Wie rond 15e sept 2012 nod ? Schrijf je ervaringen !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirandje81, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Nou de vraag zeg het al he het leek me leuk als we elkaar op de hoogte houden en ook misschien je gevoelens , ervaringen kwaaltjes en gedachten met elkaar te delen lijkt me echt super ben je niet zo alleen hihi. Groetjes mirandje

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    yep!
    Maar er is ook een nod. lijst he!
    maar die is van de 15e tot de 30e geloof ik

3. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Ja ik weet het maar ik zou graag delen wat je voelt wat je wel doet niet doet wel eet niet eet dat soort dingen hoe je je voelt tot de dag van de test en ervaringen delen lijkt me zo super
    Xxx

4. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    ok!
    Nou hier voel ik eigenlijk weinig..beetje trekkend gevoel in onderbuik..geen idee of ik dat normaal ook heb..let er nu wat meer op..!:D
    Heb al een kindje dus heb t al eens meegemaakt! Maar blijft wel weer spannend hoor..hier eerste keer weer geprobeerd om voor een tweede te gaan!Hebben geen haast verder dus niet bewust eisprong in de gaten aan t houden!
    O ja, hier 4/5 dagen voor de eisprong geklust...maar t schijnt te kunnen dus ben benieuwd!!!!!!!!!!!!!!

5. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Ik heb tot nu toe nog niet echt gekke dingen ik had op internet uitgerekend dat morgen me innesteling zou zijn maar niks eigenlijk. Word onze eerste vind t elke maand weer spannend hihi. Xx

6. anoniem28

anoniem28 Actief lid

26 jul 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Ik heb mijn eisprong rond donderdag de 30ste aug gehad. Natuurlijk die dagen flink geklust! Verder vermoed ik dat ik gisteren mijn innesteling geoveld heb, maar weet het niet zeker, een ongi gevoel gehad, ongeveer een uur lang! zo een zeurende pijn... zo een ongi pijn eigenlijk, verder nog nergens last van, alleen dat ik veel moet plassen! Normaal al gelijk nar eisprong last van opgezette borsten, nu nog nergens last van. Dus zijn heel benieuwd! Verder zou mijn NOD rond de 13de sept zijn, heb maar een korte cyclus van 24 dagen... Dus ja nog even afwachten, heb nu wat slijm verlies, is wittig, met klein beetje gelig.. maar denk dat dat komt door de opdroging.. en misschien een beetje een combi is van afscheding en urine (omdat ik zo vaak naar de wc moet), maar ja het is afwachten, zitten in ronde 5, hopen dat het raak is deze keer... Ben ook zeer benieuwd naar jullie allemaal!!

groetjes

7. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    hoi

mijn nod is 17 september.....

vind het allemaal wel heel erg spannend hoor....1e ronde voor mij voor een eerste kindje!!

ik ben ooit eerder gestopt geweest met de pil en mijn cyclus was verre van normaal.....tussen de 23 en 78 dagen pppfffttt.

2 jaar aangezien....relatie ging voorbij en nu met een nieuwe partner al ruim 4 jaar zielsgelukkig...en dus besloten om te kijken of we gelukkig mogen worden met een kindje van ons tweetjes.

als ik uit ga van een normale cyclus zou mijn eisprong afgelopen maandag geweest zijn.....maar zou dus ook eerder kunnen zijn.
    heb al wel sinds dinsdag ontzettend last van mijn borsten.....voorheen ook nooit last van gehad dus weet niet wat me overkomt, maar ga er niet vanuit dat het de eerste keer raak zal zijn, wel hebben wel veel geklust maar lijkt me sterk!

denk eerder aan ontpillen maar goed....je weet het niet.

dus voor alle dames die de nod hebben rond de 15e....succes en wens voor iedereen snel een positieve test!!

8. gucci1978

gucci1978 Actief lid

19 jun 2012
    124
    0
    0
    Hoi,

Sluit me hier ook even aan haha heb alleen geen idee hoe men cyclus loopt na het stoppen van de prikpil maar hou nu 28 dagen aan.

En zou dus rond de 17 ongi moeten worden denk ik

9. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    oeh spannend!!!

zitten we op dezelfde dag.....laten we hopen voor allebei dat de ongi weg blijft!

heb jij al ergens last van dan als ik vragen mag?

10. Annelynn

Annelynn Actief lid

4 jul 2011
    314
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Hier nog iemand, ik heb de 14de mijn NOD.

Wij zijn nu bijna anderhalf jaar bezig voor de tweede, dus in theorie kan het nu elk moment raak zijn :).

Ik heb een korte LF, dus ik had mijn eisprong pas de 3de en zit nu op 4DPO. Wat ik voel:
    - gevoelige borsten (heb ik elke ronde, dus voor mij geen goed teken)
    - andere afscheiding dan normaal (hopelijk wel een goed teken).

Ik wil proberen niet voor maandag de 17de te testen, maar kan niet beloven dat dat lukt :p.

Succes allemaal met wachten!

