Maar 1 week van m'n zwangershap kunnen genieten...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nolewsky, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nolewsky

Nolewsky Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier op dit forum ..
    En deel graag m'n situatie met anderen en hoop hier wat steun en antwoorden te vinden!
    Het zit namelijk zo.....
    Mijn vriend en ik zijn anderhalf jaar bezig geweest voor ons 1e kindje. We gaven de hoop eigenlijk op.. Zonder naar een dokter te zijn gegaan bleek afgelopen maandag ineens dat ik EINDELIJK zwanger was!! Ik had 4 positieve testen! We waren zo enorm blij.. Tot ik dinsdag nacht ineens ontzettende buikkrampen kreeg.. Toen heb ik de dokter gebeld en mocht ik meteen komen voor een controle..
    Ik kreeg een echo.. Eerst op m'n buik maar daar konden ze niet veel zien.. Toen een inwendige! En wat bleek? T vruchtje was al niet meer in leven en mijn zwangerschap moest worden afgebroken.. Dat is vandaag gebeurt.
    Ik moest 4 cytotec pillen vaginaal inbrengen om zo een miskraam op te wekken.
    Nu was ik eigenlijk benieuwd of er meer mensen in deze situatie zitten of zaten.
    Ik Ben ook heel benieuwd hoelang het duurde voor dat jullie opnieuw zwanger waren? Ik hoop zo dat dit niet weer anderhalfjaar gaat duren we waren zo ontzettend gelukkig !
    Hoop dat Jullie op m'n berichtje reageren!

Xxx

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Beste Nolewsky. Ik heb geen ervaringsverhalen voor je, maar ik wilde je wel even een hart onder de riem steken. Veel sterkte!

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    goeiegod, dat is verdomme rot nieuws! Sterkte hoor~! *knuf*

Spijt me dat ik het moet zeggen maar gelukkig deel ik je verhaal niet.. Sterkte meis!

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik kan je wel het een en ander vertellen want helaas heb ik ook ervaring.. Maar ik geloof dat ik het verhaal niet helemaal snap want je hebt pas afgelopen maandag positief getest? Dat is pas 2 dagen geleden!

In elk geval heel veel sterkte!

5. Nolewsky

Sorry dat moet zijn vorige week maandag. Afgelopen maandag heb ik de pillen gekregen..
    Ik was heel pril zwanger ..
    En heb ook amper bloedverlies gehad tijdens mijn miskraam!
    Hoop echt dat ik snel weer zwanger mag worden:(
    Xx

6. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Meid heel veel sterkte!

Maar ik vraag me wel altijd 1 ding af bij meiden die heel pril zwanger zijn en waar een miskraam geconstateerd wordt.
    Er wordt nu gesproken over 't vruchtje was niet meer in leven' 'de zwangerschap moest worden beeindigd'
    Op basis waarvan dan. Bij een prille zwangerschap is er niet meer te zien dan een vruchtzakje. Daar is nog geen leven in te zien....
    Ben toch altijd 'bang' dat er veel te vroeg naar curretage of ander middel gegrepen wordt!

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @Nolewsky geen ervaring maar tjee wat een giga-teleurstelling zal het zijn. Ik wilde je even sterkte wensen en hoop voor je dat er maar snel een nieuwe pos test mag volgen. Veel geluk

8. Nolewsky

Ja ik had er ook m'n twijfels bij.. Maar hun hebben er verstand van.. Ik vind het fijner als het nu al gezien kan worden dan later .. Al doet het wel enorm veel pijn! Ik mis het gevoel van zwanger zijn nu al! Er is ook nog een kans dat het buitenbaarmoederlijk is en dan moet ik geopereerd worden.. Ik hoop natuurlijk dat door de pillen m'n baarmoeder weer schoon is en ik gewoon weer zwanger kan worden .. Ik ben zo bang dat ik nu geen kinderen meer kan krijgen...

