Wat kan er in het hoogseizoen allemaal voor maximaal € 2500,-?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door missle, 6 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.178
    4.489
    113
    missle vindt dit leuk.
  2. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    #22 missle, 8 jan 2019
    Laatst bewerkt: 8 jan 2019
    Wat een hoop goede tips zitten er al tussen! We hebben besloten dat we dit jaar nog een laatste keer met de caravan gaan in Nederland en volgend jaar iets heel anders gaan doen. We gaan de caravan te koop zetten al ruim voordat wij zelf op vakantie gaan, hopelijk dat iemand deze zomer nog met een caravan op vakantie wil en deze meteen na onze vakantie wil hebben :) Wij hebben in zuid als eerste vakantie en wij gaan meteen, dus goede kans dat er veel mensen na onze vakantie pas weg gaan.

Hoe ervaren degene die niet naar een camping of park gaan dat met de kinderen? Vermaken de kinderen zichzelf of moet jij dan zelf voor het vermaak zorgen? Tot nu toe waren onze kinderen natuurlijk nog te jong om zelf wat te ondernemen, maar ze worden ook ouder en dan denk ik dat ze op een park of camping vrijer rond kunnen bewegen. Of zie ik het verkeerd?

3. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.812
    2.501
    113
    Vrouw
    Bij ons heeft dat destijds niet gewerkt want mensen willen duidelijkheid of ze een caravan tot hun beschikking hebben om op vakantie te gaan en niet in twijfel zitten of de koop wel doorgaat of dat jullie schade rijden in jullie vakantie en dan hun vakantie ook niet door gaat.

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.178
    4.489
    113
    @missle voor ons is de invulling van de vakantie hetzelfde of we nu in een huis of op een camping zitten, wij ondernemen namelijk vanalles en zijn weinig op de camping of in het huis. wij gaan vaak lekker ergens naar een strand, naar een dorpje, doen een boottochtje, een wandeling, gaan ergens picnicken. we zijn vaak grote delen van de dag niet bij de camping of het huisje.
    Daarom is het voor ons dus niet zo heel erg belangrijk dat de kinderen vermaakt worden.
    Als je dat wel fijn vindt is de camping of een vakantiepark veel leuker, er zijn vaak veel speeltuintjes, er is vermaak, er zijn allerlei andere kinderen, ze kunnen meestal redelijk snel de hele camping over rennen.

5. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Hoe lang wil je daarvoor weg? 8 of 10 dagen of wel 2 weken?

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Camping aan het gardameer met eigen caravan

7. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Wij gingen vroeger nooit naar campings maar altijd in huisjes. Waren grote delen van de dag op pad om van alles te bekijken en te bezoeken. Als we bij het huisje waren hadden mijn broertje en ik meestal wel een setje bij voor badminton of iets anders. Soms gingen we met mijn vader 'op avontuur' en dan deden we alsof we ontdekkingsreizigers waren hahaha. Zo zijn we nog heel wat beesten tegengekomen! Ik heb me nooit verveeld als kind. Ligt ook een beetje aan het huisje. Zo hadden we ooit een huisje in the middle of nowhere op een heuvel tussen olijvenbomen en een kudde schapen.. super was dat! Of aan een dorpsplein met een ijssalon...

mamameer vindt dit leuk.
  8. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik kijk altijd eerst naar het land waar we naar toe willen en dan zoek op campings en vakantieparken in die streek, de site die wij wel veel gebruiken is die van vacanceselect.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja alleen wij willen een zwembad hahaha

Nataly1972 vindt dit leuk.
  10. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ja. 2 Volwassenen en 2 kinderen.
    Kinderen toen 8 en 5 jaar.

11. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Haha ja dan wordt t wel duurder ja. Hebben er dit jaar wel 1 op t parkje maar niet prive

Deel Deze Pagina