Meerder keren slapen tussen voedingen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nicolevanl, 1 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicolevanl

Nicolevanl Actief lid

15 mei 2009
    117
    0
    0
    Mijn zoontje van 16 weken is nooit een "lange" slaper geweest. Na zijn flesje houdt hij het maximaal een uur vol en bij de slaapsignalen breng ik hem naar bed. Dan slaapt hij een uur, komt er weer uit en na een uur of iets minder leg ik hem vaak weer in bed. Zo breng ik hem dus tussen twee voedingen wel eens 2 x naar bed, hij slaapt dan gelijk weer in. Is dit normaal om te doen, doen jullie dit ook wel eens op deze manier?

2. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    ja hoor heb ik ook wel gedaan. Moe is moe en hij ging dan ook alijd direct slapen dus hij had het gewoon nodig.
    wordt vanzelf wel anders/beter :)

3. Nijnka

Nijnka Actief lid

14 jul 2008
    194
    0
    16
    Interieurvormgever / keukenontwerper
    Vittinge, Zweden
    Gebeurd hier ook wel vaker hoor, Jarne slaapt meestal ook maar een uurtje, is dan een uurtje wakker en slaapt dan weer ff tot de volgende fles. De laatste tijd begint hij wel wat langer te slapen overdag, wordt vanzelf wel beter.

4. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Hier hetzelfde! Eerst sliep ze van voeding tot voeding. Nu wordt ze eerder wakker, maar kan het dan nog niet volhouden tot de voeding. Dus ookal is het nog maar een half uur, dan leg ik haar toch terug op bed. En dan slaapt ze meteen!
    Ons kindje is echt veel tevredener als ze gewoon kan slapen als ze moe is, probeer ik haar op te houden, dan gaat ze jengelen en huilen. Dat doe ik dus niet, moe is moe.

5. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Ja hoor, hier ook regelmatig gedaan. Emma had een periode dat ze sowieso niet langer dan 3 kwartier achter elkaar sliep overdag... en ze hield het dan echt niet vol tot de volgende voeding!

Het is wat meer heen en weer lopen, maar hier is ze vanzelf weer langer gaan slapen!

Deel Deze Pagina