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    @ nolewsky wat een rot nieuws ..... helaas ben ik wel een ervaringsdeskundigen , krijg je over een aantal dagen / weken wel een echo om te kijken of je schoon bent ....
    en doe over een week even een zwangerschapstest zo kan je zien of eht hcg uit je lichaam is .... zo niet dan weet je ook dat het nog even kan duren voordat je weer ongesteld word.

ik was na 5 cyclussen weer zwanger helaas is deze zwangerschap ook fout gegaan de eerste keer bij 7 weken en 2 dagen en de keer erna bij 5 weken en een paar dagen.
    helaas valt er niet te zegen hoe snel je weer zwanger betn de ene zegt dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam en een andere zegt dat het een fabeltje is , zo is het ut zelfde de ene is binnen 1 maand al weer zwanger en een ander doet er een jaar over helaas zit er niks anders op dan afwachten

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Dat dacht ik al, nadat ik de titel nogmaals had gelezen :). Maar dan is er nog iets wat ik niet snap.. Met een regelmatige cyclus ben je gemiddeld 4 weken zwanger op t moment van de test. Dus dan zou jij nu iets meer dan 5 weken zijn en dat is echt veel en veel te vroeg om via een echo al te kunnen bepalen dat het niet goed zit! Je zegt zelf ook dat je nog maar pril zwanger was, weet je ook hoelang?

Gister heb je dus de cytotec gebruikt he? Ik heb cytotec i.c.m migyfine (ofzoiets) gehad. cytotec moest ik 2 dagen nadat ik de migyfine (oraal) hd gebruikt inbrengen. Bij mij hebben de eerste 4 tabletten niet veel gedaan. Ik begon wel flink te vloeien en behoorlijke weeën te krijgen. De pijnstillers die ik had mee gekregen durfde ik niet te gebruiken :). In de gebruiksaanwijzing stond namelijk dat die een klein verhoogd risico gaven op een hersenbloeding. Hoe klein dat risico dan ook mag zijn, dat wou ik niet lopen.. Maargoed. De dag erna nogmaals 4 tabletten ingebracht en de volgende morgen (net voor dat ik nogmaals 4 in zou brengen) ben ik toch het vruchtje verloren.. Ik was wel wat verder dan jij, namelijk 11 weken en 2 dagen. Ik zou eerlijk zeggen dat ik het een heel heftige ervaring vond, mede omdat ik veel gevloeit heb en de weeën natuurlijk ook geen pretje waren.. Maar, toch heb ik geen spijt van de cytotec gehad. Op deze manier kon ik het toch nog een beetje zelf doen aangezien mijn lichaam zelf geen signalen gaf dat het op een natuurlijke manier op gang zou komen.. Zorg in elk geval dat je niet alleen bent, als je je duizelig voelt of je denkt dat je teveel bloed: gelijk je vk bellen! niet twijfelen maar gewoon doen! Je cyclus kan wel even flink in de war zijn nadien maar dat komt allemaal ook wel weer goed. Ik was in ronde 2 daarna weer zwanger! Helaas ging dat ook mis, maar dit keer 'gelukkig' wel spontaan en toen was ik slechts 6 weken en 2 dagen.. Ik hoop dat jij ook snel weer zwanger mag worden en dat alles dan natuurlijk wel goed blijft gaan! Nogmaals sterkte meis :(

11. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Sterkte meid.... :( Ik ben zelf na meer dan een jaar dit voorjaar ook eindelijk zwanger geworden en dat is ook niet goed afgelopen. Ik heb er zes weken van mogen genieten. :( En vandaag een extra zware dag, want hij/zij had vandaag geboren moeten worden (tenminste, vandaag is de uitgerekende dag). Bah bah bah bah! Hoop dat er snel een nieuw kleintje onderweg zal zijn die lekker gezond en wel een kleine 9 maanden blijft zitten en dat hoop ik ook voor jou! :)

12. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    pff wat klote zeg!! maar konden ze niet zien dan of dat het nog in je eileiderzat ofzo! heb zelf ervaring met bbz en dat is ook niets kan ik je vertellen. Hopelijk werken de medicijn. Duim voor je dat je weer snel zwanger mag worden.
    Niet bang zijn dat het niet meer lukt, er komen helaas erg vaak miskramen voor zonder reden.
    Ik was er ook bang voor na mijn opertie betreft die bbz. Ik heb hier ook mijn eierstok en eileider bij verloren.
    Toch was ik vrij snel weer zwanger en nu hebben we een een ondeugend mooi manneke rond lopen.
    Blijven hopen meis... ooit komt het goed ook al geloof je het nu niet!!!
    veel sterkte

Deel Deze Pagina