Even m'n ei kwijt. Ik heb deze week toevallig 3 miskopen gedaan t.w.v. 120 euro ongeveer. Ik baal er verschrikkelijk van! Ik kan het niet retourneren en ik wil ook nog eens de juiste wel aanschaffen elders dus het dubbele kwijt ongeveer. WAAAAAAAHHH!! Zo, dat lucht op.
Dat is ff flink balen Waarom kan je het niet retourneren? Anders via MP of een FB pagina proberen te verkopen?
Nou dat is het juist, het komt van marktplaats af maar min of meer een beetje opgelicht. Verder gewoon eigen risico en ik leg me neer bij mijn lot Maar ik moest wel even uit razen! AAAARGHHHH! (Nog éen keer, om het af te leren)
Haha het waren ,volgens de advertentie, nieuwe merkkledingstukken. Maar dat waren dus gewoon fotos gepikt van anderen. Achja, ik zal nog eens gek doen.. (Niet dus)
Wel gemeld bij MP neem ik aan? En bij de politie aangifte gedaan van oplichting? Dit is namelijk niet zomaar een miskoop doen. Je bent opgelicht.
Inderdaad een melding van maken. Wel jammer, sommige mensen op mp beseffen niet dat ook de koper hard moet werken voor zijn/haar centjes.