand ideeën? Vitamines, etenswaren, mineralen?
Vitamine b12 en d3 tekort ksn nadelig zijn. Dus een b12 en d3 zuigtablet zou ik nemen naast een goede multivitamine. Ik heb beiden van solgar. Zelf slik ik na 4 miskramen aspirine voor goede doorbloeding vd baarmoeder. Ik weet niet of dit invloed heeft of zwanger worden.
Zonnetje kan dit ook helpen bij pms klachten (waaronder vroegtijdig (10 dpo) bruinverlies)? Heb t idee dat dat misschien ook wel n innesteling in de weg kan zitten?
Aspirine heeft alleen zin bij een kleine stollingsafwijking. Heb je dat niet wordt je bloed veel te dun. Dat zou ik eerst laten testen. Ik heb hier wel eens gelezen granaatappelsap drinken maar dat heeft hier niets uitgehaald. Wat ik wel heb gedaan, maar geen idee of het geholpen heeft, is mijn voeten warm houden. Ze zeggen wel eens koude voeten betekent een koude baarmoeder. Geen idee of je het moet geloven maar ik ben er op gaan letten.
Ik heb dit toevallig opgezocht, buiten het feit dat ik ubergezond eet (heb veggie bio catering bedrijf) een hond heb,dus gemiddeld dagelijks minimaal een uur wandel en 1x in de 2weken squash....wilde ik ook weten wat te doen qua extra gezondheid: -omega 3 vetzuren, wat ik doe is glaasje met 2el chia zaad, 2el lijnzaad/sesamzaad, 2el kokosrasp voor de smaak en dan volschenken met amandelmelk (ongezoet) dagelijks eten. -geen alcohol -weinig tot geen suikers -weinig tot geen cafeïne (koffie, cola, thee(!) -sporten (zorgt voor gezond lijf, goede conditie, goede bloedsomloop) - geen vlees - ONTSPANNEN (ja ik weet het..) - zorgen dat je lichaam niet koud wordt, dus warme douche, sokken aan, eventueel hemd - foliumzuur slikken uiteraard Succes!
Ik heb geen idee of het werkt, maar ik hoop van wel haha. Dit is wat ik nu doe. Volgende week zal ik weten of het geholpen heeft haha Ik slik tarwekiemolie wat zou moeten zorgen voor dikker baarmoeder slijmvlies en betere doorbloeding van de baarmoeder. Ik slik zwanger worden vitamines van de etos. Ik draag dag en nacht sokken (loop normaal juist veel op blote voeten) om goed warm te blijven. En heel gek maar ik haat sokken en toch slaap ik nu heerlijk opeens met sokken aan haha. Ik drink veel thee, maar dan wel zonder theïne /cafeïne. Drink geen cola meer wat ik wel veel deed en ook geen ijskoud drinken meer of koffie. Vooral thee dus en anders water uit de kraan, ook niet ijskoud maar eerder lauw.
Ik denk helaas niet dat je het kan beïnvloeden hoor, ik heb ook al vanalles geprobeerd, maar zonder enig resultaat... Buiten gezond leven en foliumzuur nemen, kan je volgens mij weinig doen... En er zijn altijd van die 'toevalstreffers' waarbij je net eens iets anders probeerde en het toch lukte, maar dat maakt een middel niet tot een wondermiddel! Veel succes!
Granaatappelsap elke dag een groot glas vanaf de eisprong. En tarwekiemolie elke dag vanaf de eisprong.
Ik slik idd ook foliumzuur + vitamine d, is tegenwoordig ook belangrijk als je zwanger wil worden. Verder slik ik vitamine b complex 100 en super cod liver oil van solgar. Solgar is over het algemeen beter opneembaar dan gewone syntetische vitaminen. Maar dan, ook meisjes van 16 jaar die roken en drinken worden zeanger.. Dus ik vraag me altijd af in hoeverre het helpt. Ze zeggen dat voldoende vette vis, als in omega en DHA en EPA vetzuren goed zijn voor een gezonde zwangerschap, alhoewel ik het slik vanwege de vitamine a die goed is voor mijn huid. Ik mag het helaas dus niet meer slikken als ik zwanger ben vanwege de hoge dosering vitamine a.. Succes met zwanger worden!
Er zijn zoveel middeltjes op de markt die zouden kunnen helpen, maar geef daar aub niet teveel geld aan... Ik heb zelf al vanalles geprobeerd: tarwekiemolie, maca, granaatappelsap, het dragen van een maansteen...noem maar op! Het enige waar dit goed voor is, is voor de verkopers... het helpt volgens mij echt helemaal niets, tenzij dat je portemonnee sneller leeg is... Denk aub goed na voor je zo'n dingen gaat bestellen of proberen, want je kan die centen beter opzij zetten voor je kindje, voor spullen of moesten er ooit problemen komen en je niet zwanger geraakt, voor de mmm... Ik heb eerlijk waar heel veel spijt van al het geld dat ik heb uitgegeven aan 'wondermiddeltjes'.
Tarwekiem olie slikken vanaf je eisprong! Hier 2de ronde vanaf dat ik het ging slikken zwanger geworden (Totaal in ronde 10 en bijna een jaar verder).