9 dagen overtijd...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Latiina, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Latiina

Latiina Lid

9 nov 2010
    39
    13
    8
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Kbenn latiina en ik ben 20 jaar. ik ben geloof ik al bijna een jaar bezig met zwanger worden. nu heb ik een cyclus van 35 dagen.
    heel soms is dat 36 of 37 maar bijna niet.

nu ben ik 9 dagenn overtijd en dat is voor mij doen veel te laat. Ik heb allemaal zwangerschapssympthomen gehad zoals vreselijke lage rugpijn, las van onderin de buik. slapeloosheid. vroeg wakker. grotere borsten hoofdpijn en noem maar op. ik heb 2 testen gedaan. 1 2dagen voor mijn nod dag en 1 op 5 november. allebei negatief.
    nu de 9de dag dat ik overtijd ben ben ik toch naar mijn idee ongesteld geworden. best wel veel bloed. normaal rood. vet teleurgesteld natuurlijk.
    maar ik lees vaak dat je ook zwanger kunt zijn als je ongesteld wordt.

ik heb nog steeds erge lage rugpijn, en hoofdpijn en steken onder in de buik.
    Ik heb geen stress of wat dan ook gehad dus ik zou echt de oorzaak niet weten dat ik zolang overtijd heb moeten zijn en tog moet menstrueren. ik wordt er letterlijk neit goed van.

Zijn er mensen die dit ook mee hebben gemaakt en toch zwanger bleken te zijn. Please let me now.

met vriendelijke groetjes Latiina.

2. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Sorry, ik heb het nog nooit meegemaakt om ongesteld én zwanger te zijn. Mijn zus heeft rond haar NOD een keer wat bruinverlies gehad en bleek vervolgens zwanger, maar echt bloed, nee. Mocht je nog twijfelen, dan doe je nog een test, maar ik vrees dat je gewoon niet zwanger bent. Ik herken je gedrag wel, ik heb een paar jaar moeten wachten voordat het zover was en ik heb me vreselijk op zitten vreten soms, maar probeer alsjeblieft een beetje te ontspannen.

3. proudmommyof2

proudmommyof2 Actief lid

3 nov 2010
    192
    0
    0
    Verzorgende IG
    Nederland
    Hey,
    wat vervelend zeg.Je kunt natuurlijk altijd langs je huisarts om je verhaal uit te leggen.Misschien verwijst hij je door o.i.d.
    Om in onzekerheid te zitten of dat je nu zwanger bent,ongesteld,of een miskraam hebt gehad,is ook niks.
    Mijn ervaring met zwangerschapstesten is dat 'ze' in mijn gevallen altijd klopten.
    Succes!!

Deel Deze Pagina