Deze week moet mijn menstruatie komen,nu dacht ik zostraks laat ik eens mijn temperatuur opnemen en deze was 37,7 vond ik erg hoog,aangezien die normaal nooit zo hoog is. Ook ben ik door de dag heen we'll steeds wat rillerig en heb vlagen dat ik misselijk ben.. Maar kan me niet voorstellen dat dit bij een zwangerschap nu al kan komen toch? Heb gister zwangerschapstestje gedaan de dipstick uiterst gevoelige van zwanger en kids.
Dat was ook wat ik dacht. Misschien gewoon een griepje te pakken? Ik en mn zoontjes moeten er helaas ook aan geloven.
Volgens mij zijn een hoge temperatuur, rillen en misselijkheid wel symptomen van een aankomende griep of verkoudheid. Dus ik denk dat het zeker een optie is, ook al voel je je nu nog goed. Ik denk dat je graag wilt horen dat je zwanger bent, maar helaas kan alleen een test uitsluitsel geven. Succes!
Temp je vaker? Want een temp midden op de dag is niet echt betrouwbaar. Alleen in de ochtend voor het opstaan en als je weet wat je basale lichaamstemperatuur is voor enna je ei. Zodra je in beweging komt stijgt je temperatuur snel. Je zit op 3 dagen voor je nod, misschien kan je een testje wagen? Succes!
Ik meet mijn temperatuur iedere ochtend op deze was vanochtend 36,8. Gister we'll zwangerschapstestje gedaan maar deze was helaas negatief.....