steeds rillen maar hoge temperatuur.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline23, 15 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Deze week moet mijn menstruatie komen,nu dacht ik zostraks laat ik eens mijn temperatuur opnemen en deze was 37,7 vond ik erg hoog,aangezien die normaal nooit zo hoog is.
    Ook ben ik door de dag heen we'll steeds wat rillerig en heb vlagen dat ik misselijk ben..
    Maar kan me niet voorstellen dat dit bij een zwangerschap nu al kan komen toch?
    Heb gister zwangerschapstestje gedaan de dipstick uiterst gevoelige van zwanger en kids.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Griepje?

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Dat was ook wat ik dacht. Misschien gewoon een griepje te pakken? Ik en mn zoontjes moeten er helaas ook aan geloven.

4. eline23

eline23 Niet meer actief

Dankjewel voor jullie reacties, maar het is geen griepje, voel me verder kip lekker...

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Volgens mij zijn een hoge temperatuur, rillen en misselijkheid wel symptomen van een aankomende griep of verkoudheid. Dus ik denk dat het zeker een optie is, ook al voel je je nu nog goed.

Ik denk dat je graag wilt horen dat je zwanger bent, maar helaas kan alleen een test uitsluitsel geven. Succes!

6. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Temp je vaker? Want een temp midden op de dag is niet echt betrouwbaar. Alleen in de ochtend voor het opstaan en als je weet wat je basale lichaamstemperatuur is voor enna je ei. Zodra je in beweging komt stijgt je temperatuur snel. Je zit op 3 dagen voor je nod, misschien kan je een testje wagen? Succes!

7. eline23

eline23 Niet meer actief

Ik meet mijn temperatuur iedere ochtend op deze was vanochtend 36,8.
    Gister we'll zwangerschapstestje gedaan maar deze was helaas negatief.....

Deel Deze Pagina