We waren vanmiddag inspiratieloos na mijn dochters middagslaapje, we konden niks bedenken (daarbij hadden we ook niet zoveel energie vandaag dus dat hielp ons ook niet) Maar wat doen jullie vaak op zaterdag na het middagslaapje? Ze is meestal rond half 3 wakker
Je hoeft toch niet weg? ik kan me soms zo verbazen over mensen die altijd maar 'weg' willen op elk vrij moment. Het is voor kindjes vaak juist heerlijk om gewoon even rustig thuis te kunnen spelen. Wij hebben vanochtend alle boodschappen gehaald en ik was blij dat we vanmiddag gewoon thuis waren. Lekker even opruimen en een doekje door het huis terwijl de meiden het huis achter me weer overhoop trokken .
Maar zo bedoel ik het niet hè. Ik moet niet weg. Kijk maar naar vandaag. Als wij niet willen gaan we natuurlijk ook niet Maar het is meer als we wel willen: hebben jullie leuke ideeen voor die paar uurtjes waar wij misschien nog niet aan gedacht hebben?
Bos en dan een pannenkoek eten Vliegtuigen kijken Speeltuin Op visite Strand Boodschapjes id middag doen (kan je als de ander thuis is even snel alleen)zodat je smorgens iets anders kan plannen (meer fut vaak) Fietsen/wandelen Lastig he, hier ook weleens geen inspiratie
Als wij weggaan doe ik t vaak voor het middag slaapje. Dan slaapt ze maar later of niet . Maar op zaterdag wandelen wij in de stad zonder doel verder, gewoon gezellig. Met het mooie weer vorige week zondag zijn we naar een soort boerderij geweest en heeft ze daarna echt lang geslapen. lekker in het park eendjes voeren
Naar het park, naar de speeltuin, eendjes voeren, naar de kinderboerderij, op de koffie bij vriend/vriendin/opa/oma, bootjes kijken (wij wonen tegen de Biesbosch aan), schaapjes kijken in het weiland, fietsen, naar het bos, stukje wandelen (loopfiets/driewieler?).