wat kan het leven toch raar lopen he!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door miranda22, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hallo hier weer!!

Jeempie wat kan het leven toch raar lopen he!!!
    Begin dit jaar heb ik 2 miskramen gehad, was echt een hel voor mij. Bij de eerste hadden we zelfs op de echo een kloppend hartje gezien en 2 weken erna leefde het niet meer. Bij de 2de kreeg ik al heel snel een bloeding en na een echo was het duidelijk geen goede zwangerschap. Met de gyn besproken om een aantal bloed testen te gaan doen. 1 om te kijken of me bloed wel goed stolt en 1 bloed test die me man en ik allebei moesten doen om te kijken of onze gromozomen wel goed zijn. Dit omdat bij de bevalling van me zoon me placenta niet los kwam en ik bijna ander halve liter bloed was verloren en omdat ik bij me zoontje zwanger was van een 2ling en die is overleden tijdens de zwangerschap en nu kort na elkaar 2 keer een miskraam met 26 jaar. Ik moest na de laatste na controle een week wachten en dan bloed laten testen. In die week had ik echt heel erge zwangerschap verschijnselen en had nog een test liggen dus dacht doe het gewoon dan is hij negatief en kan ik vanmiddag die bloed test doen alleen kwam er na 5 minuten wel een hele duidelijke 2de streep op de test, wist echt eve niet waar ik het zoeken moest. Dus nog een test gehaald en s,avonds gedaan en op die was de 2de streep nog duidelijker. De dag erna de gyn gebeld en moest bloed prikken. me hcg was 41 dus een nieuwe zwangerschap, week erna weer bloed prikken en was me hcg naar 211 gestegen maar de gyn vond dit niet genoeg en dacht dat het weer fout zou gaan maar 4 dagen erna nog een keer bloed prikken en toen was me hcg naar 841 gestegen dus dat was wel weer goed. Een paar dagen erna een echo en daar was een mooi zwangerschap ringetje op te zien. Dus helemaal happy maar zo onzeker. 2 weken erna week een echo en ja hoor een super mooi boontje met een kloppend hartje. Maar ja toen weer 2 weken wachten en zo een onzekerheid. bij de eerste zwangerschap ging het in die periode mis. Dus gister weer een echo gehad en o wat was dat mooi een schitterend gegroeid boontje met een mooi kloppend hartje!!! o wat was dat mooi zeg!!! de onzekerheid blijft natuurlijk maar we zijn weer zwanger en ziet er allemaal heel goed uit!!! sorry voor het wat lange verhaald maar moest het eve kwijt!!!

2. dieni

dieni Actief lid

17 mei 2010
    113
    0
    0
    Wat een verhaal...super dat het nu goed gaat!!!! geweldig, geniet ervan!!!!:):)

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Super gefeliciteerd meid, hoop voor jullie dat het deze keer goed blijft gaan.

4. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ooh krijg kippenvel van je verhaaltje.. een dikke proficiaaat! :D en nu nog meer genieten ervan!!

5. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

hier ook kippenvel!! GEFELICITEERD!

6. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Gefeliciteerd, geniet ervan!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Super van harte gefeliciteerd!!
    Een echt wondertje dus:D

8. Fayy

Fayy Niet meer actief

Wat fijn dat je weer zwanger bent, dat het beebje maar mooi de 9 maanden blijft zitten!
    Gefeliciteerd! :D

9. arije78

arije78 Lid

20 aug 2008
    86
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Zutphen
    Wat een verhaal zeg maar probeer er maar van te genieten.

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:D ik hoop,duim, dat dit een blijvertje is!!;)

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina