gestopt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kejay, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kejay

Kejay Niet meer actief

hallo allemaal;

Ik zal me even voorstellen; Ik ben Roxanne, 23 jaar en woon in Apeldoorn. Ik ben nou al een tijdje aan het rond neuzen op deze site en vond nou dat het eens tijd werdt om me te registreren ;)

Ik heb 9 maanden geleden voor het laatst de prikpil gekregen, mijn vriend en ik willen dolgraag een gezinnetje! Alleen wil het allemaal nog niet zoals ik het zou willen zien.

Ik heb de prikpil ongeveer 6 jaar gebruikt, ik wist niet toen die tijd hoe moeilijk het was om na deze pil zwanger te worden, dit is mij helaas nooit vertelt! Maar goed, wie denkt daar dan ook aan als je 15 bent.

9 maanden geleden dus voor de laatste keer, ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, balen :evil:
    ik weet dat het een tijdje duurt voor dat alles weer op gang is, maar zo lang! Begin ondertussen wel een beetje te twijfelen of alles nog wel in orde is. Zijn er meer mensen hier die daar last van hebben gehad?

ik heb hier dus gelezen dat sommige van jullie een aantal kruiden gebruiken. Teunisbloemolie, monnikspeper en eenhoornwortel. ik heb ze alle drie in huis gehaald. ik hoop dat het kan helpen om mijn menstruatie weer een duwtje te geven. Ik ben wel heel benieuwd naar jullie ervaringen! een beetje moed kan ik nu wel gebruiken :(

De huisarts wil nog even wachten voordat ie wat doet. tot ongeveer een jaar na de laatste prik. hij snapt alleen niet dat het vervelend is voor een vrouw dat haar lichaam niet goed werkt!

om een heel lang verhaal kort te maken, wil ik graag jullie ervaringen horen! om zeker te zijn dat ik niet helemaal alleen op de wereld sta

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    welkom op het forum... misschien vind je het leuk om mee te kletsen in het topic gestopt met de pil....

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

He meis, welkom hier!
    Geen ervaring met de prikpil maar ik wil je ontzettend veel geluk wensen!
    Liefs Elmo

4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hallo ik heb ook geen ervaring met de prikpil maar wel met de gewone pil en zie mijn banner maar... zit inmiddels over de 5 maanden heen dat ik ongesteld ben geweest. mijn huisarts wil pas eind febr wat doen mbv menstruatieopwekkers en dan kijken wat dat doet... wat kan de tijd toch langzaam gaan als je moet wachten he? Wanneer ben je voor het laatst naar je HA geweest? groetjes!

5. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi Roxanne

Mijn naam is Tijgertje23 en samenwonend
    Ik heb dus ervaring met de prikpil en naar mijn mening
    Was ik er maar nooit aan begonnen :(
    Ik ga er niet omheen draaien want ikzelf heb er nog moeite mee
    We zijn nu ong een jaar mee bezig om een kind te verwachten :cry:
    Maar ieder lichaam is anders
    Ik ben er nu 2 en een half jaar van af :D
    Maar bij mij heb ik ook een keer gehad dat ik een jaar niet menstrueerde en dat heeft bij mij toen de das omgedaan. :(
    Toen heb ik mij vorige huisarts gebeld dat ik er mee wou kappen en toen snauwde ze me gewoon door de tel af alsof ik niet zelf mocht beslissen :(
    Maar ik kan je nu al zeker zeggen dat het ongeveer 2 a 4 jaar lang duurt dat je weer normaal dus regelmatig gaat menstrueren
    Wil je echt niet bang maken maar ik heb er ervaring mee

Zodra je het niet vertrouwt ga naar je huisarts :)
    Want toen ik niet meer menstrueerde dacht ik dat er wat aan de hand was met name bezoekjes aan de gyneacologen enz.......

Ik hoop je hiermee te helpen ;)

Voor mij geen prikpil meer!

Liefs Tijgertje23

En WELKOM op het forum... ;)

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Oja dit was ik ook vergeten te zeggen dat ik pas om de 3 a 4 maand begon te menstrueren dat totaal niet leuk was

Maar ik hoop toch dat het een keer lukt op een kleine wondertje in 2007

Liefs Tijgertje23

7. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ken ook iemand die de prikpil heeft gehad. Die heeft op een gegeven moment hormoonkuren gehad in het ziekenhuis om haar cyclus op gang te brengen.
    Maar misschien valt het bij jou wel mee. Vind 9 maanden alleen wel lang, ik zou ff langs de HA gaan. Dit is ook niet leuk natuurlijk.

X Nikkie

Deel Deze Pagina