hoi meiden, Ik ben helemaal in de war.. ik heb sinds gisteren dat ik bruine afscheiding heb ( oud bloed) het is niet veel klein beetje in inlegkruisje en met afvegen na het plassen.. ik heb dit nog nooit gehad en ik zit nu op een cyclus van 6 weken en 4 dagen.. ik zit normaal tussen de 5 en de 6 weken.. ik heb geen regelmatige cyclus vandaar dat ik er geen hoogte van krijg. We zijn al sinds 03-2014 bezig... ik had afgelopen week woensdag een action test gedaan en die was negatief.. jullie meiden nog advies of ervaringen dat jullie toch zwanger waren?
Als je al zo lang bezig bent zonder resultaat en geen hoogte kunt krijgen van je cyclus, zou ik eens een afspraak maken met de huisarts. Als je testen negatief zijn, kun je er overigens van uitgaan dat je niet zwanger bent (of dat je te vroeg hebt getest). Hoe heb je je eisprong gevonden? Pas als je zeker weet wanneer je eisprong heeft plaatsgevonden, bij voorkeur door middel van ovulatietesten en temperaturen, kun je spreken van 'overtijd zijn'.
Je schrijft dat je al 3 jaar bezig bent en altijd een onregelmatige cyclus hebt. Heel eerlijk, ik was allang eens langs een dokter gegaan. En zonder gegevens als wanneer was je eisprong en hoe heb je deze gevonden, kunnen wij niks zinnigs zeggen. Elke week komt er wel een topic voorbij met ruw dezelfde vraag, en telkens dezelfde antwoorden. Wat voor de 1 geldt, geldt helaas niet voor de ander. Dus zelfs al blijkt een ander zwanger, wil dat niet zeggen dat dit voor jou ook geldt. Zijn je testen negatief dan heb of te vroeg getest, of je bent niet zwanger.
Bruinverlies kan inderdaad van alles betekenen.. Ik zou eens langs de huisarts gaan en sowieso beginnen met temperaturen. Zo krijg je veel meer inzicht in je cyclus en hier zal je huisarts ook om vragen.