Hoi meiden Ik ben al precies 72 dagen sinds de miskraam (but who's counting ) aan het wachten op mijn regels. Ik heb +- 14 dagen geleden contact opgenomen met gynaecoloog & bloedonderzoek ondergaan. Daaruit bleek dat ik niet zwanger ben en ook nog geen ovulatie had gehad (ondanks positieve ovutesten). Ik moest het nog even aanzien tot midden januari (hij wou me niets geven om het op te wekken omdat het er zat aan te komen zei hij). Daaropvolgend ben ik terug begonnen met ovulatietesten, deze zijn al bijna elke dag positief geweest, ik voel ook bijna elke dag steekjes in mijn eierstokken. Wat is er toch aan de hand?? Hoe kan dit toch allemaal? Bellen naar de gynaecoloog heeft niet veel zin want die zal toch zeggen dat ik nog moet wachten tot midden januari. Heeft iemand hier ervaring mee of raad? Alvast bedankt!
Ik zou zelf nog eens gaan testen.. Volgens mij horen je ov.testen niet constant positief te zijn tenzij je rond eisprong zit en sommige reageren ook op een zwangerschap...
Hmmm wat vreemd meid! Hopelijk komen je regels snel door of gewoon een dikke vette positieve test! *duim,duim*
Heb je geen pcos? Want als je dat hebt heb je een verstoorde hormoon huishouding waardoor ovu testen continue onterecht positief blijven
Weet je zeker dat je ovulatietest positief is? Hij is alleen positief als de teststreep donkerder is dan de controle streep! Een gewoon 2e streepje zegt niets, dat zegt gewoon dat er LH hormoon in je lijf aanwezig is! Als hij al wel dagen echt positief is dan is dat vreemd. Mogelijk dan even ander merk nog proberen? En anders toch de gyn bellen om iig een verklaring te vragen? Weet dat bij pcos gezegd wordt dat ovulatietesten niet betrouwbaar zijn maar hoor ook mensen zonder pcos zeggen dat ze niet maar behoren werken. Ik heb altijd wel duidelijke testen, rozige streepjes in aanloop, dan 1 of 2x knaller (paars) en dan geen 2e streep meer. Mogelijk is je lijf gewoon nog aan t herstellen en is je LH gehalte al wel aan t stijgen maar moet je knaller (die nodig is voort springen) nog komen? Sterkte met wachten meis, herken t gevoel van verder willen!
Heb je na de miskraam wel een controle echo gekregen om te kijken of je baarmoeder weer schoon is? Bij mij is het nog 'maar' 3 weken geleden en ben nog niet schoon en heb regelmatig ook steken. Ik ga er vanuit ook een hele lange cyclus te krijgen, aangezien er nog 'troep' van binnen zit.
Ik heb ook een beetje het zelfde, alleen niet zo heel kang na mijn mk da. Ik heb ook al een week ofzo pijn in mijn eierstokken/bm. En sinds donderdag avond positieve ovutesten. De mijne kleuren idd altijd wel ivm de pcos maar nooit echte knallers, alleen als ik een ovulatie heb... Heb echt last van mijn buik. Ik heb al weer een afspraak staan voor 15 januari maar hoopte toch nog op een eisprong uit me zelf anders moeten we wss de mmm in
Bedankt voor de reacties! Wat jammer dat sommige onder jullie ook een miskraam hebben moeten meemaken. BabyAngel: bedankt, ik hoop het ook. Ik zou zo graag ongesteld willen worden (of zwanger natuurlijk hihi). Troela84: hoe kan je weten of je pcos hebt? Hoe stellen ze dat vast? Kan dat zomaar uit het niets beginnen? Ik ga hier straks maar eens over gaan lezen. Humtum: deze week al verschillende malen testen gehad waarbij teststreep donkerder is dan controlestreep. Misschien toch inderdaad maandag nog eens bellen, want dat wachten is inderdaad killing. Ik wil gewoon verder... Hoe gaat het met jou? Zijn jouw cyclussen weer "normaal" na de mk? Nijntje01: ja, dag erna en er zat nog een restje maar dat heb ik er ook zelf nog "uitgeperst" (herkende het in toilet). Vervelend hé die steken! Oei, en moet je wachten tot die "troep" er uit zichzelf weggaat of volgen ze dat nog verder op? Hopelijk vlug terug een normale cyclus. Veel sterkte meid! Meissie86: mag ik je vragen of je altijd al pcos hebt gehad of pas na de mk? Dus als ik het goed begrijp is bij pcos de ovulatietesten steeds gekleurd? En heb je al een uitschieter gehad? Kan je bij pcos enkel maar via mmm nog zwanger worden dan? Of heeft dat ook met andere factoren te maken? Sorry voor al mijn vragen Ik duim dat je eisprong toch nog op gang komt!!!
Dat zien ze door een inwendige echo en bloed prikken. Heb zelf ook pcos (en een te traag werkende schildklier)
Ik weet niet of ik het altijd al gehad heb. Voor dat ik met de pil begon was ik volgens mij aardig regelmatig. Ik denk dat het bij mij is gekomen door overgewicht. De ovu testen zijn altijd wel gekleurd idd. Bij mijn vorige cyclus heb ik wel rond dag 60 een spontane eisprong gehad, dus het is wel mogelijk zelf zwanger te worden. Ik heb nu ook al weer sinds donderdag positieve testen maar weet niet of dit ei gaat springen. Het komt dus niet door de mk