7 mnd: klaar met die melk ik wil mee eten!

Discussie in 'Voeding' gestart door Arti13, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Roan wil nauwelijks meer uit borst of fles drinken overdag. Een paar slokken en dat een paar keer per dag. Als ik thuis ben krijgt hij bv, bij papa en op het kdv afgekolfde melk uit een fles.
    Maar meneer is wel dol op alles wat je hem voorschoteld. Er gaat inmiddels ruim een stuk fruit naar binnen, een halve boterham en vandaag ging er zonder pardon een avondmaaltijd in.
    Hoe erg is het als bijvoeding overdag al meer voedend is dan de bv?
    Hij krijgt rond 19:00, 23:00 en 4:00 nog wel een goede bv voeding.

2. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hier ook een dame die erg van haar vaste voedsel houdt. Ik heb hier ook wel eens gevraagd en voor kv kindjes is het minimaal 500 cc zuivel per dag. Elis ekrijgt ook al yogurt dus 425 voor ons. Ik moet nu al schpjes kv door haar thee doen omdat ze na haar broodje geen fles meer wil, maar ze wil wel als een grote meid thee met kv uit ene rietjesbeker :) Sommige zijn wat voorlijk als het op eten aan komt denk ik. Met 3 goede bv voedingen denk ik dat je er al bijna bent. dat is weer je voordeel met bv, jij kindje bepaalt en jij (lees je lichaam) kan volgen. Maar misschien gekolfde melk uit een tuitbeker (nuby heeft met zachte tuit) of rietjesbeker? Dat klokt zo weg en hoeven ze geen moeite voor te doen

Deel Deze Pagina