Hoi Divi. Die pijn in je benen is niet zo raar hoor. Waarschijnlijk doed alles je nu zeer. Je staat er helemaal niet bij stil dat zoveel vrouwen een miskraam krijgen he? Tot het jezelf overkomt. Helaas kan ook ik er over meepraten... Ik hoop dat je wat antwoorden krijgt bij je huisarts. Verder wil ik je héél veel sterkte toewensen. Lizzy
Divi, je kan al vragen voor een chromosomenonderzoek hoor. Dat is het enige onderzoek die je krijgt na 2 mk-en ( want 2 mk-en is normaal werd er tegen ons gezegd. Artsen schieten daar nog niet echt in de stress van.) En die pijn in je benen zijn dat rusteloze benen? En als je ze beweegt gaat het over? Dat had ik nl. Ik denk aan je. Janne
Hai Divi, Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van jullie verlies. Ook ik heb dit helaas meegemaakt. Ik werd onverwachts zwanger maar we waren er allebei zo dolgelukkig mee en dan die meededeling vreselijk gewoon. Bij mij kwam het niet spontaan los ( om je een lang verhaal te besparen ) dat verhaal staat op ook het forum . Soms snap je het gewoon niet waarom het leven oneerlijk is maar aan de andere kant bedenk ik mij ook vaak wat als het allemaal niet goed was geweest? Je lichaam zegt niet voor niets stop. Dat maakt de emotionele pijn natuurlijk niet minder dat weet ik en dat voel ik ook. Nogmaals ik wens jou en je man heel veel sterkte toe en als je vragen hebt aan de arts schrijf ze op en stel ze anders blijf je met vragen lopen die je bezig blijven houden. Ik ga dat ook doen ik heb er ook zo veel alleen kan ik pas 20 sept langs komen voor de na controle. Heel veel sterkte en liefde toegewenst. liefs Jet
Hoi, Ik had ook erg veel kramp in mijn bovenbenen.... En ik liep ook met al die vragen rond , het is een machteloos ROTgevoel.....Ik leefde van de ene huilbui naar de andere. Hopelijk wordt de pijn minder na een tijdje..en kan je het een mooi plekje geven Heel veel sterkte de komende tijd en wees lief voor jezelf en elkaar!