Beste allen, Mijn dochtertje van 3 maanden is al 2 maanden verkouden aan een stuk door. De laatste dagen slaapt ze zelfs zo slecht dat ze nog maar 5 uurtjes van de 24 slaapt. Wie heeft dit ook meegemaakt en wat moet ik doen? Neusspray, ui onder of naast het bedje... Het lijkt niet te willen helpen.
Ja, neusspray gehad en weer weggestuurd. Tot 1 week terug hoopte ik op dat het minder werd, maar ik hoor dat ze nu nog verkouden is en af en toe moeilijk adem haalt. Hierdoor wordt ze ook erg vaak wakker, heb ik het idee. Ze maakt ook wel eens stik geluiden. Vaak na het voeden. Heb weer een afspraak bij de huisarts ingepland. Kijken wat het nu weer word. Wie heeft hier ervaring mee?
Het is nogal een kwakkelwinter, met virussen die door de hoge temperaturen niet doodgevroren zijn, dus op zich is het dit seizoen niet heel raar dat ze vaak ziek is. Alleen als ze er veel last van heeft, is het wel handig om even oren, keel en longetjes te laten checken. Als de last daar zit, is daar namelijk iets aan te doen
Is het echt aan één stuk door? Of wordt ze steeds opnieuw ziek? Want je zou eventueel ook aan een allergie kunnen denken.
Klinkt heel bekend. Mijn zoontje van 8 maanden is ook drie maanden aan een stuk verkouden geweest. Twee weken geleden was het eindelijk voorbij en afgelopen week begon het weer Ik ben ook al bij de huisarts geweest en ze kunnen idd niet veel doen. Luuf smeren en idd neusspray. Omdat mijn zoontje op het KDV zit is het normaal dat ze wat vaker ziek zijn aangezien iedereen elkaar continu aansteekt. Hopen dat de lente echt begint, dan zul je zien dat het beter wordt!
Aan een stuk door. Eerst was het in wat mindere mate. En nu is het verergerd (zelfs juist na allerlei middeltjes geprobeerd te hebben)
Aaah, hoop dat ook jouw zoontje weer gauw beter word! Mijn dochtertje is sinds 1 maand al verkouden. Nu alweer 3 maanden en nog erger verkouden. Ik hoop ook dat het door het weer komt, dan worden ze weer snel beter!
Dag dames, Gister bij de dokter geweest. Blijkt dat mijn dochtertje helaas astma heeft.. Iemand ervaring mee bij een baby van 3 maanden?