Annelynn

11. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    spannend of niet dan?

hoop dat het raak is voor je!!

12. gucci1978

gucci1978 Actief lid

19 jun 2012
    124
    0
    0
    Laten we idd hopen dat die lekker weg blijft, nee alleen een erg opgeblazen gevoel en veel plassen. Het gevoel dat ik elk moment ongi kan worden , jij ??

13. flippo

flippo Actief lid

3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    hier rond 14 september mijn nod.

dit is de eerste ronde voor een tweede kindje. we hebben 2x geklust in de vruchtbare periode. nou ja, eigenlijk doen we het om de 2 tot 3 dagen heel de cyclus. maar toen ik 3 dagen vruchtbaar slijm had hebben we het dus 2x gedaan in de dagen. ik ben benieuwd!

Ik voel me helemaal normaal, geen klachten. had ik bij de eerste zwangerschap ook niet. toen hebben we er een jaar over gedaan om zwanger te worden.

14. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    ja ik heb van de week een paar keer last van mijn onderbuik gehad...alsof ik voor een grote boodschap naar de wc moest..maar niet kon....en sinds dinsdag last van mijn borsten...alsof ze helemaal bont en blauw zijn en mijn tepels niet minder!

maar denk eerlijk gezegd dat ik dat heb omdat ik aan t ontpillen ben.......weet het n iet zo goed.......je lichaam kan je ook enorm voor de gek houden....

lastig...en dan duurt wachten zooooo lang he?

15. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een hele lijst ik heb een steek gehad in me buik, volgende nacht echt buikpijn gehad dat ik wakker werd. Heel moe. Toen heb ik een paar dagen niks gevoeld bleef alleen moe en ineens paar dagen terug kreeg ik ongi gevoel en misselijk aders op me borsten heel zichtbaar, borsten doen pijn(vooral gisteren) lage rugpijn. ik dacht dat ik ongi zou worden ( te vroeg) maar het ongigevoel ik nu weer weg en dat heeft zich vanaf vandaag vervangen met misselijkheid vooral toen ik uit bed kwam en komt nu in vlagen. en een sterke geur ofzo heel vreemd. Sommige dingen heb ik 1 dag voor ongi maar 7 dagen voor ongi niet. Ik moet de 12/13e ongi worden dus ff afwachten maar probeer niet eerder te testen dan volgende weekend als ik nog geen ongi ondertussen krijg natuurlijk.

Ik zit in rond 28 en hooop zo dat het deze maand een mooie test in me handen heb.

succes allemaal meiden en hopen op veel roseeee :D

16. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Hier ongeveer hetzelfde verhaal, toevallig! Zelfs van die onregelmatige cyclus :( Hoe lang ben je nu gestopt met de pil? Ook nog maar een paar weken dus? En hoe lang heb je 'em weer geslikt?

Ik ga er vanuit dat het nog wel een paar maanden duurt voordat alles dusdanig op orde is dat ik zwanger kan worden...moeilijk, maar wel meest realistisch denk ik. Hoop vooral dat mijn cyclus snel normaal is!

17. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    hoi madeliefste,

wat grappig zeg.....hetzelfde verhaal...

ik heb mijn strip afgemaakt, de laatste pil was 16 augustus...daarna dus ongesteld geworden....

ik ben vanaf oktober 2007 weer aan de pil, nadat ik er 2 jaar mee gestopt was. dus bijna 5 jaar alweer!
    tijd vliegt voorbij.

zijn jullie ook voor de eerste bezig nu?

groetjes

18. Madeliefste

Oh, dan ben je weer wat langer bezig dan ik; ik ben in april/mei dit jaar pas weer gestart...hopelijk hoef je niet te lang te 'ontpillen'!

We zijn ongeveer even lang gestopt nu, onze NOD komt dan ook ongeveer tegelijk - leuk! Ik ga je volgen ;) Ben heel benieuwd hoe lang onze cycli deze maand zijn.

Succes!

(dus ja, ook hier de eerste ronde voor de eerste!)

19. Madeliefste

Ik heb trouwens nog een vraagje:

Ik ben draagster van een erfelijke aandoening en heb de volgende keuzes:
    - natuurlijke weg, gevolgd door vlokkentest en evt. abortus
    - pre-implementaire genetische diagnostiek

We hebben gekozen voor de natuurlijke weg, met daarbij dus wel 25% kans op een aangedaan kindje...dus als ik zwanger ben, is dat enerzijds supernieuws, maar tegelijkertijd levert het dan ook veel spanning op.

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben, en ben benieuwd hoe anderen hiermee omgaan?

20. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    sorry daar heb ik geen ervaring mee, maar ik wens je wel heel veel sterkte....kan me indenken dat dat moeilijke dingen zijn!

ik ga jou ook volgen......spannendde tijden voor ons samen, ik voeg je toe oke?

nu snel tot de orde van de dag en nog ff aan t werk.... we spreken elkaar

liefs x

Deel Deze Pagina