Dat vind ik ook. Waarom anderen dingen anders of niet doen, daar zou ik niet te lang bij stilstaan. Je kan anderen toch niet veranderen.
Hoi Citygirl. Ik vind sommige reacties wat overtrokken hoor. Ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is om een juiste positie in te nemen. Feit dat je dit topic plaatst om haar te helpen laat wel zien dat je begaan bent met haar. Ik vind billen vegen ook goor! Tijdje terug was hier ook een meisje om te spelen die wilde dat ik haar billen afveegde. Ik vroeg haar hoe ze dat op school oploste; zelf was haar antwoord. Prima dan doe je het hier ook maar zelf. Verder ben ik hier bij mijn meiden heel makkelijk: wat je kan doe je zelf en daar kom ik echt niet meer voor. (Tenzij ze heel erg moe zijn of ziek oid). Wat je niet kan leren we samen. Zo veel mogelijk dus. Zelf snijden en smeren en liefst met mes en vork eten. Ze mogen ook zelf water uit de kan inschenken. Ze vinden dit ook leuk en voelen zich groot. Zelf toeten poetsen met een doekje. Jongste is fijnmotorisch niet heel sterk. Veters strikken lukt nog niet zo goed dus klittenband.