zwanger met mirena?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mauziej86, 6 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauziej86

Mauziej86 Lid

25 jan 2009
    80
    0
    6
    Kapster
    Kerkrade
    hallo allemaal!

Ik ben mama van een zoontje van bijna 22 maanden. Heb sinds een paar dagen last van misselijkheid voor al s morgens , heb gisteravond flinke buikpijn gehad en vandaag loop ik met lage rugpijn die uitstraalt naar de billen. Had 2 weekjes geleden roze slijm verlies.

Heb al 1.5 jaar de mirena spiraal en ben nog niet klaar voor een 2e kindje. iemand ervaring met een mogelijke zwangerschap met de mirena spiraal?? aangezien ik niet meer echt menstrueer weet ik mijn cyclus niet...

Groetjes M

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik had een mirena spiraal en die is er uit gezakt! Ik had dus wel zwanger kunnen worden!
    Maar als de mirena goed zit is het volgens mij bijna niet mogelijk hoor, ik zou even naar de ha gaan om het te laten controleren

3. Mauziej86

Mauziej86 Lid

25 jan 2009
    80
    0
    6
    Kapster
    Kerkrade
    ik heb gisteren een test gedaan en hij was negatief. Maar de symptomen blijven. Het is dat ik mijn cyclus niet weet maar ik ben pas 3 weken geleden ongesteld geweest tenminste dat wat het moet voorstellen dan was 1x bloedverlies en daarna niks meer dus ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben maar een griep krijg of zo haha

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier nu ook grote twijfel over de mirena. Hij zit er al drie jaar en nooit problemen gehad. Maar nu heb ik heel veel last van doorbraakbloedingen en was ik laast zelfs een week overtijd met alle zwangerschapsklachten vandien. Getest en negatief. Maar sinds een kleine week heb ik erge krampen helemaal onderin en voel ik de touwtjes ook heel goed. Vorige week vrijdag ongesteld geweest en nu alweer veel bloedverlies.
    Ik heb voor vanavond een afspraak bij de ha staan. Hopelijk kan en wil hij kijken of de spiraal nog goed zit. Hier in FR doet een ha dit niet altijd namelijk.

5. Mauziej86

Mauziej86 Lid

25 jan 2009
    80
    0
    6
    Kapster
    Kerkrade
    ojee bij mij blijven de klachten heb nu zelfst vandaag erge waterige afscheiding gehad ik dacht oojee bloed!! maar was dus geen bloed en had mn slipje EN jeans nat!!!:S:S geen idee wat dat was...

Deel Deze Pagina